gezellig noord-hollandse klets groepje

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door flowertje, 8 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen! dank jullie! en inderdaad, NH is niet zo enorm groot wat dat betreft :)

moet zo werken, heb geen zin :(

2. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Goedenmorgen...

Gisteren avond was aiden erg onrustig van 9 tot 1 uur vanacht..
    Na 1 uur is hij net moeite in slaap gevallen en werd dus pas om half 8 wakker. .
    Ik laat hem snachts zelf komen dus schrok echt wakker en dacht huh heeft hij na 1 :(uur nou nog eten gehad dus niet...
    Maarja hij krijgt genoeg dus kan geen kwaad....

We gaan straks lekker naar de markt kijken hoever ik kom kan aardig lopen maar me onderbuik is nog erg gevoelig...

3. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Wat voor werk doe je maia??

4. marie78

marie78 Niet meer actief

Goedemorgen allemaal,

flowertje, doe je rustig aan! Het is allemaal nog zo kort terug.
    m1980, wat spannend hoe de placenta ligt, en van olifantenbenen weet ik alles van. Stond er toen van te kijken dat ik de volgende dag na mijn keizersnee mijn enkels alweer kon zien.
    Maia, werkse vandaag. Hoeveel dagen werk je? Ik werk 2 dagen na de geboorte van onze dochter. Zo luxe gevoel geeft dat.

Kwam er gisteravond achter dat we lekkage in de badkamer hebben. Waarschijnlijk een lek rond het doucheputje. Badkamer is nog maar 2 1/2 oud. Gelukkig is de garantie tot 3 jaar. Maar wat een gedoe je word van het kastje naar de muur gestuurd. Maar het gaat nu opgelost worden met garantie.
    Hier regent het op het moment, hopelijk is het vanmiddag droog want ik moet nog naar de winkels

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

hier ook regen bah! hoop dat het vanmiddag droog is dan kan ik lekker naar buiten. net wel even op de wii fit wat dingen gedaan. sam ligt nu lekker te slapen want hij was alweer om 6.10 wakker, en vannacht om 3 uur ook een keertje maar hij sliep zo weer verder gelukkig.

6. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ja bah het regent en ik wou naar de markt grrrr we gaan wel naar de stad en hopen dat het droog wordt even hahahaahah..

Heb van me.moeder een hangertje gekregen voor aan me ketting die zou morgen klaar zijn dus ga kijken of hij al klaar ia hihihi...
    Mis mijn ketting...

Zal een foto maken als hij weet bij me is hihi..

7. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Gelukkig elsie sliep hij zo weer door. ...

8. marie78

marie78 Niet meer actief

elsie slaapt Sam normaal wel door? Isa heeft ook zo'n periode gehad dat ze steeds wakker werd en dan begon te roepen en niet stopte voordat je bij haar was. Speen erin en dan sliep ze wel weer verder. Vanmorgen was ze pas om acht uur wakker. Heerlijk... En dan wil ze na haar ontbijtje weer graag naar bed tot half elf. En van een tot drie en van rond het eten nog een uurtje en ze gaat om acht uur naar bed. Het is echt een slaapkop. Dat heeft ze van haar moeder, hihihi.

9. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@marie normaal slaapt ie wel door, maar denk dat hij het koud had ofzo hij lag zonder dekens die schopt ie altijd af, maar dat ik hem weer ingestopt had sliep ie zo weer verder.

10. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Hier een dochter die van slapen houd hahahahahaha ook net haar moeder...
    Heb totaal geen problemen met haar ze slaapy zo van 19 uur tot 8 uur de volgende dag soms zelfs 9 uur. ...
    En dat bijna elke dag hihihi..

11. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@flowertje dat is lekker zeg!!

sam heeft een beetje een piepdag gister ookal, zondag was een drukke dag met veel aandacht voor hem! hij heeft net wel een uur liggen slapen gelukkig, we gaan zo een broodje eten en dan kan ie zo rond 13.00 weer naar bed.

12. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Hoi meiden,

Ben ik weer, had vanmorgen een afspraak op mijn werk. Zit in de ziektewet en we hadden een evaluatie gesprek. Daarna even naar mijn moeder geweest, koppie thee gedronken. Zoon ligt nu te slapen.

Ik was vorig jaar om deze tijd hoogzwanger, zoon is van 25 mei en ik vond niet dat ik opgezette benen of voeten had. De kraamhulp vroeg dat nog en ik "Nee hoor." Wel dus, want mijn slippers gingen een paar dagen later opeens een stuk makkelijker om mijn voeten. Ik had ze "strak" gekocht, maar dat kwam dus omdat ik wel opgezette benen en voeten had. Hoe stom:p

Zoon slaapt ook wel goed. Gister om 8 uur erin en vanmorgen 7:30 eruit. Het varieert van 9,5 tot 12 uur slapen s'nachts. Hij wordt s'ochtends vroeg nog wel eens wakker voor een fles en dan slaapt hij weer verder. Ik word meer wakker omdat ik weer moet piesen, grrrr!

Het heeft hier vanmorgen meer dan 3 druppels geregent, maar het hield vrij snel weer op. Nu schijnt de zon weer volop. Het is wel vochtig genoeg om mijn haar te laten kroezen;) Ik had het nog gestylt vanmorgen.

Kan iemand me laten schrikken? Ik heb heel irritant de hik:D

Flowertje, nog naar de markt geweest en was je ketting al klaar?

Sorry, als ik onderwerpen en meiden ben vergeten.

13. Jsvlinder

Wordt Sam ziek of krijgt hij misschien tandjes dat hij piept. Of is het alleen omdat het zondag druk was?

14. Maia

Maia Niet meer actief

ik ben juist wel even blij met de regen, hoef ik mijn auto niet te wassen :D

@flowertje: ik werk in een bibliotheek.

@marie: wat balen van je lekkage zeg!

@slapen: ik mag ook niet klagen, 's nachts van ongeveer 20:00 - 7:00 en 's middags slaapt ze nog rustig 2,5-3 uur :)

@Jsvlinder: BOE

nou ik ga zo weer aan het werk, heb nu even pauze en ben verslaafd aan zp dus tja.. ;)

15. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Haaai meiden helaas ketting morgen pas klaar hihi...
    Nou dan halen we hem morgen maar op..
    Ga zo romy te bed leggen en aiden eten geven en dan even dingen doen hihi...

Het zonnentje schijnt alweer lekker..

Ik moet ook opzoek naar een kiddyboard want dochter lief luisterd met lopen titaal niet en nu is me vriend nog thuis maar zal niet weten hoe ik dat alleen ga doen. ..
    En een duo wagen vind ik zo lomp

16. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@jsvlinder het kan wel te maken hebben met een tandje, maar ook gewoon omdat ie nog wat van slag is. hij ligt nu lekker te slapen al ruim een uur als ie wakker is fruit eten en dan even lekker naar buiten.

17. Jsvlinder

Maia, verslaafde! Bedankt.

Flowertje, jammer dat je ketting nog niet klaar was. Zou je dochter dan wel op zo'n kiddyboard willen dan, denk je?

Elsie, is Sam dan zo'n gevoelig mannetje dan, dat hij nog van slag af is van zondag? Geef hem maar een dikke knuf van me.

Zoon heeft vanmiddag zijn 11 maanden prikjes gehad.:( Hij had ze eigenlijk donderdag 28 April moeten krijgen, maar ik wilde het er niet op wagen dat hij dan ziek zou zijn met koninginnendag. Dus toen zou ik vorige week dinsdag naar het inloopspreekuur gaan, maar toen was ie ziek. Dus nu vandaag.

Verder nog een nieuw ophandsysteem voor de douche bij de woningbouw gehaald en een onwijs gaaf cadeau voor zoon's eerste verjaardag gekocht. Deze;

Speelgoed 565196 Smart Trike Zoo Rood

Ben der helemaal verliefd op, weet niet of ik kan wachten met geven tot hij jarig is:p

Nu ga ik lekker rustig aan doen.

18. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Hoop het haal hem. Van marktplaats af zijn ze wat goedkoper ze wilt namelijk steeds de kinderwagen duwen maar dat gaat niet.. We gaan het gewoon proberen

19. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Wat een leukkkk ding hihihi geweldig

20. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@jsvlinder vanmiddag was ie niet aan het piepen denk gewoon even vanmorgen niet zo lekker in zijn vel kan gebeuren! sam moet volgende week weer prikken bah!

vanmiddag lekker gewandeld, zo'n driekwartier onderweg geweest en wat kleine boodschapjes gehaald samen met mijn schoonmoeder. tis echt vervelend als je een hele tijd geen winkel in durfde! maar nu lukt het weer aardig.

Deel Deze Pagina