Hoop ik ook voor je!! Ik ben benieuwd hoe het hier loopt te de eisprong, vandaag toch nog bloederig slijm verloren terwijl dinsdag en woensdag niet meer ongestelt was, vreemd allemaal!!
Dankjewel lieve meiden voor het meeleven en duimen! Ik hou jullie op de hoogte. Nee ik voel nog niks geks, vorige maand had ik veel meer symptomen. We zullen zien...
Ja kopen is nu goed maar hoop dat verkopen ook goed gaat bij ons Anders zitten we hier gewoon nog wat langer 50 cakjes is best veel hihi.
Hei hai! Welkom nieuwe dames! Ik zit hier nu op 9 dpo en heb totaal nog geen testdrang. Vreemd he? Ik weet niet waar het vandaan komt maar ik heb een goed gevoel over deze maand. Ik hoop dat mn gevoel me niet in de steek laat en dat ik woensdag 2 dikke vette roze strepen zie. (zo positief ben ik nog niet geweest geloof ik bij de voorgaande ronden).
Ik voel steeds een soort van gekriebel bij m'n lies. Geen idee wat dat kan betekenen. Nog nooit zwanger geweest dus weet echt niet wat ik zou 'moeten' voelen. Gevoelige borsten heb ik elke maand een week na mn eisprong dus daar kan ik niks uit opmaken en heb wel een raar pijntje bij m'n rechteroksel en linkertepel. Heel vaag. We wachten af.
Leuk wondertjeinmaak voor een nieuwe huis kijken. Wij wonen best groot 3 verdieping beneden een kamer en berging op de 1e de open woonkamer/keuken met dakterras van 60 m2 en dan boven nog 2 kamers en een badkamer. Spannend bolletje83 zal voor je duimen dat het toch raak is. Voor jou ook spannend jezz zal voor je duimen. Ik ga morgen 2 taarten van marsepein maken en 1 aardbei kwarktaart vier zaterdag mijn verjaardag dus sta morgen heel de dag in de keuken.
Wow Miranda das ambitieus met al die taarten! Klinkt goed Ik heb toch echt het gevoel dat ik ongesteld ga worden, dus denk dat we weer doorgaan naar de volgende ronde Kruip nu het bed in, welterusten!
Hey lieve meiden, Ben een avondje weg geweest en moet meteen een hoop bijlezen Alle nieuwelingen welkom! Wat betreft de NOD die heb ik volgend week. Heb geen last van kwaaltjes en ik heb sterk het gevoel dat ik ongesteld ga worden. Jezz en bolleke ik ga voor jullie duimen! Wij wonen trouwens net een jaar in ons nieuwbouwhuis. Vanuit een drukke stad verhuist naar een gemoedelijk dorp en ik vind het er heerlijk! Truste en tot morgen
Hou de moed er in meid! Is vervelend en.zeker niet leuk!! Maar je hoeft niet persee iets te voelen.. Blijf positief denken!! Werk ze dames!!
Dankjewel, is lief van je! Ik heb wel echt van die krampen maar nog geen bloed... We wachten af, zo rustig mogelijk... Gelukkig veel afleiding vandaag met werk en daarna meteen bezoek van schoonbroer met kindjes. Werk ze ook!
Goedemorgen! Leuk zeg, 's ochtends gelijk zoveel te lezen hebben! Heb ik ook eens wat te doen op mijn werk Daantje: bij mijn eerste zwangerschap heeft het negen maanden geduurd voor het raak was (daarvoor wel een MA gehad, maar dat was al heel snel). Ik had toen ook een onregelmatige cyclus na jaren pilgebruik en nu heb ik ongeveer drie jaar de nuvaring gebruikt, dus ik ben heel benieuwd of het nu anders is. Ben in ieder geval nu sinds gisteren netjes ongesteld geworden, dus we gaan het zien. Bolleke: ja, dit is inderdaad mijn eerste keer met mijn huidige partner. In het kort: na acht jaar samenzijn met mijn man gingen wij voor een kindje en toen het eenmaal zover was, bedacht hij dat het wel een goed moment was om er met een ander vandoor te gaan (ik was 2 maanden zwanger). Dus zwangerschap vooral alleen ervaren helaas. De vader van mijn dochter is nog wel in beeld in die zin dat ze nog regelmatig bij hem op bezoek gaat, maar ik woon nu een jaar samen met mijn nieuwe partner. Voor hem is het ook allemaal nieuw want hij heeft nog geen kinderen, dus het is nu misschien nog wel spannender dan de eerste keer! Hier nog geen spannende dagen wat NOD betreft, ben natuurlijk nog maar net begonnen dus voorlopig is het vooral nog afwachten aan deze kant. Des te meer tijd voor mij om heel hard te duimen voor de dames die aan het broekstaren zijn op dit moment! *duim, duim*
@cynthia Jeetje wat een lul die echt van je! Fijn dat je nu ongesteld bent geworden. Toch wel weer fijn gevoel dat je lichaam het weer doet. @Bolleke Hou de moed erin meid. Krampjes kan ook betekenen dat je baarmoeder aan het groeien is. Maar ja het is helaas gewoon afwachten. Werkse vandaag!! Het is bijna weekend!! J Ps. Wie was er nou jarig vandaag? Miranda? Anyway van Harte gefeliciteerd en dat het maar een vruchtbaar jaar mag worden
Goodmorning! Balen Bolleke! Maar wie weet..... En anders op naar de volgende ronde. Ik heb een sterk gevoel dat ik ook ongesteld ga worden, zit er eigenlijk met smart op te wachten dan kan ik tenminste door naar de volgende ronde.
Wat een eikel ik heb hetzelfde meegemaakt met me ex we waren voor een 1e kindje bexig toen ik erachter kwam dat hij vreemd ging ook via de pc enzo toen ik de pc ging door speuren zag allemaal mailtjes van andere meiden en hij stond zelfs op een datingsite eikel. Vond het altijd al vreemd dat tie helemaal panisch werd als ik zn telefoon pakte. Maarja ik was toen eigenlijk wel blij dat het nog niet gelukt was zwanger te worden. En als dat wel zo was had ik natuurlijk heel blij en gelukkig geweest met me kindje. Maar nu ga ik dus voor een 1e met iemand die me dit nooit zal aandoen. Want in het kort ik heb de laatste 2 jaar van me relatie met ex in een hel geleeft. Maar goed ben nu gelukkig en we gaan voor onze 1e.