Gefeliciteerd Guusje, maak er een leuk feestje van, tussen de lakens en erbuiten . Jezz: ja cyclus is nu weer 27 dagen. Tenminste, als je op dag 28 ongesteld wordt tel je 27 dagen toch? Denk wel steeds meer dat ik vorige maand een vroege miskraam heb gehad. Omdat ik toen echt veel symptomen had en ik dus weer een langere cyclus had. Ik hoop voor jou dat het wel raak is! Ik lig nu lekker op de bank dus kan me nu heerlijk ongegeneerd kl#te voelen.
Wow heftig een vroege miskraam? Als je er niet over wil vertellen snap ik dat, maar wat voor symptomen had je dan en hoe weet je of je een miskraam hebt gehad?? Groot gelijk, lekker op de bank en je zo laten vertroetelen door je hubbie!!
Fijn dat je nu op de bank ligt!! Vervelend dat je nu denkt dat je vm heb gehad!! Probeer het goed te verwerken, praat er ook met je man over dan kan hij je steunen!! Sterkte meid!! Vanavond niet te veel type meide want ben afwezig ivm de verjaardag van me zusje en anders moet ik morgen veel terug lezen!! Aha!! (Ga stiekem daar lezen op me mobiel)
Nou ja, je weet het natuurlijk nooit zeker. Maar ik had hoofdpijn, was misselijk, had een warm hoofd, supermoe, veel afscheiding, beetje bloedverlies rond innesteling, duizelig af en toe, uitbraak van puistjes. En ik weet bijna zeker dat ik op dag 12/13 mijn eisprong heb gevoeld toen. Heb toen pas getest op dag 31, was negatief tot mijn grote verbazing, en werd die middag ongesteld. Terwijl ik op de verjaardag van mijn schoonbroer zat met allemaal kleine kids. Heb m'n tranen echt in moeten houden, lukte bijna niet.
Hi Guusje82! Gefeliciteerd!! Ik wist dat er iemand jarig was vandaag!! Balen Bolleke dat het heeft doorgezet. En die langere cyclus is ook een vreemd verhaal.. shit zeg!!! ook voor lavendelmeid is het balen! Mijn ovutest is ook vandaag weer negatief, maar vanaaf gaan we gewoon weer seksen hoor Zit nu lekker met een wijntje of de bank bij te komen van mn werkweek. Stiekem ook heerlijk dat dit nog even kan, want dat ga ik verschrikkelijk missen hihihihi
Ja is dat altijd zo? Mmm dan is het misschien niet zo... Nou ja, we zullen het nooit weten... Even de moed weer opladen en dan weer verder...
Ik had tijdens mijn vmk wel een lichte streep op de test. Volgens mij heb je wel een streepje nodig hoe licht dan ook om een zwangerschap gehad te hebben.
Nou kan ik me voorstellen, heftig hoor, zeker omdat je zo overtuigd was! Tranen inhouden had ik niet gekund! Nou meis voor nu de ongi uitzitten, laat je een beetje verwennen, knuf!!
Hey meid ik baal echt voor je. En tuurlijk ga je straks weer met frisse moed er tegen aan maar die dag dat je ongesteld word is het gewoon ff k*t dat had ik ook.
Meiden dat klinkt heerlijk hoor! Maar ik ga het niet nemen, wil graag wat kilo's kwijt Dus neem het lekker niet Wil morgen beginnen met 30 days shred. Kijken of ik mijn conditie wat kan opbouwen. Zag een topic op het forum en het lijkt me wel leuk om te doen.
Hey meiden Klinkt lekker ik sta al heel de dag in de keuken 3 taarten gemaakt. En pasteitjes nu soep aan het maken en straks nog een zalmsalade pffff. Maarja wel gezellig morgen. Gefeliciteerd voor degene die vandaag wel jarig is hihihi. Ik zit vanavond en morgennweinig op het forum want heb het erg druk nu. Maar houd jullie in de gaten haha