Tnks meiden.. Aiden is vandaag al de hele dag huilerig heeft.ook al.de hele dag niet gepoept grrr.. Hij krijgt 100cc maar lijkt net of hij niet verzadigt is maar meer geven.is ook geen optie want dat wordt zo te veel... Jullie nog opties..?? Broodpitmeel toevoegen
je zou idd broodpitmeel toe kunnen voegen, niet teveel want daarvan kan hij weer lastiger gaan poepen natuurlijk. Maar misschien helpt een klein beetje al.
flowertje waarom geef je niet gewoon wat meer? 20ml meer is echt niet zo erg hoor... als het goed is kunnen kindjes goed zelf aan geven hoeveel ze willen hebben.
@slapen: hier rond 23 uur elke dag ongeveer. Moet ook wel met een kleine beeb die s nachts nog 1 a 2 keer komt... en grote zus wil er rond 8 uur altijd weer uit. @dieet: hier ook weer begonnen. Ik ben nog 12 kilo zwaarder dan voor mijn tweede zwangerschap en 26 kilo zwaarder dan voor mijn eerste... als ik ooit nog voor een derde ga wil ik eerst minimaal 30 kilo afvallen. Maar goed, ik mag niet zo hard gaan want ik geef borstvoeding. Hier vandaag bij mijn beste vriendin op visite geweest. Verder geen reet in het huishouden gedaan. (behalve koken en vaatwasser in en uit ruimen) Ik had geen zin. Vandaag gehoord dat mijn dochter vanaf 4 september bij mijn beste vriendin op de peuterspeelzaal kan komen. Ik ben echt blij! Dat zal ze echt leuk vinden.
Flowertje, bij bv mogen ze ook drinken tot ze genoeg hebben. Ik zou ook nog wat extra melk geven. Ik moet nog 2 kilo, dan zit ik weer op het gewicht voor mijn zwangerschap. Was totaal 16 kilo aangekomen. Ik moet werken morgen, moet om 7uur beginnen. Dus ik ga zo richting mijn bedje. Normaal ga ik rond half elf naar bed. Heb net de 3js nog even gezien. Zou leuk zijn als ze de finale halen. Wat ik nu zie op tv mannen met puntmutsjes. Je zal zien dat zuks de finale halen.
tuurlijk halen de 3j's de finale niet. Ik vond het wel een leuk nummer alleen beetje jammer dat het door hun gezongen werd met hun platte volendamse engelse accent. Verstond de helft niet. maar het nummer was leuk, maar ik heb geen illusies dat ze doorgaan hihi, is nu toch al zo'n 7 jaar het geval nietwaar?
ik ben gestopt met de broodpitmeel want hij poept moeilijk ... heb me vinger vanmiddag in de olie gedaan en in zijn mond gedaan en net heeft hij heerlijk gepoept jeeeejjj..!!! morgen komt het cb thuis en ga het even vragen wat hun vinden.. ook is hij erg onrustig met slapen met zijn handen hij maakt zichzelf steeds wakker nu heb ik een doek en heb hem met veiligheidspelden vast gezet niet te vast hoor dus ingebakerd ...!! had geen inbakerdoek thuis dus dacht probeer het zelf is .. en hij ligt nu heerlijk rustig te slapen.... ga dit dus is even proberen vanacht
nou ze hebben de finale in elk geval niet gehaald hihi. Moet er elk jaar wel weer om lachen dat de commentatoren altijd zo verbaasd zijn dat 'we' niet door zijn. Is toch al op voorhand bekend zo ongeveer zo vanochtend druk ochtendje met boodschappen en huisje opruimen, vanmiddag tot vanavond werken en vanavond komen vrienden langs.
Haai dames... Hier komt zo het cb thuisbezoek doen... En daarna gaan we even.naar de markt en vanmiddag mischien even.naar de kermis... Ik ben maandag begonnen met afvallen woog 114 en vandaag stiekem op de weegschaal gestaan en er stond 113,2 jeeeej..
Hoi hoi, @Flowertje:Het begin is er . @Hier:Net even de ramen buiten gedaan(heb ze net 3 wk terug binnen en buiten gedaan,maar de bomen vonden het nodig om heel veel stuifmeel tegen mn ramen aan te plakken,zo blijf je bezig en ik heb er zo n hekel aan. Verder maar een rustig dagje ervan maken.
en is het nog gelukt met je rustig dagje? hier net terug van werk en gewoon de hele dag hier niemand geweest? wat een rust hier.
haai dames hier de hele dag weer druk geweest en we zijn even naar de kermis geweest romy vond het geweldig..!!! wat een rust hier he ik heb net een snoepje gegeten oepssssss
hallo meiden, ik woon in Ilpendam, das tegen purmercity aan... kwam jullie bij toeval tegen en dacht dit is wel een leuk topic zal me even voorstellen ik ben shellie ben 27 jaar (23 mei wordt ik 28) heb 2 kindjes een dochtertje van 17 maart 2009 (helaas moeten we haar elke dag missen, ze is een engeltje geworden) en een zoontje van 19 december 2010. ik heb 15 jaar in rotterdam gewoont en woon sinds 7 jaar in ilpendam (vriend komt uit monnickendam) ik zou ook voor geen goud meer terug willen naar rotterdam hihi... we hopen volgend jaar naar purmerend te verhuizen. nou dat was het denk ik wel een beetje hahaha
welkom shellie en wat een mooie naam heeft je dochter mag ik vragen wat er gebeurd is waarvoor ze een engeltje is?? ilpendamcity hahahaha onee dorpje is het he
dank je wel flowertje... om een lang verhaal kort te maken... ik liep 41 weken 4 dagen zat vol met vocht kon me tenen en vingers niet meer bewegen zelfs me gezicht begon op te zwellen van het vocht... iedere controlle me bloeddruk te hoog en spoortje eiwitten te vinden volgens vk niets verontstellend... 16 maart voor controlle int ziekenhuis zijn ivm inleiden 17 maart, ook gelijk gemeld dat ik haar nog niet gevoeld had de hele ochtend, toen aan ctg gelegd hartje was al aant wegvallen (wist ik niet) werd later gezegd, daar een uur aangelegen daarna 15 min op me linkerzij, toen weer ervan af en naar boven naar verloskunden afdeling daar ruim 3 kwartier zoeken naar het hartje konden niet vinden 3 verschillende apparaten erbij, toen weer naar beneden naar gyn afdeling voor echo en ik zag het toen al gelijk ons poppetje was er niet meer... ze hebben niets kunnen vinden ze was volgens de gyn kern gezond, ik riep met 40 weken al ze moet eruit dit gaat niet goed, de vk gaf hier geen gehoord aan... en liet me door lopen waarvan dit het resultaat is, ons meisje is een engeltje geworden.