Jippie!!!! Mijn zoon is jarig!!!! 1 jaar!!!! Gossie, ik heb amper geslapen. Ik ben een echte zenuwenlijer, maar goed het gaat Vanmorgen visite gehad, was gezellig en zoon vond het ook leuk. Straks gaat hij naar het kdv en daar zal hij het ook wel mooi vinden als ze voor hem gaan zingen Hoe is het met de rest?
@jsvlinder Gefeliciteerd! Hier gaat het wel goed. In de ochtend last gehad van pijn in onderbuik en ook misselijk en last van mijn onderrug. Zeurende pijn... En we zijn ook net klaar met de derde dag van de Avond4Daagse Morgen de laatste dag! Heb er zin in!
Bedankt voor de felicitaties! Hahaha, babybergen, ik was tegen die tijd ook zo lekker ongeduldig, wilde mijn ventje zooooo graag zien. Nou langer dan 3 weken en een dag gaat het niet duren. Voor jou hoop ik natuurlijk dat het niet langer dan 40 weken gaat duren. Leek mij zo erg, maar zoon kwam met 39 weken. Andijkgirl, wie weet heb jij over 9 maanden ook wel een beeb in je armen, als je lichaam zo voelt Las in je ondeschrift dat jullie dat dan over 9 dagen weten. Ik hou mijn vingers gekruist voor jullie.
Ja ik hoop, hoop, hoop echt dat het zo is. Net ook weer zeurderig gevoel in me onderbuik.. Ik hou ook mijn vingers gekruist!
goedemiddag, hier gisteren druk gewerkt en vandaag lekker druk bezig dagje met mijn meisje. @jsvlinder: nog gefeliciteerd @babybergen: spannend
andijkgirl: ik duim met je mee jsvlinder: 3 weken gaat het zeker niet meer duren, dat kon de arts vandaag 100% mee geven.....als het er met 40 niet is gaan ze het halen....dit ivm mijn psychologische toestand..... maar de arts heeft vandaag weer getoucheerd en volgens hem gaat het niet lang meer duren
Spannend nieuws joh! En moet ook fijn zijn om te weten dat ze je niet laten doorlopen als het er na 40 weken nog niet is. Maar jee, misschien gebeurt het vannacht wel Ik leef met je mee!
Hoi dames Ben erg druk geweest en 31 mei om 16.25 bevallen van een prachtig prinsesje! We hebben haar Cheyenne Jolene genoemd Cheyenne was 3185 gram en 49 cm bij haar geboorte het was een zware bevalling, met vacuümpomp en wel Maar gelukkig is alles goed gegaan en ga ik nu herstellen en genieten...
Hoi Babybergen, Ik had je al gefeliciteerd bij "Hier ben jij gewoon jij", maar zulk nieuws verdient het natuurlijk om nog een keer te feliciteren Gefeliciteerd!!!! Ga lekker genieten en laat je maar lekker verzorgen. Voor je het weet is de kraamverzorgster weer weg en moet je het weer zelf doen Dikke knuf.
Hey, ik woon in Hoorn/Zwaag en ik word morgen 33 Ik ben de trotse moeder van 3 zoons Ik ben gatouder en ik heb dus bijna elke dag extra kids in huis.
BabyBergen GEFELICITEERD met je dochter!!! lekker genieten van de kraamtijd! Rustig aan herstellen van de bevalling! Onze oudste 2 zoons zijn ook geboren met de vacuum... heel pittig. Geniet ze en laat je lekker verwennen!
Babybergen:Gefeliciteerd en geniet ervan en wat een mooie naam,Justen is ook met de pomp geboren. Hoi Mouschy
Babybergen: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! @mouschy: welkom en gefeliciteerd met je verjaardag
Bedankt! hoe is het met jullie verder? druk weekeind gehad? Ik heb mijn verjaardag gevierd, het was heerlijk weer, dus lekker de tuin in
Mouschy, Er word hier niet zoveel meer gekletst, maar als je bij een club wilt waar veel gekletst wordt kom dan bij "Hier ben jij gewoon jij." Ook al zijn we bij de 100 pagina's er kunnen altijd meer mensen bij. Ik ben ook pas bij pagina 90, ofzo, bijgekomen. Welke van de twee was jou zoon in het filmpje? Die in het wagentje of die weggetrokken werd? Oh en nog gefeliciteerd met je verjaardag!