Gezellig praten over zwanger worden.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Esmaraldaa, 22 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Helemaal los vanavond!! Have Fun ;)

2. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel plezier :p

3. stiertje88

stiertje88 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.207
    360
    83
    jezz, succes met sexen hihi

4. Rph1989

Rph1989 Actief lid

24 mrt 2013
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een verhalen weer:)

Vind het ook fijn dat iedereen voor een 1ste gaat.

Hier even een baaldag,
    Mijn man kreeg voor de kerst te horen dat ze contract niet verlengd werd na wat sollicitaties had hij een leuke nieuwe baan, alles zou precies in elkaar overlopen dus per 1 maart een nieuwe baan, is hij vandaag naar huis gestuurd omdat ze hem toch niet kunnen betalen en gaat nu niet goed met de zaak!!

Maar hij had van een ander bedrijf ook een voorstel gehad maar toen afgewezen, net dat bedrijf opgebeld en vertelt wat er vandaag gebeurt is en ze zochten nogsteeds iemand en omdat ze hem toen al een contract hadden aangeboden mag hij vrijdag een dag meelopen en als het klikt bij die bedrijfsleider en met de mensen daar krijgt hij misschien daar een baan.

Dus heb de hele dag geen tijd gehad om na te denken over de test die ik eventueel vrijdag kan doen als ik niet ongestelt word!!

Ik had me eigenlijk aan het begin voorgenomen om zeker de eerst 6maanden geen ovu testen te gaan gebruiken maar als ik jullie verhalen zo lees wil ik dat misschien toch wel doen, alleen eerst even afwachten wat er met me man gaat gebeuren nu, want als hij geen baan heeft en ik niet zwanger ben geworden deze maand gaan we het denk ik even op een laag pitje zetten (hoop dat het niet hoeft)

Sorry dames voor dit lange verhaal.

5. stiertje88

stiertje88 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.207
    360
    83
    hee Rph1989, wat een vervelend verhaal.
    Ik hoop voor jullie dat alles losloopt en jullie niks op een laag pitje hoeven te zetten (zou je dat trouwens sowieso wel doen? wie weet hoelang het duurt voor je zwanger bent).

Hou ons op de hoogte, goed?

6. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Rph1989 wat een vervelende situatie. Hopelijk kan je mannetje daar aan de gang. Hoop voor je dat je zwanger worden niet hoeft uit te stellen.

7. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    @Rfh1989
    Jeetje dat is dan wel ff spannend. We hopen dan maar op een goede afloop! Zodat je toch lekker voor je kindje kan gaan.

Ik had mezelf ook voorgenomen om er niet mee bezig te zijn.
    Laat staan ovutesten, maar ik zat binnen 3 dagen al heel het internet af te speuren en aan de foliumzuur (want ook dat wist ik niet :s)
    Maar ach dat doen we blijkbaar allemaal bijna hier! Anders zaten we nu niet op zit forum.

8. Rph1989

Rph1989 Actief lid

24 mrt 2013
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lief dat jullie zo meeleven,
    Ik wil wel graag door voor een kindje maar mijn man twijfelde eerst al of we het wel moeste doen (ik wou l heel lang stoppe met de pil) omdat hij geen vast contract had blablabla, en la e geen gel binnen komt kunnen we ook niet sparen om dingen te kopen voor onze toekomstige baby!!

Ik speurde ook al snel alles af maar ik heb e nog weinig verstand van!! De foliumzuur daa zit ik wel aan!!

9. Jezz

Jezz Actief lid

3 sep 2012
    353
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Rph1989 Balen zeg, hoop dat het voor jullie nog goed uit gaat pakken hoor!

En met dat sexen vanavond, ik zal niet in details treden, maar ben bang dat dat wel goed gaat komen.:p

10. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    @Mootje1982: troost je, ik word binnen 4 maanden ook 30... Ik ben deze maand begonnen met ovutesten, we zijn dus sinds november voor het echie bezig. Mijn cyclus is onregelmatig (niet dramatisch gelukkig, van 27 tot 31 dagen de laatste maanden), dus wilde er meer inzicht in krijgen. Aan de ene kant zodat je gerichter kunt sexen, aan de andere kant ook zodat je ongeveer weet wanneer je ongesteld moet worden. Geeft wat minder onrust en spanning denk ik. Hoop heel erg op een snelle positieve test...

@Rph1989: balen van die baan! Duim voor je dat het goed komt en dat je je plannen (en vooral: wensen!) niet on hold hoeft te zetten.

@Jezz: veel plezier vanavond! :D

11. Maria87

Maria87 Niet meer actief

Hè, wat een vervelend verhaal zeg!! Kan me voorstellen dat je hier flink van baalt, en je man natuurlijk ook!
    Ik hoop voor jullie dat het goed komt met hem qua werk en dat jullie zonder al te veel zorgen/stress verder kunnen werken aan jullie kinderwens!
    liefs

12. Miranda88

Miranda88 Actief lid

23 mrt 2013
    322
    0
    16
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    @rph 1989 wat vervelend voor je. Hoop voor je dat alles goed komt en je toch door kunt gaan voor een wondertje.

@jezz veel succes vanavond;)

13. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Rph1989: wat balen voor je man, geen leuk nieuws. Same here overigens. Mijn man heeft ook voor kerst te horen gekregen dat zijn contract niet wordt verlengd en vanaf 1 april (volgende week) staat hij op straat. Dit heeft ons na lang denken niet weerhouden om toch in februari mijn spiraaltje eruit te laten halen en voor het eggie te gaan. A) omdat je niet weet of je snel zwanger bent, en dan B) dan nog 9 maanden zwanger bent voordat het is geboren. Dus we gaan er voor, hoe dan ook. We vonden niet dat zoiets roet in onze plannen moest gooien. We zien wel waar het schip strand. We wachten op bevestiging van het UWV voor een uitkering. Zodra dat binnen is, is er een zorg minder en dan kunnen we het 2 jaar uitzingen. Wellicht dat hij (mits hij dan nog geen baan heeft) voor het kindje gaat zorgen en ik fulltime blijf werken. Mijn beste vriendin heeft dit ook meegemaakt en nu haar kindje 1 is geworden heeft haar man weer een baan gevonden!
    Desalniettemin, heel vervelend en ik kan me voorstellen dat het kopzorgen heeft. Probeer te genieten en geen probleem om hier je verhaal te doen :)

14. Esmaraldaa

5 mei 2011
    88
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij helaas niet raak.. Sinds vanmiddag heel last van menstruatie krampen :( en inniemini bloed
    & toevallig kom ik net thuis en wat ligt er op de mat .. De testen

15. Maria87

Maria87 Niet meer actief

hè, wat jammer Esmaraldaa!! Hopelijk hebben jullie in de volgende ronde meer geluk!

16. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Meid wat balen! Hopelijk is het de volgende ronde wel raak.

17. Rph1989

Rph1989 Actief lid

24 mrt 2013
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super lief dat iedereen meeleeft,
    Mootje, wat jou verhaal betreft ben ik het ook mee eens, maar denk dat me man het dan niet wil. Maar eerst even deze k*t dag doorkomen.

18. Rph1989

Rph1989 Actief lid

24 mrt 2013
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen meid!
    Zet hem op bij de volgende ronden!!

19. stiertje88

stiertje88 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.207
    360
    83
    Hee balen Esmeraldaaa, maar zolang het nog niet echt doorzet weet je maar nooit. In een ander topic las ik van een meid die had ook wat bloedverlies, na 1 dag gestopt en 3 dagen later positieve test.

Maar mocht het wel doorzetten, dan is dat natuurlijk flink balen, en gun ik je alle kansen voor de volgende ronde.

20. Esmaraldaa

5 mei 2011
    88
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja hoop het , maar lijkt mij niet als je menstruatie kramp hebt?

Deel Deze Pagina