gezellig noord-hollandse klets groepje

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door flowertje, 8 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    goedemorgen meiden

hier ook lekker regen, ik vind het niet zo heel erg want dan kan het land van mijn paard een beetje bijkomen :D
    Vannacht weer waardeloos geslapen en het lijkt elke nacht wel slechter te worden ook.......

Dees: denk dat het idd verstandig is om even langs een huisarts te gaan, lijkt wel ijzertekort ofzo
    romydani: nou ik zou meer in de nettere wijken gaan kijken zoals, weidevenne, zuid, of noord

Prins....tja ouwe bokke pruik die amper wat zei, heb ik ook gehad en tjee wat was ik blij dat die vent weg was!!
    Ik heb de wit, lieve maar zweverige man, verstaan doe ik hem wel ondanks dat ik aan 1 kant gehoor mis, maar ik kan liplezen ;)
    bouwmeester is idd een goede, duidelijk ook, soms wel wat doorduwend met zijn mening

Jsvlinder: maakt tv kijken jou een slechte moeder dan?? ik zou niet inzien waarom......zolang het niet de hele dag is en dat 7 dagen per week,zie ik er niks slechts aan.......

zo zometeen naar landsmeer voor de dierenarts,paard heeft helaas wormpies
    daarna naar stal, verweiden en wormenkuren geven, terug naar huis, wassen en badkamer uitsoppen,en dan kijken of ik nog even kan slapen want ik ben nu al moe :S

2. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Nee hoor, ik vind mezelf niet een slechte moeder, van tv kijken leer je toch ook?:p Maar er zijn dames op het forum die er anders over denken. En dat mag ook, ieder zijn eigen mening toch, alhoewel ik het wel wat ver vind gaan om iemand dan een slechte moeder te noemen.

Ik hoop dat je straks even een lekker tukkie kan doen. Je hebt alle rust nodig want als baby er is.....:p

3. Jsvlinder

Flowertje, klinkt inderdaad als ijzertekort, maar kan ook iets anders zijn natuurlijk. Hou het even in de gaten en als het morgen nog niet weg is naar de dokter hoor.

RomyDani, wanneer moet je afrijden?

Mijn moeder had ook een hekel aan Prins, weet alleen niet meer waarom. Ze heeft nog ruzie met hem gehad. Zal eens aan haar vragen.

4. RomyDani1719

RomyDani1719 Bekend lid

19 okt 2008
    637
    0
    0
    verkoopster
    purmerend
    dat weet ik nog niet hoop wel snel... morgen weer ff lessen en dan waarschijnlijk als het goed gaat krijg ik een datum hahaha...

oke dus er waren er meer die een hekel aan die man hebben/hadden.

eigelijk best wel grappig, wie weet hebben we elkaar ooit wel is in de wachtkamers gezien hihi...

5. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Hihihihi ... Ja mischien wel maar herkennen we elkaar niet ik ken natas wel hihi

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hoi meiden!

hoe is het hier? had een druk weekend dus niet heel veel tijd om te reageren! zaterdagmiddag naar de kermis geweest hier en gister met de stoomtrein van hoorn naar medemblik en vanaf medemblik naar huis gelopen, is een half uurtje lopen. vanmorgen weer even naar de winkel geweest met sam, moest wat kleine dingen hebben:)

wat een rot weer he? al is het nu wel droog..

7. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    haha ja jij mij wel, ik had het vorige keer niet in de gaten dat jij het was op het plein :p

8. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Hahahaahaha nam het je niet kwamlijk hoor hihi als je me volgende keer maar wel herkent hihi

9. Jsvlinder

Spannend RomyDani, is het je eerste keer afrijden? Ik heb er 3 keer over gedaan, maar goed ik heb mijn rijbewijs gelukkig;)

Elsie, je gaat lekker meid!!! Hartstikke goed, ga zo door.

Nou het is gelukt met haken, het was wel een priegelwerk en mijn vingers doen er pijn van, maar het is gelukt. Ik ben weer trots op mezelf:D

10. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ik ben.met 1 keer geslaagd voor me rijvewijs hihihi...
    En voor theorie ook en dat had ik niet verwacht want dat vind ik zo irritant hahahahahha...

Bij wie les je romydani..??

11. Maia

Maia Niet meer actief

goedenavond dames! wat een stom weer vandaag he! hier ook voor een groot deel een tv dagje gehad, mag best zo af en toe.

12. RomyDani1719

RomyDani1719 Bekend lid

19 okt 2008
    637
    0
    0
    verkoopster
    purmerend
    ja dit wordt me eerste keer afrijden...
    ik heb me theorie ook in 1 x gehaald op 1 april hahaha en nee tis geen grap:p...

ik les bij rijcomfort,
    ik had vandaag moeten lessen maar heb zo vreselijke pijn vandaag dus heb hem verplaatst naar donderdag...

vandaag rustig aan doen en dan vanavond weer lekker baby massage les:D

13. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Wat een.snert weer he dames

14. RomyDani1719

RomyDani1719 Bekend lid

19 okt 2008
    637
    0
    0
    verkoopster
    purmerend
    ja bah:(

hopen dt het weekend wel goed en mooi weer is
    dan ken ik me verjaardag buiten vieren:D
    tot nu toe is het nog elk jaar gelukt:D

ff die kleine vermaken :p

15. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
  16. m1980

m1980 Bekend lid

6 apr 2008
    549
    0
    0
    In Een Huis......
    Mooi kamertje hoor:)

17. Maia

Maia Niet meer actief

wat een lief kamertje baby

nou goedemorgen allemaal. Zo weer richting mijn werk, eerst dochter even naar kdv brengen. fijne dag allemaal :)

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    babybergen wat een mooi kamertje!

tvkijken: hier bijna elke dag wel een uurtje hoor. Mijn dochter vind het heerlijk. Ze is heel druk en alleen dan zit ze even rustig. Ach ja, weet je, zolang je ook maar andere dingen doet. Wij gaan zowieso elke dag naar buiten. Gisteren zijn we naar ballorig geweest.

flowertje hoe gaat het met afvallen? Andere topic is volgens mij dood nu... ik ben nu 2.1 kilo afgevallen sinds vorige week maandag. Eindelijk gaat het weer de goede kant op.

19. Maia

Maia Niet meer actief

wat een rust in dit topic zeg :) iedereen druk aan het werk?

ik heb een dagje vrij (altijd do) met dochterlief. Vanochtend samen wezen gymmen en verder lekker aan het niksen. Ze ligt nu te slapen en vanmiddag gaan we even samen de hort op, rondje dorp of kinderboerderij ofzo.

20. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    hier geen werk :p
    eigenlijk meer het topic niet in de gaten omdat het niet naar boven komt in de lijst :p

vanochtend controle gehad en een pijnlijke ook
    ff getoucheerd :cool:
    had kleine 1 cm ontsluiting en volgens de arts gaat het dus nog wel even duren....

nu al de hele middag buikpijn er van......
    straks enveloppen schrijven voor de geboortekaartjes en paardje verweiden...

lekker he dat niksen als het eens kan ;)

Deel Deze Pagina