@ Guusje82; wat leuk een leeftijdsgenootje. Ik word in mei 31! Wat spannend dat je het vanaf volgende maand voor het eggie gaat doen. Veel plezier met teruglezen, er zijn een hoop berichtjes voorbij gekomen de laatste dagen. @Daantjuh85; ik kan me 'mijn pijnen' bij de pil niet meer voorstellen dus heb geen goed vergelijkingsmateriaal Maar ik moet zeggen, bij mijn laatste ongesteldheid had ik behoorlijk last van van alles.
DEAL! het is bij mij helemaal door gezet helaas. op naar de volgende ronde! Weer verplicht het bed in duiken haha is ook niet erg toch?
@ Esmeraldaa, he jammer. Goed van je dat je het positief opvat! @ Mootje1982, inderdaad leuk een leeftijdgenootje! Even een vraagje... Zijn jullie allemaal aan de pil geweest? Ikzelf namelijk nooit en heb een heel regelmatige cyclus (26 dagen), maar nu vraag ik me af of de spanning van een mogelijke zwangerschap er voor zorgt dat jullie cyclussen niet precies gelijk blijven, of ligt dan aan het ontpillen? Ik kan me namelijk best voorstellen dat dit van invloed is.
Ik denk van het ontpillen! Ik ben er namelijk niet zenuwachtig of stressend onder. Maar afgelopen weekend was ook mijn eerste ongi na hormonen.
@ wondertjeinmaak Balen voor je meid, heel veel succes in de volgende ronde. @ Maria Ja het word inderdaad spannend. Ja hoop maar dat de jeuk een zwangerschapsverschijnsel is en niet komt door de spanning haha. Wij hebben waarschijnelijk op ongeveer dezelfde dag onze NOD. mij is het op 30 maart maar als het uitblijft wil ik pas op 1 april testen.
@ Guusje82 ik ben wel aan pil geweest ja. Dus vaak als je cyclus anders is dan komt dat vaak door het ontpillen ja. Bij mij valt het tot nu toe gelukkig nog mee.
ohh, wat leuk, Miranda, dat we ongeveer tegelijk met onze NOD zijn! Knap dat je van plan bent om pas 1 april te gaan testen! Ik heb nu alweer testdrang, maar probeer het ook nog zo lang mogelijk uit te stellen... denk alleen niet dat ik 1 april ga halen, haha
Haha ja ik zeg ook wel heel stoer 1 april maar weet niet wat 31 maart doe als ik nog niet ongi bent hoor haha. Misschien heb ik dan toch wel testdrang. Hopen dat we beide een positievetest krijgen.
Balen voor de ongesteldheid dames! Houd de moed erin! @Guusje82: ik ben ook lang aan de pil geweest, bijna 15 jaar... Kan me niet eens meer herinneren hoe mijn cyclus van tevoren was. Maar bij mij valt het tot nu toe ook mee. Ik ben in september gestopt met de pil, mijn langste cyclus was 36 dagen. De rest allemaal tussen de 27 en 32 dagen dus ik heb niks te klagen!
Jaa, dat zou echt supermooi zijn!! Ik duim ervoor!! Ik zie dat we ook allebei in onze 3e ronde zitten, leuk, lopen een beetje gelijk op Hoe is het bij jou qua verschijnselen/klachten vandaag?
Hoi dames, @moontje, lief dat je het vroeg, gaat nu wel weer goed, blijf er wel over nadenken maar het komt vast wel weer goed! Positief blijven!! @guusje, ik heb 9 jaar aan de pil gezeten. Dames die ongestelt zijn geworden, wat klote zeg! Helaas... Op naar de volgende ronden. Mijn NOD is morgen als ik de 28 dagen aanhou maar ik weet niet zo goed of me cyclus het zelfde is al toen ik aan de pil zat. Zit in de eerste ronden, iemand advies wanneer ik een test moet doen als ik niet ongestelt word? Vrijdag of eerst het weekend afwachten?
Ik had het zelfde vorige ronde. Heb je je ei gespot? Dan is het 14 dagen later. Ik heb ook op de 28e dag getest! En een week later was ik ongie. Als ik terug denk had iik idd mn ei 14 dagen voor mn ongi.
lastig.. toen ik stopte met de pil duurde mijn eerste ronde 41 dagen. Ik heb toen heel wat testjes verspild... als je het wachten nog weet uit te stellen zou ik dat eerst proberen te doen. Je cyclus kan nu echt nog alle kanten op, namelijk. Maar als je te nieuwsgierig bent kan ik me goed voorstellen dat je vast een testje doet... Maar mijn antwoord op je vraag: als ik jou was zou ik nog even wachten (ook al is wachten absoluut niet mijn sterke kant, haha)
Daantjuh, ik heb me ei niet gespot doe nog geen ovu testen. Maar ik voelde wel 1 keer een hele vreemde steek in me zij/onderbuik. Maria, ik wil zo graag testen, maar ik ga het proberen zolang mogelijk uitstellen.. Haha... Ben benieuwd hoelang ik het volhou!!
ik heb vanochtend getest (kon het niet laten) maar negatief. ei is pas 9 dagen geleden geweest (zie ik aan mijn temp), dus ook te vroeg geweest, maar het schijnt dat sommige vrouwen dan wel al positief testen. blijf wel die krampen houden, nu al een week ongeveer, maar er komt dus niks. pff, lastig hoor dat wachten. Balen voor de meiden bij wie het doorgezet heeft... op naar de volgende ronde. Liefs