Gezellig praten over zwanger worden.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Esmaraldaa, 22 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Daantjuh gefeliciteerd! Hiep hiep hoera! Dat al je wensen mogen uitkomen! Fijne dag nog. En wat een leuk cadeau, super!

Maria alvast veel plezier in London, hoop dat je alles even van je af kunt zetten.

En inderdaad leuk, nog een jarige deze week! Ik word in juli 30...

2. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Ik ben ook pas in juli jarig. Duurt nog ff haha, dan wordt ik al weer een kwart eeuw oud.
    heb altijd gezegd dat ik een kindje wil voordat ik 25 wordt, helaas lukt dat niet meer :( Maar zwanger worden nog wel, dus dat is wat ik nu wil halen ;)

3. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik ga voor je duimen meid! zou een mooi cadeautje zijn.

4. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Dankje

5. stiertje88

stiertje88 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.207
    360
    83
    Hee daantjuh, proficiat, een hele fijne dag!

En Maria, balen zeg, toch altijd weer een domper. jullie kunnen er na een romantisch weekendje Londen vast weer tegenaan!

6. Maria87

Maria87 Niet meer actief

Dankje stiertje :)
    Ik weet niet hoe romantisch het gaat zijn: we gaan met een ander stel, dus denk dat het vooral heel erg gezellig gaat worden, maar die romantiek halen we dan wel weer in als we weer terug zijn ;)

Voor wie het van toepassing is: veel succes en plezier met klussen, sterkte met wachten of op rood staan en zet 'em op!

Tot over een paar dagen dames, ik ben er zaterdag of zondag weer!

7. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL

veel plezier!

8. Miranda88

Miranda88 Actief lid

23 mrt 2013
    322
    0
    16
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    @ maria balen joh maar geniet van londen ik ga naar newcastle.

@ daantjuh gefeliciteerd meid. Ik word volgende week een kwart eeuw oud haha wilde ook altijd voor me 25e kinderen maar helaas.

@ wondertjeinmaak dan begin ik morgen met tempen niet vergeten haha.

9. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Is goed haha.
    Jij wou dus ook voor je 25ste een kindje. Enigszins baal ik er wel van. Maar ja de situatie was er niet voor.

10. Miranda88

Miranda88 Actief lid

23 mrt 2013
    322
    0
    16
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Ja eigenlijk al op me 23e ofzo maar heb bijna 5 jaar een relatie gehad met me ex en was toen ook al bezig maar kwam er achter dat hij vreemd ging en echt over alles loog dus achteraf ben ik blij dat het toen niet gelukt is dat zou ook niks voor dat kind geweest zijn. Nu krijg ik dalijk een kindje wat echt puur uit liefde word geboren en dat is belangrijk dus dan maar 2 jaartjes ouder. Toch? Snap dat je baalt maar als het er dalijk eenmaal is maakt het niks meer uit hoe oud we zijn.

11. Rph1989

Rph1989 Actief lid

24 mrt 2013
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moest even bijlezen na een drukke dag, (nu mega hoofdpijn)

Maria, wat vervelend zeg hoop dat de huisarts jou wat kan vertellen!!
    Daantje, gefeliciteerd!! Weer een jaartje er bij!!

Mijn ongesteldheid is gestop gisteren avond!! :):):)

12. stiertje88

stiertje88 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.207
    360
    83
    Ja hier ook, het liefst al op mijn 22e, maar ik was pas net aan het werk en wij wisten toen al dat we zouden gaan bouwen. En man wilde steeds nog niet. Daar heb ik het wel moeilijk mee gehad, vooral toen er in mijn omgeving veel meiden en vrouwen zwanger werden. (de meeste overigens wel al iets ouder dan mezelf).
    Ach het loopt zoals het loopt, hopelijk nog net op mijn 24e zwanger, maar dan moet ik wel opschieten.

13. Rph1989

Rph1989 Actief lid

24 mrt 2013
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wou het liefst al 3 jaar geleden toen we gingen samen wonen maar me man wilde niet, hij wilde nog genieten van ze vrijheid! Nu ben ik 23 en ben ik blij dat mijn man het nu ook wilt hij ziet het bj veel vrienden dat kindere echt wel leuk zijn!!
    Nu maar hopen dat ik zwanger word!!
    Net al dat ik het jullie ook gun!!

14. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmmmm ik ben bijna 31 en heb pas sinds een paar maanden het gevoel dat ik moeder wil worden haha, ben een laatbloeier met alles. Ik kwam m'n man pas tegen toen ik bijna 25 was, we wilden eerst genieten en we dachten nooit aan kinderen. Integendeel we wilden met z'n tweetjes blijven. Tot een half jaar gelee we er ineens over gingen nadenken en we overstag gingen :d

15. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Ik wil ook al echt een hele tijd een kindje. Maar de situatie moet er ook zijn.
    Nu is die er gelukkig wel alleen nu nog zwanger worden.

16. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hier een beetje hetzelfde hoor. Wel altijd het gevoel gehad dat ik ooit kinderen wil, maar was er voor mijn gevoel echt nog niet aan toe. Sinds een half jaar pas...

17. Guusje 82

Guusje 82 Lid

9 jan 2013
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik sluit me aan bij de (bijna) dertigers club :). Ik heb ook sinds mijn 25e een relatie met mijn vriend en we hebben de afgelopen jaren vooral van elkaar genoten. Lekker op vakantie gegaan, genieten van onze vrijheid, huisje gekocht. Afgelopen zomer een pup gekocht en nu zijn we klaar voor deze grote stap in ons leven. Het is misschien wat later dan gemiddeld, maar ik had de afgelopen jaren absoluut niet willen missen! En je bent zo oud als je je voelt toch? :)

18. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Helemaal mee eens! Wij zijn komende zomer pas drie jaar samen. En we hebben vooral veel mooie reizen gemaakt. Had ik ook niet willen missen! Ook mijn vriendinnen beginnen nu pas hoor, dus zijn allemaal redelijk oud :p. Maar nu ben ik er wel klaar voor, hopen dat het snel raak is!

19. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Ik sluit me ook aan bij de bijna 30ers club! Ik ben al sinds mn 19e samen met mn vriend, maar wilde eerst vollop van het leven genieten zonder kindje.
    Wij hebben ook veel gereisd, verschillende huizen gewoond, gefeest ;) etc.
    Mijn broertje is op zn 18e vader geworden en zijn kinderen zijn echt fantastisch, maar hij heeft wel erg het gevoel dat ie een hoop van zn leven heeft gemist.
    Doordat hij zo snel vader werd, wilde wij het juist niet. Tot aan de laatste pil, had ik nog best wel wat twijfels. Ik heb geen diehard moeder gevoelens. Maar nu we (vooral ik) de knoop hebben omgehakt, wil ik het super graag.
    Financiel alles in orde. Huis in orde, maar boven alles zijn ik en mn vriend echt klaar voor de volgende stap in onze relatie;)

20. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Mooi gezegd! Wauw, op je 18e al vader worden... Lijkt me heftig! Was niet helemaal de bedoeling? Hopen dat het ook voor jullie snel raak mag zijn!

Deel Deze Pagina