Jeetje zeg brok in me keel... Wat is het leven soms oneerlijk...pfffff Lijkt me.echt het ergste wat je kan overkomen dat je.je kind verliest... Zal er exht.niet aan moeten denken dat ik of me mannentje verlies of me meissie waar in purmerend wil je gaan.wonen ???
ja dat is het ook... life is a bitch... ow dat maakt mij echt niets uit hahaha... zit nu wel veel in de buurt van het kdv van me kleine te kijken... in de wheermolen of overwheren in die buurt...
romidani: welkom en wat een heftig verhaal heb je! zover gekomen in de zwangerschap en dan je kind verliezen door zo een stomme fout omdat ze niet luisteren naar je mag ik vragen was dat in het waterland ziekenhuis? en welke arts? ik heb ook gekozen weer voor waterland, maar eigenlijk heb ik spijt er van, en na de bevalling en operatie van mijn baarmoederhalskanker,stap ik dan ook over naar het AMC,misschien voor de operatie zelfs al daarvoor..... ik zie de datum van je kleine...17-03-2009 mijn jongens zijn 13-03-2009 overleden....we liggen vrij dicht bij elkaar kwa datums kwa wonen raad ik zelf persoonlijk wheermolen en overwhere niet aan,maar goed smaken verschillen Dees, goed bezig met afvallen, wat wordt het streef gewicht? ik heb gisteren weer foto's van mijzelf gezien maar damn wat ben ik vol geworden dat wordt na de bevalling zeker aan de slag in de sportschool! m1980: heb je al nesteldrang? gisteren een topdag bij mijn paardje gehad, waarschijnlijk 1 van de laatste want ik laat hem nu veel over aan mijn verzorgsters uiteraard moest ik gisterenavond weer boeten en zo te voelen vandaag ook..... maargoed het was het mij dik waard
goeiemorgen!! hier wel een goedenacht gehad, sam was om 6.15 wakker maar heb hem verder vannacht niet gehoord, hij ligt er nu net weer een kwartiertje in, hij was moe! mijn vriend is zijn dochtertje aan het ophalen die komt vandaag en morgen bij ons. het is hier kermis dus kunnen we vanmiddag daarheen, hoop dat het dan droog blijft. jullie nog plannen?
Shellie, welkom. Wat een naar verhaal zeg. Mag ik vragen of jullie nog stappen hebben ondernomen tegen het ziekenhuis/verloskundige? Babybergen, ik durfde het eerst niet te vragen maar doe het nu toch. Als je het niet wil vertellen, dan hoeft dat natuurlijk niet. Wat is er met jou moppies gebeurt? Als ik dit soort verhalen lees, dank ik de Maker dat het met mijn wondertje goed mocht gaan. En nog ben ik elke dag bezorgd hoor. Probeer het alleen mijn leven niet te laten overnemen. Flowertje, wat kreeg je voor advies van het cb voor het slapen en drinken? Nou ik heb het heel druk gehad de laatste paar dagen. Vanavond bij mijn moeder gegeten, die was woensdag jarig en vanavond vierde we het met broers en zus en schoonkinderen met een etentje. Nu ligt zoon te slapen. Ik ben ook heel moe dus op deze zaterdagavond ga ik er ook weer vroeg in. Zoon is de laatste dagen steeds vroeg wakker en ik heb nu eenmaal veel slaap nodig, helaas. Wat zijn jullie hobby's eigenlijk? Ik heb sinds kort een nieuwe hobby en dat is haken. Ik kan er heerlijk mijn ei in kwijt zeg maar en het is makkelijk weg te leggen en weer op te pakken als zoon me nodig heeft. Verder hou ik van lezen en Nickelback luisteren. Ik keek ook graag tv series en films maar daar heb ik niet zoveel tijd meer voor. De laatste serie die ik gezien heb was Criminal Minds. Seizoen 1 tm 4 maar dat werd steeds groffer dus daar ben ik mee gestopt. Eigenlijk zou een andere nieuwe hobby sporten moeten worden, maar ik ben liever lui dan moe Ik heb ook een heleboel kilo's te veel. Ik ga mijn hond uitlaten en dan ga ik nog even lezen en dan slapen. Fijne avond nog verder!
goedemiddag! Wij zijn vanochtend lekker naar het bos geweest, gewandeld en naar de kinderboerderij daar mooie foto's weer gemaakt van ons moppie: ehhh, hobby's: nou ik ben een enorme taartenbakster (van die marsepeinen taarten, er staan er een aantal in mijn album mocht je ze willen zien), heb ook een paar jaar in opdracht gebakken maar heb het nu te druk dus ik ben ermee 'gestopt' (voor vreemden). Verder speel ik gitaar en heb ik sinds kort weer een naaimachine dus die hobby ga ik ook weer oppakken, vind dat lekker om een beetje te klooien.
Je mag gewoon alles aan mij vragen hoor Ik bijt niet Mijn zoontjes (1 eiige tweeling) zijn geboren bij een zwangerschap van 23 weken, omdat ze te klein waren hebben ze dit helaas niet overleeft Dit is nu iets langer als 2 jaar geleden..... hobby's : nou iig fotografie! mochten mensen nieuwsgierig zijn: Daladi-photography Hyve - hyves.nl en mijn paard is ook mijn grote hobby..... vroeger was ik ook helemaal gek van sporten, fitness en hardlopen enz...ja hoe dat nu allemaal gaat met die hobby's? tja geen idee iig proberen mijn paard met mijn kind + huishouden combineren en voor de rest proberen nog wat shoots te doen, en de rest zie ik wel
Elsie, was de kermis nog leuk? Maia, wat een mooie taarten maak je zeg!!! Zitten echt hele mooie exemplaren tussen. Zonde om op te eten Heb ook een blauwe maandag geprobeert om taarten te maken, maar ik ben er weer mee gestopt. Kon niet eens een goede boterkoek maken en mijn appeltaart was ook niet te eten. Ik heb ook geen goeie oven, misschien is dat het probleem. Babybergen. Wat erg zeg van je mannetjes! Ik heb je tattoo gezien van de hand en voetafdrukjes, erg mooi gedaan. Heb je nu baarmoederhalskanker? Of had je dat? Jij hebt ook al lekker veel meegemaakt. Oh ja ik vroeg me af of je tattoo op je buik nog een beetje mooi is nu je een dikke buik hebt? Je foto's zijn mooi. Ik ben vanochtend met zoon naar de rommelmarkt geweest. Ik heb een paar leuke dingen kunnen scoren. Ik ben gister vergeten een hobby van me te vermelden, das Postcrossing. Je stuurt dan een kaart naar iemand op deze aardbol en krijgt dan een kaart van iemand anders op deze aardbol een kaart terug. Is erg leuk. (Kijk voor meer info op postcrossing.nl) In ieder geval verkocht er iemadn op die markt hele leuke Holland kaarten voor 10 cent per stuk, dus had er 10 meegenomen. Ook nog een leuke trui voor zoon. Wel een paar maten te groot en straks heeft hij die maat in de zomer en kan hij zijn trui niet aan maar voor 50 cent moest ik hem meenemen. Is een nieuwe trui. Verder het boek "Sonny boy" en een paar nieuwe slippers. Ik ben weer blij. Verder hebben we lekker niks gedaan vandaag. Lekker in ons kloffie thuis gebleven. Mmm, zoon komt net naast me staan en ik ruik een verdacht geurtje. Denk dat ik een luier moet verschonen Fijne avond allemaal!
Ja ik heb BMK ja.....zal na de bevalling weer opnieuw de malle molen ingaan........ik heb uitstel gehad om eerst een kindje te krijgen, omdat kindje daarna krijgen teveel risico's op een vroeggeboorte mee brengt, en in mijn geval dus eigenlijk zeer sterk af te raden... daarom voelen we ons ook erg gezegend met dit wondertje! ja de tattoo is mega groot geworden maar nog steeds netjes bij de tweeling is ie ook gewoon netjes gebleven dus was er ook niet bang voor wat een aparte hobby heb je, nog nooit van gehoord, wel grappig en jij kan goedkoop shoppen zeg
Jeetje, nou heel veel sterkte straks met alles. En ja zo'n kleine hummel in je armen zal een hele goede troost zijn Nog even joh en het is er, spannend he? Gelukkig blijft je tattoo dus mooi. Ja het is een sport om leuke dingen voor een klein prijsje te vinden.(Goh doe ik toch nog aan sport) Je hebt ook een hele hoop zooi op zo'n rommelmarkt, gelukkig maar anders blijf je kopen Ik vind het heel leuk om te doen. Valt dit trouwens ook onder hobby's? Ik hoop dat de andere meiden ook weer wat van zich laten horen.
@babybergen:Heftig allemaal,maar een lichtpuntje,je kleine wonder heb je binnen enkele weken in je armen. @Jsvlinder:Hoi Hoi. @Hier:lekker rustig aan vandaag,De kids zijn lekker naar school en op de psz,dus mama heeft even rust,nou ja er zit er 1 lekker te schoppen en te draaien in mn buik. Wat een snertweer is het vandaag. Fijne dag allemaal...
Hoi, m1980 Het regent hier ook al de hele ochtend, heerlijk!!! Ben blij voor alle dorstige bloemen, planten, bomen en dieren. Eindelijk water Ik probeer iets te haken maar het lukt niet helemaal. Zoon zit Brum te kijken en een Nijntjekoekje te eten. Jaja, ik ben een slechte moeder, ik laat mijn zoon tv kijken Nou ik ga weer verder proberen
Ben.ik ook heel slecht mijn dochter kijkt ook tv hahahahhahahahah hier gaat het wel goed meiden ik ben.alleen.erg moe dus ben wat minder te vinden hier lees wel mee maar reageren pfff .. Heb het koud ben moe zwaargevoel erg dizzy .. Misxhien maar eens langs de dokter gezellig...
dit was toen bij de vk zelf (buiten het ziekenhuis zeg maar)... ben daarna medisch geworden en over genomen door het ziekenhuis... gyn prins vind ik werkelijk een kwal, die klopte op me schouder en zei ik kom zo bij u hoor mevrouw (terwijl romy dus al weg aant vallen was, lag aan de ctg) heb het hem altijd kwalijk genomen! maar die is gelukkig weg! van Dani heb ik mijn hele zwangerschap bij gyn bouwmeerster gelopen dat is echt een topvent! en als we voor de volgende gaan dan gaat ik weer bij hem dat ligt idd dicht bij elkaar ja... tis te heftig om zoiets mee te moeten maken oke, en mag ik vragen waarom je dat afraadt... ik heb geen flauw idee waar ik kijken moet hahaha...
goeiemorgen btw en sorry voor de wat late reactie druk weekendje gehad en zometeen weer ff me huissie doen dan is het allemaal maar klaar moest vanmorgen de kleine naar het kdv brengen, was verzopen ben bllij als ik binnenkort kan afrijden
Prins was altijd erg verstrooit die moest gewoon weggaan te oud hahahahah.. Bouwmeester is erg aardig ik had van katwijk ook erg aardig vind ik. Ik vind de wit ook niks bleeghhh versta niks van hem hij praat binnenmonds ...
ahaha die heb ik ook 1 x gehad die de wit, toen hij ging praten merkte ik dat ik steeds meer naar voren ging zitten omdat ik hem bijna niet verstond hahahahaha