Gezellig maken

Discussion in 'Zwanger worden' started by Me988, Apr 3, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Iertje81

Iertje81 VIP lid

Dec 31, 2015
    17,961
    33,636
    113
    Soms wel hè ;)
    Ik hoop dat je snel je eigen baby’tje in je armen mag hebben :)

2. Me988

Me988 Actief lid

Apr 28, 2013
    303
    149
    43
    Female
    NULL
    Hoop dezelfde verhalen en wat een mmm allemaal... dan mag je best even breken toch? Snapt hij t achteraf ook niet als jullie er rustig over praten?

Ik ben woensdag 8dpo...niet testen niet testen wachten wachten en hopen dat t wachten lukt haha. Ik heb al 2-3 dagen echt zwaar ongesteldheids gevoel... check ook elke keer of ik echt ongesteld ben of niet maar nog niet.... weet wel dat ik dat bij mijn vorige twee zwangerschappen ook had maar ik dacht na m’n nod. En ii weet dat ik toen zere borsten had voor mijn nod en nu niet. Dus vermoed dat t niet raak is. Andere kant iedere zwangerschap is anders.. dus ik wacht t netjes af en we zien wel.

3. Toggie12

Toggie12 Lid

Jul 1, 2017
    43
    7
    8
    Female
    Ja en nee, wel dat het beladen kan zijn voor mij en dat het echt niet makkelijk is. Maar het blijft een binnenvetter.

Maar pfoei wat zijn die wachtweken toch rot hè! Ik herken het hoor, het gevoel alsof de wedstrijd al verloren is maarrrr het kan inderdaad nog alle kanten op! Ik hoop voor je dat je over een weekje een mooie test in je handen hebt!!

4. Me988

Me988 Actief lid

Apr 28, 2013
    303
    149
    43
    Female
    NULL
    Ja die weken duren lang! Probeer er niet mee bezig te zijn maar dat is toch lastig haha... ik vind t gewoon zo vreemd dat ik zo een ongesteld gevoel heb

5. Iertje81

Iertje81 VIP lid

Dec 31, 2015
    17,961
    33,636
    113
    Kan dat niet een innesteling zijn?

6. Me988

Me988 Actief lid

Apr 28, 2013
    303
    149
    43
    Female
    NULL
    Ja vast wel. Probeer mijzelf zo min mogelijk gek te maken en geen valse hoop te geven. Maar vind t weg moeilijk. Voel zoveel maar ben er ook mee bezig dus valt er meer op

7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Tsja, helaas was het hier wel een moeten omdat ik onder behandeling was. Ik kreeg in het ziekenhuis te horen dat we vrijdag, za, zo en ook nog maar ff maandag seks moesten hebben! Dat was echt niet leuk hoor, volgens mij zijn we za avond ook nog gewoon in slaap gevallen omdat we geen zin hadden. Op een gegeven moment word je er ook wel een beetje melig van: we hebben er beiden hard om moeten lachen. Maarja, toen het erop aankwam moest het wel even (4 dagen op rij zou niet mijn keuze zijn, zeg maar).
    Maargoed. Het resultaat is nu wel 7.5 mnd oud!

8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Haha hier moest ik om lachen.
    Jouw tip zou mijn tip ook zijn. Mannen knappen er wel een beetje op af wanneer ze doorhebben dat het enkel daar om gaat. Ook wel een beetje logisch.. echt romantisch is het niet hhaha!

Izzie7676 likes this.

Share This Page