hoi meiden, ik had vandaag als mijn NOD opgegeven, maar hier is nog niks aan de hand. Morgen ga ik testen, ik ben heeeel benieuwd en hoop natuurlijk op een mooie test, maar verwacht sneeuwwit...
Zwanger worden: - Lavendelmeid (26 jaar) 1e kindje NOD: 27 Maart - Stiertje88 (24 jaar) 1e kindje NOD: 28 Maart - Maria87 (25 jaar) 1e kindje NOD: 31 Maart - Bolleke83 (29 jaar) 1e kindje NOD: 8 April - Yezz (28 jaar) 1e kindje NOD: 9 April - mootje1982 (30 jaar) 1e kindje NOD: 10 April - Guusje 82 ( ? jaar) 1e kindje NOD: 23 April - wondertjeinmaak (24 jaar) 1e kindje NOD: 24 April - Esmaralda (23 jaar) 1e kindje NOD 24 April - Daantjuh85 (27 Jaar) 1e kindje NOD: 25 April - Miranda88 (24 jaar) 1e kindje NOD: 28 April - Rph1989 (23 jaar) 1e kindje NOD: 29 April Zwanger: - Lb1985 (?? Jaar) 1e kindje, jongen/meisje/verrassing! uitgerekend op 7 December
dank jullie wel voor het duimen andersom duim ik natuurlijk ook erg hard voor jullie!! Spannend is het, he? Het kan je (mij) echt flink bezighouden
@Rph1989: balen... Op naar de volgende ronde, hopelijk dan meer geluk! Ik zou wel meedoen aan Moeders voor Moeders ja, kun je anderen ook mee helpen. @Maria87: spannend!! Duim voor een mooie test morgen!
Ik wil er wel aan mee werken, zolang ik het zelf kan ophalen en wegbrengen omdat anders iedereen kan zien dat ik hier aan mee doe en dan weet iedereen dat ik zwanger ben. Las op hun site dat ze ook al blij zijn met de ochtend en avond plasjes zodat ik gewoon kan werken zonder het op me werk moet doen! (Dacht eerst dat het dn ook op me werk moest)
hoi allemaal. nee heb geen test gedaan woensdag pas weer. als t positief is dan moet ie dan wel knallen. veel + geluk voor de testers en met de eitjes voor de overige. gr joyce
Ik zou wel wat willen bijdragen voor MvM. Een vriendin van me heeft het ook gedaan en die kon haar urine zelf wegbrengen. Ik weet niet precies wat het inhoud en hoe het werkt, maar het kan natuurlijk geen kwaad om mij daar vast in te verdiepen. T is voor een goeie zaak toch? Testers voor morgen, ik duim vast voor jullie!
Ik vind het ook een hele goede zaak. Je helpt ook nog anderen dus waarom niet. Ik ga me er nu nog niet in verdiepen doe ik wel als het zo ver is.
hier geen geluk: witte test vanochtend Erg jammer... hoop nu dat ik maar snel ongesteld word of toch nog zwanger. vooral deze lange cycli vind ik erg vervelend.... proberen geduld te houden, denk ik. Iemand tips daarvoor?
Balen Maria. Ik zou niet weten wat je er tegen kunt doen. Ze zeggen wel dat de etos pillen soms willen hebben voor een kortere cyclus. Je zou het kunnen proberen.