die kramp kan ook voorkomen als je net zwanger bent... you never know... Tenzij je menstruatie echt doorzet en tests negatief blijven... Maar misschien is er dus nog wel hoop voor deze ronde!
Balen Esmeraldaaa, hoop inderdaad ook dat het niet doorzet! Anders is het even klote... Maar kop op, dan vol goede moed naar de volgende ronde... Knuffel
@Rph89 je had het trouwens over Kruidvat testen. Ik lees vooral dat de ovutesten van Kruidvat slecht zijn, en de zwangerschapstesten (2 voor 5,-) juist goed. Of hebben jullie andere ervaringen? Ik gebruik de ovu dipsticks van Sensitest, en tot nu toe de goedkope Kruidvat zwangerschapstesten.
Ik heb geen ervaring met kruitvat zwangerschaptesten, maar een vriendin van mij wel, bij haar gaf hij pas bij week 6 aan dat ze zwanger(en dan een heel licht streepje) was terwijl ze al vanaf week 4 aan het testen was. Ik heb nu de etos 2 voor een 10tje dacht ik, in huis. Hoop ondanks het vervelende nieuws dat ik vrijdag kan testen!!
Mmm ok, dat is inderdaad niet zo handig... Ik lees juist vaak dat ze goed zijn en erg gevoelig. Ik hoop het ook voor je vrijdag, ondanks alles... Veel sterkte en hou je haaks!
Balen voor je esmeralda hoop dat het niet doorzet. En anders op naar de volgende ronde met hopelijk meer succes. Ik hoor dat die kruitvat testen 2 voor 10 euro ook heel goed zijn heb er daar nog 1 van.En gebruik sensitest ovutesten dipstick en heb ook van sensitest 2 zwangerschapstesten dipstick.
Wat leuk trouwens dat er zoveel gereageerd wordt. En ja prille zwangerschapssymtomen, eisprong symptomen en menstruatiegevoelens lijken erg veel op elkaar helaas. Maakt het er allemaal niet gemakkelijker op.
Heel irritant en het maakt je onzeker over je lichaam wat je al jaren dacht te kennen Maar ach nu kan weer lekker een wijntje nemen!
Ik heb weer een negatieve ovutest . Begin toch steeds meer te denken dat ik m gemist heb, dan is ie afgelopen zaterdag geweest. Dan hebben we wel op het goeie moment gesext. Ik test voor de zekerheid nog even door...
Hopelijk hebben jullie dan op de goeie momenten gesext. Idd nog even doortesten. Hoe zien je testen er nu uit? Heb je ook een foto? Hier het eerste bruinverlies gespot dus ga ervan uit dat ik morgen ongesteld word.