Ja steeds rond 18.00 u. En netjes 2 uur van tevoren niet gedronken en geplast. Wat denken jullie op basis van de foto's? Het is echt geen knaller, maar het loopt wel op en daarna weer af...
Bolleke, sorry maar ik heb nog nooit zo'n test gedaan dus ik kan niet oordelen! Zou niet eens weten hoe het werkt.
@Bolleke83: heb helaas geen ervaring met die ovutesten, ik heb die dure van clearblue gekocht, zo'n digitale. Kan je dus helaas niet adviseren :s
@wondertjeinmaak balen voor je meid. @bolleke83. Bij was warennde streepjes even donker maar als je het zo ziet zou je idd toch denkenndat het vrijdag een posi was maar dat tie misschien 12 uur later meer had geknald. Ik zou nog even voor de zekerheid door blijven testen maar denk dat je hem al gehad hebt.
Ik denk dat je vrijdagavond/zaterdag ochtend de piek hebt gemist. De lh piek kan er net tussen geweest zijn waardoor hij hem niet gepakt heeft. Ik denk dan ook dat je ei zondag of maandag is geweest. Daar zou ik dan 14 dagen bij op tellen.
Dankjewel Wondertjeinmaak. Dat kan best ja. We hebben zaterdag gesekst, hoop dat het genoeg is geweest. Ik test toch nog maar even door, balen dat de test niet duidelijker was dan hadden we het meer gedaan... Ik dacht nu dat kan m nog niet zijn... Afwachten maar...
Goede morgen dames, Na een onrustige nacht wakker geworden met pijn in me onderbuik, voor de zekerheid maar een inlegkruisje ingedaan en de tampons in me tas!! Zal op me werk niet mee kunnen lezen omdat ik gisteren eerder ben weggegaan, heb heb het druk nietwaar af voor Pasen!! Fijne werkdag!!
hoi dames, gister veel verhalen gemist zie ik! balen voor degene waarbij de rode duivels zijn doorgekomen! er waren toch meer dames die morgen hun nod hebben? hoe is het met jullie? en qua klachten? hier vanmorgen weer lichte temp stijging na 2 dagen een daling te hebben gehad.. al paar dagen gevoelige zijkant van mijn linkerborst.. heb me voorgenomen dat ik zaterdag pas ga testen als ik dan nog niet ongi ben.. fijne dag iedereen!
Goedemorgen dames, Werk ze allemaal! @ Daantjuh85: dat is lekker, hoe lang heeft de ongi dan aangehouden? Op naar de volgende ronde @Rph1989: succes op kantoor met de drukte en hoe is het verder met je? baaldag een beetje overleefd?
@lb1985 spannend zeg!! @mootje82 vrijdag begonnen met bruinverlies en vanaf zondag echt doorgebroken en gister was het nog een mini beetje bruin. Wel andere pijn dan met pil vond ik.
Goedemorgen dames. werk ze allemaal ik ben vanmorgen ook om 7 uur begonnen. Hoe is het met de dames die vandaag of morgen hun NOD hebben? En met jou wondertjeinmaak? Ik zit nu 4 dagen voor mw NOD en vind het steeds spanneder worden, zelf denk ik dat het niet raak is maar je weet maar nooit. Heb sinds gister meer last van jeuk op me lichaam Nu ben ik wel iemand die last van eczeem heeft maar nooit zo heel erg en moet zeggen dat het nu wel erger is en ik meer rode vlekken heb. weet niet of het iets betekend we moeten maar gewoon even afwachten denk ik. Ik hoop voor de dames die vandaag hun NOD hebben dat dit uitblijft of niet verder doorzet. Fijne dag allemaal.
@ Miranda: dan begint het voor jou ook steeds spannender te worden, met je naderende NOD! Ik hoop voor je dat het raak is, hoor! Heb wel eens gelezen dat jeuk een veelvoorkomend zwangerschapsverschijnsel is dus wie weet! vanwege mijn onregelmatige en lange cyclus weet ik niet wanneer mijn NOD is, maar heb het geschat op 31 maart. Heb afgelopen vrijdag weer een testje verspild: omo wit natuurlijk. Hopelijk de volgende keer dat ik ga testen (vrijdag of zaterdag) meer succes
Hier nog steeds veel bruinverlies maar nog geen rood. We wachten nog maar af maar verwacht wel dat het vandaag doorzet. Ben hier vandaag iets minder aanwezig.
Hallo allemaal, Ik ben vandaag vrij, maar die heb ik ook wel nodig om al jullie berichtjes te kunnen lezen . Wat spannend voor de meiden die allemaal deze week hun NOD hebben. Ikzelf heb hem ook, maar dat zal een OD worden aangezien we deze maand als het goed is de eiprong hebben ontweken. En voor de meiden bij wie het een ongewenste OD was, houd moed voor de volgende ronde. Het begint langzaam lente te worden, zonnetje schijnt dus wie weet wat dat voor invloed heeft! Volgende maand, gaan wij er ook serieus voor. Dus ik hoop dat ik dit weekend bij laatste ongesteldheid heb voor de komende maanden. Mijn leeftijd is trouwens 30, 5 april alweer 31. Het gaat snel, maar ik voel me 25 hoor, dus pas prima tussen jullie .