Hallo! Is er nog plaats voor een moeder uit Andijk? Jullie zullen wel denken: Andijk, waar ligt dat? Of: Nooit van gehoord! Andijk ligt bij Enkhuizen, dus ook in Noord-Holland. Mijn vriend en ik proberen zwanger te raken, ik ben in april gestopt met de pil. Dus we zien wel hoe het gaat lopen. Ik las al wat berichtjes hier. Lekker praatgroepje! Groetjes, Sandra -x-
sandra welkom! ontsluiting: ik had rond de 38 weken ongeveer 1,5cm ontsluiting. Ik ben met 38+4 ingeleid dus kan je niet zeggen of ik anders bijna was bevallen. werk: ik werk wel, 3 dagen in de week en eigelijk zou ik over 2 weken weer moeten beginnen maar ik heb 3 maanden ouderschapsverlof opgenomen dus hoef pas eind augustus weer.
Mijn dochter zou eigenlijk gehaald worden. Ik was toen 41 + 3 dagen zwanger. Moest toen om half acht in de avond in het ziekenhuis komen om ingeleid te worden, maar om 1 uur 's nachts begonnen de weeën spontaan! Luana is toen om 12:10 geboren. Ik hoefde dus uiteindelijk niet ingeleid te worden. Vonden ze niet nodig.
Zo ik ben er ook weer eens pdff wat een.drukte ik moet nog steeds een.beetje me draai vinden.. Grrrrr doe alles via me mobiel ik wil een laptop alleen die dingen zij. Zooo duur grrrrrrrr... Hoe is het hier dames ik lees wel mee maar soms vergeet ik te reageren .. Ik ben alweer 1 kilo kwijt joehoeeeeeeiiiii... Ben.hard ermee bezig en het gaat goed jippiee..
hoi meiden, hoe is het hier? ik heb de afgelopen dagen een ziek mannetje gehad, koorts en flink verkouden, en vannacht heeft ie ook flink liggen huilen van 4 tot bijna 5.45 wakker geweest. nu lijkt hij weer op te knappen. @andijkgirl ik woon vlak bij je! ik woon in opperdoes!
welkom sandra! andijk kennen we wel hoor hoop voor jullie dat het snel gaat pakken!! mijn schoonzusje is in januari gestopt met de pil en mijn vriendin gaat vanaf half augustus van start met het proberen van.... ow balen elsie van je zieke kleine, gelukkig nu wat beter, hakt er toch even in he Dees: lekker hoor alweer een kilo, volg je ook een speciaal programma of let je alleen op wat je eet? nou ga er iig niet van uit dat het aankomende week komt.... en zie volgende week donderdag wel weer op controle hoe en wat...had aangegeven ingeleid te willen worden (ja sorry maar ben het echt zat!) en de arts zei als volgende week niet beter is dan gaan ze het doen....
Ja ik hoop dat het ook gauw gebeurt. Maar ja, wacht wel tot aan mijn NOD. Volgens mij moet de pil eerst nog uitwerken. Denk niet dat het meteen raak zal zijn, maar... Je weet maar nooit he? Mijn vriend en ik gaan dus lekker 'klussen' @elsie22 Opperdoes? Ja dat is wel dichtbij ja haha!
Hoi meiden, Hier schijnt het zonnetje weer na een paar dagen somber weer. Hoe is het bij jullie? Babybergen leuke kamertje! Spannend al 1 cm ontsluiting. Voel je verder al iets? Edit: heb net je laatste stukje gelezen. Elsie wat zielig dat je moppie ziekies is Geef hem maar een dikke knuf van me en ik hoop dat hij snel weer beter is. Andijkgirl. Andijk ligt toch ook vlak bij Zwaag? Welkom. Flowertje, hoeveel kilo wil je kwijt? Ik moet eigenlijk ook afvallen, maar heb er de puf niet voor. Misschien kan ik het samen met jou en eventueel andere in dit topic doen. Dan maken we er een multifunctioneel topic van Mijn ventje zit op het kdv en ik ben een beetje aan het opruimenlezenencomputerenenzo. Het moet toch lekker zijn even een paar uurtjes voor jezelf, maar op de een of andere manier kan ik me nooit echt ontspannen. Ik heb genoeg te doen en toch weet ik niet wat ik moet doen, heel vreemd. Nou ja misschien leer ik het nog eens. Ik ga weer even verder.
@jsvlinder gelukkig lijkt hij nu op te knappen, hij heeft vandaag geen koorts meer! net lekker in bad geweest even de snotkorsten wegpoetsen haha. ik vind het altijd wel even lekker als sam een paar uurtjes bij mijn schoonmoeder is, daar was ie gistermiddag en kon ik even lekker wat in huis doen en ongestoord op de computer enzo en even geslapen! vanmiddag ook even geslapen en toen ik beneden kwam zat mijn moeder op de bank was op te vouwen! leuk verrassing! daarna nog even samen boodschapjes gedaan, ging prima ondanks de vermoeidheid.
Ja hoor ik weeg me elke maandag en.dan kijk.ik wat ik afgevallen ben dus we kunnen het samen doen hoor had een topic geoppend ervoor maar die is een beetje dood dus we kunnen hier verder gaan gezellig... Ik wil zeker 35 kilo kwijt hihihihi... Natas ik volg geen dieet let op me voeding dri.k alleen maar water en thee... Eet ochtend middag en.avond en 3 tussendoortjes.. Minder aardappelen brood enpastas en meer groente..
en ga je ook sporten erbij? misschien kunnen we in de toekomst wat samen gaan doen? weet niet of je van hardlopen houdt?
Hihihi ja kan natas hihihi ik ga niet naar een sportschool veelste duur en wil iets savonds gaan doen nu doe ik het niet want alleen is zo saai hahahhahha
flowertje goed zo de eerste kilo is er af! Hier ook samen met flowertje begonnen vorige week maar dat topic is idd dood... Ik was maandag 1,4 kilo en vanmorgen stiekem gewogen en zit nu op -2,5 kilo ongeveer! Ik geef borstvoeding dus ik doe helemaal niet streng maar het gaat harder dan ik had gedacht. jsvlinder jij kan het ook! o en ik wel ook iets van 35 kilo kwijt... (we gaan het redden hoor flowertje, volgend jaar herken je ons niet meer terug!)
Ik zal straks op de normale.con even.een lijste maken.. Als we die hier bijhouden maar moeten diegene.die af willen.vallen.en.meedoen wel even.hun gewicht zeggen... Hihihi..
Strijd tegen de kilo's meiden {Flowertje} startgewicht:114,0 afgevallen:1,1 kilo gewicht nu:112,9 {Jsvlinder} startgewicht: afgevallen: gewicht nu: