Wanneer eerste dag nieuwe cyclus?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Olifantje, Apr 10, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

Sep 25, 2008
    3,327
    298
    83
    #1 Olifantje, Apr 10, 2018
    Last edited: Apr 10, 2018
    Ik ben afgelopen zondag eindelijk een soort van “ongesteld” geworden na een cyclus van 57 dagen. (ik slik al 7 jaar geen pil meer, dus komt niet door ontpillen.)
    Ik heb alleen maar bloed bij afvegen gehad sinds zondag en sinds vanochtend is het zo goed als weg.. Geen klonters of slijm gezien.
    Ik zou bij wijze van spreken genoeg hebben gehad aan 1 inlegkruisje.. :confused:
    Zal dit een soort doorbraakbloeding zijn geweest? Had ik misschien geen eisprong afgelopen ronde waardoor ik nu zulk licht bloedverlies heb gehad?

Moet ik nu zondag als mijn eerste cyclusdag tellen?

Zondagochtend vlak voor ik bloed verloor heb ik nog wel een Predictor zwangerschapstest gedaan en die was omowit.

2. Eendje86

Eendje86 Fanatiek lid

Feb 29, 2016
    2,635
    1,129
    113
    Female
    Ja eerste dag van je menstruatie is idd cyclusdag 1.
    Heb je vaker zulke lange rondes?

3. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

Sep 25, 2008
    3,327
    298
    83
    Vroeger toen ik overgewicht had, had ik ook lange onregelmatige cyclussen. Toen was ik 30 kg afgevallen en werd het een stuk regelmatiger en heb toen ook 2 kinderen gekregen in 2011 en 2014.
    maar sinds een jaar zit het meeste gewicht er weer aan en zijn mijn cyclussen weer wat onregelmatiger geworden. :( 32 - 38 - ?(deze vergeten te noteren) - 57

Share This Page