gezellig noord-hollandse klets groepje

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door flowertje, 8 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maia

Maia Niet meer actief

dat wordt een leuke traktatie:)

en tja, iemand moet toch streng zijn, bij haar vader kreeg ze voordat ik naar mijn werk ging al wat lekkers en toen gingen zij wandelen en naar de winkels en ik meost nog even snel naar de bakker en toen stonden zij daar ook en kreeg ze weer wat lekkers ;) dus ik ben thuis de boeman hihi

2. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Zoon mag ook niet teveel snoepen hoor, dan wordt het net zo'n suikerjunk als ik;) Gelukkig vind ie een stukje kaas ook lekker;)

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hier snoept mijn dochter bijna nooit, behalve bij oma. En nog steeds moet ik altijd uitkijken dat ze niet naar overgewicht neigt. Snap er niks van. Kind eet 2 boterhammen, een stuk fruit, een half bord avondeten en een bakje yoghurt op een dag. En ze drinkt appelsap aangelengd met water.

mijn man doet heel veel in het huishouden. Hij is er ook beter in dan ik moet ik zeggen. Hij is veel secuurder en werkt sneller. Vaak is de deal dat ik even met de kinderen weg ga zodat hij rustig grote schoonmaak kan doen 1 keer per week. Maar verder doe ik wel de kleine dingen zoals elke dag stofzuigen, de was en de bedden verschonen etc.

Hier gaat het niet zo heel fantastich. Zoontje huilt elke avond het hele huis bij elkaar. Gisteren waren mijn ouders wezen oppassen maar na 2 uur werden ze gillend gek en moesten wij weer naar huis komen. Geen idee wat hij heeft. Het is geen honger en hij heeft geen vieze luier etc... en het is alleen s avonds. Wordt er een beetje wanhopig van.

4. Maia

Maia Niet meer actief

lijken huiluurtjes. Is heel vervelend en zwaar vermoeiend :(
    sterkte, hopelijk komen jullie er achter wat het is en hopelijk gaat het snel weer voorbij!

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    sja huiluurtjes... maar dan 4 uur achter elkaar en elke avond... ben het een beetje zat eerlijk gezegd ;)

hoe gaat het met de lijners?
    Morgen weer wegen! Ik heb mijn best gedaan, niet gesnoept ofzo maar ook niet te streng en ik eet gevarieerd want ik wil dat mijn zoontje alle voedingsstoffen binnen krijgt. Vanmiddag/avond een feestje met eten dus ik ben benieuwd morgen...

6. Maia

Maia Niet meer actief

nou ja, het kan. Bij ons duurde de huiluurtjes ook gemiddeld zo'n 3 uur 's avonds. Maar bij ons was het denk ik met 4 maanden wel over dus hopelijk, als dat het is, is het snel weer voorbij voor je. hoop ik. :)

7. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo allemaal,

Ik zie dat ik niet de enige ben uit Purmerend. Grappig zeg!
    Vind het wel gezellig om met jullie mee te kletsen, ben alleen niet heel vaak online...

Vandaag een dagje alleen thuis, heerlijk even tijd voor mezelf.

Groetjes, Mama in spe.

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mama in spe wat heerlijk een dagje helemaal alleen!

maia pfoe dan weet je hoe vervelend het is ;) Als het met 4 maanden over is dan zou ik zeer opgelucht zijn. Kunnen mijn ouders ook een keer oppassen. Heb echt behoefte om even wat met mijn man te doen want veel relatietroubels maar zo gaat het niet...

9. Maia

Maia Niet meer actief

gezellig zo'n dagje mama in spe

debby, ik hoop het voor je ;) maar het is lastig :(

10. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Waar kom je vandaan dan mama in spe?? Waar uit purmerned

welkom gezellig

11. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik woon sinds 2.5 jaar in de Weidevenne, daarvoor in de Purmer Noord.
    En jij?

12. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ik woon al me hele leven in p,noord...

Hoed oud ben.jij???

13. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    wat een stilte hier zeg:p

14. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hier heeft sam sinds vanmiddag weer koorts:( gister en eergister de hele dag niet! arm jochie.. hoop wel dat ie vannacht beter slaapt.

15. Maia

Maia Niet meer actief

he bah, beterschap voor Sam!

16. Hallo meiden!

Het is een beetje rustig hier he? Nou bij mij niet.. Heb al 2 dagen last van af en toe pijn in mijn onderbuik :( Ik heb van het weekend ook pijn gehad rechts van mijn buik. Trok zo naar mijn rug toe. Zou dat de eisprong zijn?

Het is al bijna 5 jaar geleden dat mijn dochter werd geboren. Ze wordt 9 Juni 5 jaar. Wat gaat de tijd snel zeg!

Ow en we zijn ook begonnen met de Avond4Daagse in Andijk. Super gezellig! Dochter stapt vrolijk door en vind het super!

Iemand nog wat beleefd de afgelopen dagen?

17. elsie22

elsie22 Niet meer actief

sam is inmiddels weer beter!

@andijkgirl had het al eerder gezegt maar wij wonen niet heel ver van elkaar vandaan, woon namelijk in opperdoes, ken je wel denk ik!

18. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    haai meiden ik heb het zo druk doe van alles en nog wat tis dat me hoofd aan me lijf vast zit hahahahahha

19. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    Dees: niet zo raar he dat jij het zo druk hebt haha :p

hier rustig maar lees vaak mee vanaf iphone en dan is reageren best lastig :p

20. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Flowertje ik herken het, ik loop ook rond als een kip zonder kop:p

Ik reageer even niet op de andere meiden, want ik ben moe, sorry. Moet nog het 1 en ander doen in huis. Morgenochtend krijg ik visite voor mijn zoon. Hij wordt morgen 1 jaar. We vieren het eigenlijk zaterdag, maar deze mensen konden dan niet en komen morgen even een bakkie doen.

Het is waar wat ze zeggen over een dag van tevoren zo emotioneel zijn. Of het zijn gewoon mijn normale hormonen. Ik ben een beetje verdrietig ofzo.

Ik had toch verteld dat ik balletjes en snoepjes had gekocht om uit te delen op het kdv? Nou ik vandaag de uitdeelzakjes klaargemaakt en er was nog een doosje snoepjes over. Ik dacht die is van mij. Zitten er harde, vieze snoepjes in. Het is van Red Band, maar niet alles van hun is dus lekker. Misschien vinden die kindjes het wel lekker, maar heb het zekere voor het onzekere genomen en wat anders gekocht, van die uitdeelzakjes goud beertjes van haribo. Wat een perfectionist he;)

Zoon slaapt de laatste paar dagen veel en hij eet niet goed. Hij heeft ook rode wangen, dus ik denk dat er weer een kies of tand aankomt, wellicht allebei en misschien een virusje. We gaan het afwachten.

Nou meiden ik ga weer verder.

Fijne avond allemaal!

Deel Deze Pagina