gezellig noord-hollandse klets groepje

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door flowertje, 8 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    eigenlijk ben ik al meer kwijt want woog 125 maar ben even opnieuw begonnen

2. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    debby zet jezelf er even bij

knuff

3. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Zal ik dan maandag mijn gewicht doorgeven? Het zal rond de 100 kilo zijn, bij een lengte van 1,76. Ik zal blij zijn als ik zo'n 80 kilo weeg, minimaal 20 kilo eraf dus.

Elsie, ben blij dat je mannetje zich wat beter voelt. Ik vind het altijd zo zielig als die kleintjes ziek zijn. Je kan zo weinig voor ze doen dan:(

Babybergen, je hebt van die speciale kinderwagens waar je achter hard kan lopen met een rem, kan baby ook gezellig mee:p

Nou meiden een fijne avond verder!

4. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Strijd tegen de kilo's meiden
    {Flowertje} startgewicht:114,0 afgevallen:1,1 kilo gewicht nu:112,9
    {Jsvlinder} startgewicht: afgevallen: gewicht nu:
    {Debby82} startgewicht: afgevalen: gewicht nu:

je staat erbij jsvlinder maandag kan je de rest invullen

5. Maia

Maia Niet meer actief

welkom sandra!

ik doe niet mee met lijnen hoor, zit al bijna in ondergewicht dus dat hoeft van mij niet ;)

6. sunshine07

sunshine07 Actief lid

31 jan 2009
    242
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik ben al een tijdje niet geweest. Wel af en toe met de telefoon gekeken maar reageren met dat ding lukt me echt niet. Maakt hij weer hele anderen woorden van de tekst ... nee, ik ben er geen ster in.
    Beetje druk gehad. Van het weekend waren de kindjes ziek, daarna moeten werken en volgende week gaan we twee weken op vakantie en als we terug zijn wordt mijn dochtertje 2 dus ik ben ontzettend aan het regelen, pfff. Ik hoop na de drukte weer wat actiever aanwezig te kunnen zijn want ik vind het wel erg gezellig.

Dus bij deze een paar reacties:
    @nieuwe: welkom, gezellig!

@babybergen: wat een lief kamertje, succes met de laatste loodjes.

@debby: fijn dat je nog ff vrij bent, lekker de hele zomer thuis met je kleintjes.

@elsie: sterkte met je mannetje, hoop dat hij zich weer wat beter voelt en je weer aan je slaap toe komt vannacht.

@afvallen: ik weeg weer bijna mijn oude gewicht. De laatste 5 kg lukte me echt niet zelf met gezond eten en niet snoepen.
    Ik ben een 21 dagen dieet van een voedingscoach gaan volgen. Heel gezond allemaal en met oefeningen erbij. Ik zal eerlijk zijn, de oefeningen heb ik niet vaak gedaan, had ik geen zin en tijd voor maar wel de menu's. Inmiddels heb ik mijn doel bereikt. Nu moet ik nog wel wat oefeningen doen want na 2 zwangerschappen gaat de boel gewoon wat eerder hangen :(. Dus meiden, ga er voor!:)

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Strijd tegen de kilo's meiden
    {Jsvlinder} startgewicht: afgevallen: gewicht nu:
    {Debby82} startgewicht: 96,9 afgevallen: 1,4 kilo gewicht nu: 95,5

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik zag trouwens net een foto van mezelf, ongeveer 30 kilo lichter... damn dat is goed motivatiemateriaal ;)

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    sunshine wat goed dat je je gewicht bereikt hebt!

maia ondergewicht is ook niet leuk... en we kletsen gewoon door hier toch? En ondertussen gaan de meiden die willen lekker lijnen...

10. lautje1980

lautje1980 Actief lid

2 mei 2011
    485
    0
    0
    begeleidster zintuigelijk + verstandelijk gehandic
    hoorn
    @ de afvallers veel succes!!!

dames wat zijn jullie plannen voor t weekend gaan jullie nog wat leuks doen?

wie heeft er soms ook zon last van zn "horror"monen?
    mn vriend kan zich soms echt beter bergen. pfffff :D

11. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Hier nog steeds horormonen hoor hihihihihi..
    Ben soms echt een heks haha...
    Maar ach ja het hoort erbij...

We praten.gewoon verder alleen voor de afvallers lijnen we door vindeb jullie niet erg tooch

12. Maia

Maia Niet meer actief

@sunshine: succes met de drukte!

@debby: zeker :)

ehhh dit weekend? eerst moet ik zaterdag nog gewoon werken, gelukkig altijd maar van 10-4 maar toch. Zondagochtend komt een vriendinnetje langs en voor maandag weet ik het nog niet ;) (ik ben maandag altijd vrij dus mijn weekend is zo-ma)

13. m1980

m1980 Bekend lid

6 apr 2008
    549
    0
    0
    In Een Huis......
    Hi,

@AndijkGirl:Welkom.

Meiden die willen lijnen,heel veel succes.
    Ik word op dit moment eerst maar is dikker:p en na aug mogen de kilootjes er weer af;).
    Hoop dat ik niet te veel aankom,1ste was 7 kg en tweede was 11kg.Nu7 kg tot nu toe,maar ik was de 5 laatste kilootjes van Jenna nog niet kwijt.
    Dus na de bevalling terug naar 65kg;).

Verder me brak voelen,manlief fijn te darten geweest,en ik de kater van die drank lucht;),en gesnurk.
    Zal wel een lekker dagje werken voor hem zijn:D.

14. Jsvlinder

Heb me vanmorgen maar gewogen ipv maandag, ik zal het aangepaste schema neerzetten.

{Jsvlinder} startgewicht:99,5 afgevallen:0 gewicht nu:99,5
    {Debby82} startgewicht:96,9 afgevalen:1,4 gewicht nu:95,5

Goedemorgen meiden,

Heb zo'n rare droom gehad het laatste uurtje van mijn slaap, was blij dat zoon me weer wakker maakte.

Over hormonen. De eerste 3 maanden van mijn zwangerschap was ik vaak chagrijnig en bozig. Ik moest er wel om lachen als ik het doorhad, kon er namelijk echt niks aan doen.

Ik ga (nog) niks speciaals doen dit weekend, gewoon lekker rustig aan doen.

Babybergen, helemaal vergeten te zeggen:), maar wat een leuk kamertje!!! Hoe was het met je paard? Reageert hij/zij nou anders op je sinds je zwanger bent? Katten en honden willen dat nog weleens doen, vraag me af of een paard dat ook voelt. Moet toch eigenlijk wel, zijn intelligente dieren.

Sunshine, waar gaan jullie naartoe met vakentie?

Maia, dan doe jij toch mee met aankomen:D Of eet je je helemaal lens maar wil het niet lukken? Lijkt me ook knap vervelend.

Elsie hoe is het met je zoon? Is hij weer helemaal beter?

Moest gisteren nog lachen om mijn zoon. Dacht dat ik m'n droppies uit zijn bereik had gelegd. Ik moest boven even wat pakken en toen ik beneden kwam zat zoon lekker drop te eten. Hij dacht natuurlijk als ik het niet van jou krijg pak ik het zelf wel. Hij is nog geen 1 dus hij mag nog niet echt snoepen. Nou ja 1 dropje kan geen kwaad. Is alleen weer een goeie les dat ik beter uit moet kijken waar ik mijn dingen neerleg, want waar hij een maand geleden nog niet bij kon kan hij nu prima pakken;)

Fijne dag iedereen?

15. lautje1980

lautje1980 Actief lid

2 mei 2011
    485
    0
    0
    begeleidster zintuigelijk + verstandelijk gehandic
    hoorn
    @jsvlinder wat vervelend zon droom , gelukkig heb je dan je zoontje die je wakker maakt!

vanmorgen was t weer zo ver, vriend heeft weinig taken in t huishouden maar wat hij al moet doen vergeet hij!
    1 vuilnisbak buiten zetten , ik vraag heb je t al gedaan? nee vergeten
    grrrrr ik echt geirriteerd :x
    2. kattenbak verschonen , ik kom beneden kijk en nee hoor ook niet gedaan.
    3. zware wasmand naar beneden tillen(als t niet veel weegt doe ik t zelf) maar nee ook al niet gedaan.
    nou toen heb ik m toch even heel erg lief en aardig opgebeld en rustig (not!) verteld dat hij altijd wacht tot ik iets vraag en dat ie maar eens moet gaan nadenken en zelf actie ondernemen.

helaas gaat dat over meer dingen. hij is zo afwachtend. pfff wordt er niet goed van. snap dat t moeilijk is in een nieuw land wonen maar zonder initiatief ben je nergens.

16. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    ja hij reageerd absoluut anders, hij is bij mij vrij rustig en lief, en dat terwijl het een echte puber is....(hij is 3)
    en vind mijn buik rete intressant en haalt heel zachtjes zijn neus erover...

mijn kat en hond reageren trouwens niet vreemd, wel als ik zwangere over de vloer heb dan wordt mijn kat helemaal dol (verliefd)
    maar ik heb zelf niet zo last van een hoog hormoongehalte

en vond je kleine het eerste dropje lekker smaken? incl zwarte snoet? :p

lautje: ja beetje typisch man als ik het zo hoor.....
    mijn man is heel lief hoor, heeft ook heel veel voor mij over
    maar uit zichzelf schoonmaken en dingen doen.....nah...nee niet echt...
    moet ook alles vragen anders is het volgende week nog niet gedaan...

17. Maia

Maia Niet meer actief

@jsvlinder: nou ik eet aardig wat ja :) dus dat gaat hem ook niet worden ;) ach...

en wat een actie zeg.. hier liggen alle lekkere dingen ook al buiten bereik want ze weet al precies wat haar 'koekjes' kast is dus daar staat ze ook een groot deel van de dag voor te staan en te wijzen en koek te roepen ;) helaas heeft ze zo'n rotmoeder die daar niet naar luistert hihi

@lautje: wat vervelend zeg. Is hij bij jou in NL komen wonen? waar komt hij vandaan? Of zijn jullie samen geemigreerd?

18. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hoi meiden,

de kleine man heeft gelukkig geen koorts meer! afgelopen nacht wel 2x wakker maar hij sliep vrij snel weer. hij is alleen nog erg verkouden, erge snotneus dus vanavond maar weer luuf gesmeerd en neusspray hopen dat ie dan beter kan slapen! ben opzich niet heel moe van de nacht, vanmiddag wel even op bed gelegen maar niet echt geslapen. vandaag 2x met de auto weggeweest ging goed:)

19. Maia

Maia Niet meer actief

fijn dat de koorts gezakt is.

20. Jsvlinder

Ah wat lief van je paard dat ie zo voorzichtig met je doet. Mooi is dat he?

Ik heb 2 katten en een hond. 1 kat werd aanhankelijker en mijn hond zat de hele tijd, vanuit zijn mandje, naar me te staren. Werd knettergek van dat gestaar;) Op een gegeven moment had ik van alles op de tafel gezet en om zijn mandje dat hij me niet meer kon zien als ik op de bank zat:p Moest de hele tafel dan volzetten want als ik er 1 plant ofzo neerzette dan verplaatste hij zich om om die plant heen te kijken, aaaaarrrrggggg!!!! Als ik eraan terugdenk.....

Ja, zoon vond dropje heel lekker:p Ik weet niet of jullie het kennen, maar het was een trollendropje, das niet zo heel hard. En aangezien hij al 9 tanden en een kies heeft ging dat kauwen wel:p

Nou Maia, wat ben jij gemeen dat je dochter niet de hele dag koekjes van je krijgt. Ben blij dat je mijn moeder niet bent:p

Elsie, hoe hebben jullie vannacht geslapen? Beter hoop ik. Was je ook bang om auto te rijden? Je gaat in ieder geval lekker, moet heel fijn zijn om je vrijheid terug te krijgen.

Gisteren met zoon en moeder naar De Mare in Alkmaar geweest. Voor degene die niet weten wat dat is, het is een heel groot winkelcentrum. Daar heb ik dingen gekocht voor zoon om uit te delen op het kdv. Was nog moeilijk om wat te bedenken. Dacht eerst aan bellenblaas met een snoepje, uiteindelijk word het een bal en een snoepje. De wibra verkocht leuke balletjes voor 50 cent, doosje zachte fruitsnoepjes erbij in een uitdeelzakje en klaar is zoon.

Fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina