Hee, lieve anonieme freunden en welkom sterrentje. Zelf vind ik het ook wel lekker om alles met 'onbekenden' te kunnen delen.
En wow mootje en miranda, das snel met 19 afgestudeerd, zeker van het hbo. Ik heb vwo en universiteit gedaan en toen was ik 22. En gaaf miranda dat je zorgcoordinator bent.
Nou ik vind 22 en VWO en Universiteit op zak ook super snel hoor! Bij mij was het voordeel dat ik een vroege leerling was, en een verkort HBO van 2 jaar heb gedaan, dat scheelt in totaal een hoop tijd
Ik heb gewoon een rijke vent nee grapje... Ik was op mn 20e klaar en aan het werk. Havo & 2 MBO opleidingen. @ Sterretje welkom .. Heb je echt alle 59 pagina's gelezen? ik hoop dat al je dromen snel mogen uitkomen!
Ik sluit me aan bij Stiertje! Ik was ook 22 toen ik van de universiteit af kwam na het VWO. Netjes alles volgens het boekje gedaan, en ik was ook altijd de jongste van de klas want in de zomer jarig. Werk dus ook alweer wat jaartjes . Welkom Sterrentje, ondanks je jonge leeftijd hoop ik ook dat je wensen snel uitkomen!
Bedankt van middelbareschool gelijk verder gegaan op het mbo. Maar wil over een paar jaar toch verder studeren voor verpleegkundige.
Goedemiddag dames, Ik sluit me graag aan voor een kletspraatje over baby'tjes maken en alles wat daarbij hoort Wij hebben maandag besloten dat de Nuvaring de deur uit gaat en gelijk maar de daad bij het woord gevoegd. Erg pril dus met het beginnen, maar we hebben er erg veel zin in! Ik ben 31, mijn vriend is 38. Ik heb al een dochter van 4,5 en de tijd is nu rijp voor een kleintje erbij, we zijn er allebei erg aan toe. Bij de eerste heb ik heel fanatiek ovulatie, cyclus en temperatuur bijgehouden en ik wil dat nu dus wat minder gaan doen, omdat het ook wel voor onrust zorgt. Maar ik vind het wel leuk om een 'uitlaatklep' te hebben... Gezellig!
Welkom!! Je bent de enige die al een kindje heeft. Wij gaan allemaal voor wen 1ste. Maar je kan ons goed gelpen met advies geven!! .
Ik zat net een paar pagina's terug te lezen en zag inderdaad dat verder iedereen voor de eerste gaat hihi... Nou ja, dan bombardeer ik me bij deze tot vraagbaak Het is alweer lang geleden, die eerste, en ik heb het toen zonder partner ervaren allemaal, dus het is toch een beetje net alsof het de eerste keer is!
Welkom Cynthia! Spannend he! Ben benieuwd of je het net zo ervaart als toen met de eerste. Bij deze ben je onze ervarings deskundige. Hoelang ben je voor de eerste bezig geweest voordat je zwanger raakte?
Hier ook al lang samen met manlief. Ook vroeg klaar met school en daarna gelijk aan het werk gegaan. Jeetje op zijn 18e al vader. Wel knap dat hij het heeft gedaan. Haha Bolleke dat is wel zo dat wij het daarna weten. Maar ben wel blij met jullie vind het onwijs gezellig. Rph wat vroeg haha, ben blij dat ik pas om 7 uur hoef te beginnen en morgen lekker om 8 uur Welkom sterrentje. Wanneer willen jullie beginnen? Heb je echt alle pagina's gelezen? CynthiaB welkom hier, idd je bent de enige met al een kindje hier. Wij gaan allemaal voor de 1e. Hier denken wij erover na om ons huis te gaan verkopen. We willen graag wat groters zoeken. Dus we gaan woensdag naar de makelaar toe Echt onwijs veel zin in. En zaterdag gaan we al wat huizen bekijken tijdens de open dag.
Oeh spannend wondertjeinmaak! Hoop dat het snel verkocht wordt!! Wonen jullie lang in dit huis? Welke meiden hebben binnekort hun NOD? Ik had vandaag weer een licht streepje op mn ovu test. Nog steeds negatief, maar begin wat last van mn rug te krijgen. Spannend... Zijn nu om de dag aan het seksen! Ben benieuwd! Vanaaf avondje rust
Wij wonen hier nu bijna 5 jaar. we willen wat groter gaan wonen. Hier ook een ovu gedaan maar is wel een streep te zien maar het is nog lang niet positief. We wachten gewoon verder af. Zal het weekend ons lijstje weer eens opzoeken
Spannend Wondertjeinmaak! Leuk op huizenjacht. Het is wel de goede tijd ervoor, er staat genoeg te koop nu. Maar ja, moet ook wel iets bij zitten wat je zoekt. Succes en veel plezier ermee!:x Wij zitten prima waar we nu wonen. Lekker ruim, 3 slaapkamers en een zolder, een tuin en 5 minuten lopen van het centrum in een rustige straat. Spannend he, met die ovulatietestjes! Tip: zodra je een duidelijker streepje begint te zien, ga dan twee keer per dag testen. Heb ik niet gedaan en daardoor heb ik de piek gemist. Mijn NOD komt eraan, officieel a.s. maandag! Spannend! Zoals ik eerder zei probeer ik er niet teveel mee bezig te zijn. Ik ben er in ieder geval veel minder van overtuigd dat ik zwanger ben dan afgelopen maand. Probeer me er gewoon op in te stellen dat ik ongesteld word, maar zal toch wel weer teleurgesteld zijn als dat zo is. We wachten af, meer kunnen we niet doen...
Ons huis heeft ook 3 slaapkamers en 10 min van het centrum in een rustige straat. Maar we willen toch wat groter omdat de 3e slaapkamer is nogal klein. Idd als streepje duidelijker wordt 2 keer per dag testen. Spannend hoor maandag dus NOD. Hoop voor je dat je gevoel niet gelijk heeft en dat je zwanger bent.
Welkom CynthiaB! Hopelijk komt je droom snel uit. Ik begrijp dat dit je eerste met je huidige partner is? (Niet dat ik meteen heel je levensverhaal hoef te weten hoor) Maar wel spannend weer. Mooi dat je jezelf al hebt uitgeroepen tot vraagbak, komt goed uit!
Spannend Bolleke!! Je voelt geen rare dingen nu? Ik probeer ook op afscheiding te letten. Nu is het nog niet eiwitachtig en ook niet draderig. Had ik vorige x wel, alleen dacht ik toen dat eisprong al was geweest, ivm pijn. Mja volgens calculator moet ik bij een cyclus van29 dagen dit weekend vruchtbaar zijn. En als ik weer 33 à 34 dagen ben pas volgende week. Khoop dat ik hem vind!
Bolleke, spannend zo richting je NOD.. Blijf toch voor je duimen ondanks dat je zelf nog niet in geloofd!! Wondertjeinmaak! Spannend ander hus kijken, hoop dat je in deze tijd je hus kan verkopen. Kopen is een goede tijd maar verkopen is lastig maar zou fijn zijn als het snel lukt!! Spannende tijd voor jullie!! Hier vanaf 6 uur 50 cakjes gebakken me zusje word morgen 20 en ik ben bezig met hapjes, cakjes enzo aan het maken!!! Veel werk maar wel heel leuk!!