@ mootje bolleke en jezz het kan nog he meiden je hoeft niet altijd gelijk iets te voelen mijn vriendin kwam er ook pas later achter omdat de vriend opeens zei schat je hebt grotere tepels. Ze waren niet eens bezig ze had de prikpil. Dus ik blijf voor jullie duimen. Hier ben ik sinds gister begonnen met tempen en begin vanaf woensdag weer met ovutesten
Hi Miranda, lief van je! Het zou een wonder zijn als ik wel zwanger ben haha, we zijn niet heel gericht bezig geweest, wilde eerst een maandje 'ontpillen' kijken of mijn cyclus goed zou gaan enzo. Maar mocht het toch zo zijn dan is het natuurlijk heel welkom!
Miranda: Gelukkig dat je er op tijd achter kwam bij je ex. Ik ben natuurlijk heel blij met mijn dochter, maar ideaal is het niet. Veel leuker met z'n tweeën! En fijn dat je nu iemand hebt waarmee het helemaal goed zit.
Bedankt. En ik had natuurlijk ook heel blij geweest maar wat je zegt ideaal is het niet. En ik wil niks meer met mijn ex te maken t hebben en dan had ik er toch nog aan vast gezeten. Maar fijn dat jij nu ook iemand gevonden hebt waar je wel gelukkig mee bent en samen een 2e kindje krijgen.
Cynthia, wat een eikel zeg!! Ben blij dat je nu wel weer de vertrouwen in een man heb gevonden en dat jullie nu Samen voor een kindje gaan!!
Helaas ondanks jullie lieve berichtjes en duimen ben ik net ongesteld geworden. Dus voel me k#t nu. Nu bezoek met kindjes dus doen alsof ik vrolijk ben. Weet dat we nog niet extreem lang bezig zijn, maar begin me wel af te vragen wanneer wij aan de beurt zijn. Komt wel weer goed, waarschijnlijk gaan we er komende ronde weer met frisse moed tegenaan, maar nu is het even helemaal niet leuk . Ben wel blij voor jullie dames met jullie nieuwe partner, heftig verhaal van jullie exen!
Vanaf mij even een opbeurings knuffel!! Probeer positief te blijven en Miss een andere ovulatie test proberen?
Jeetje wat balen voor je!!! Houd de moed erin al is het nu ff moeilijk! Ook van mij een dikke knuffel! En hopelijk is het de volgende ronde raak!
Ah, Bolleke, wat jammer! En dan moet je ook nog een vrolijk gezicht opzetten voor de visite, dat komt dan net even niet zo lekker uit. De frisse moed komt wel weer terug, maar even sip zijn mag best hoor. *steekt hart onder de riem*
Ja, je blijft er wel altijd aan vast zitten inderdaad, dat is jammer. Maar goed, dan kun je er in ieder geval wel afstand van nemen en dat scheelt al. Dat 'ie een eikel is, is nu alleen maar zijn probleem en dat van zijn nieuwe vrouw
Ah balen bolleke echt niet leuk! En je mag inderdaad best even niet op je leukst zijn. En Cynthia en miranda wat een flapdrollen zeg, die exen van jullie. Blij dat je daar vanaf bent.
He, balen zeg. Van mij ook een dikke knuf. Volgende ronde weer een kans. Kan me voorstellen dat bezoek met kindjes nu even zwaar valt. Keep faith!
Zo, wat een verhalen weer bij te lezen! Wat een vervelende exenverhalen heb ik gelezen zeg. Ik ben blij dat jullie nu iemand hebben die echt van jullie houdt en samen een kindje wil opvoeden. Ik ben vandaag jarig! Vanavond en morgen gezellig allemaal mensen op bezoek. Maandag is mijn eisprong als het goed is, dus dit weekend maken we lange dagen . Fijn weekend allemaal! Ik probeer tussendoor jullie verhalen te blijven volgen, want ik vind het gezellig met jullie!
Hoi allemaal. is weer ff geleden voor mij zo druk met voorbereidingen van 3 mei en we zijn er bijna door heen nog precies 4 weken vanaf vandaag dus. welkom op het forum ChinthiaB gefeliciteerd de gene die jarig zijn geweesd het zijn of het zeer snel worden had afgelopen dinsdag weer een testje gedaan en die was t zelfde als de eerste vervaagde langzaam. en woensdag avond was ik in eens ongesteld. weet ik t dus ook weer als ie vervaagd wil niets zeggen alleen als het blijft staan is het positief.
Balen bolleke, maar dan is jouw cyclus nu weer korter? Aangezien wij gelijk liepen en jij nu 4 dagen voor NOD zou zitten.
Bolleke balen meid, hopelijk heb je de volgende ronde meer geluk. Cynthia wat een L*L. gelukkig heb je nu een lieve vriend. Miranda jeetje een ex die vreemd ging. Pff gelukkig nu wel een goede man waar je gelukkig mee bent. Guusje gefeliciteerd! Lavendelmeid balen van je ongi. Hier word mijn ovu test duidelijker maar nog niet positief. We gaan gewoon nog ff door