Zo lees ff niet en gelijk.2 pagina's... Blondie, welkom. Wat knap dat je zo positief blijft!! Maria, welkom terug zo te lezen een leuke vakantie/weekend gehad!! Wondertjeinmaak.. Van veel sexen krijg je mooie kindjes dus succes vanavond Meiden krwwg candaag een verhaal te horen over tegelijk klaarkomen, dat als je tegelijk klaarkomt het beste is. Want je baarmoedermond gaat dan open en als je man dan ook gelijk klaarkomt zwemmen de.zaadjes gelijk de baarmieder in... Weet niet echt of het waar is maar het klinkt logies!! Ik ga slapen dames morge weer vroeg op!! Xx
Ik heb gehoord dat klaarkomen sowieso handig is. En dan is klaarkomen na de man het handigst omdat je baarmoeder dan trekkende bewegingen maakt waardoor er 'meer' spermacellen naar binnen komen. Maar goed, ik denk dat zonder ook wel lukt hoor haha. Hetzelfde is het met blijven liggen na de sex Weltrusten meis!
Om daar op in te haken heb ik weer gehoord dat de vrouw later 'moet' klaarkomen omdat dan de zaadjes beter naar binnen kunnen. Hier ook een heerlijk ZONdagje gehad. Heerlijk uitgeslapen, samen heerlijk ontbeten, dit lukt ons alleen op de zondag aangezien manlief altijd wat eerder weg is voor z'n werk. Dus een beetje quality time op zondag. Verder de strijk gedaan en heerlijk in het zonnetje gezeten met toch wel een klein roseetje erbij. Ik laat het pas echt staan als ik een positieve test in mn handen heb. En dat is hopelijk woensdag!!! Anders had ik mezelf al 8 maanden op de cola moeten zetten. Tuurlijk weet dat het beter is om geen alcohol te drinken, maar goed, ik wil me ook niet alles gaan ontzeggen. Ik heb nog steeds gevoelige (.)(.) en ik voel nog steeds gerommel bij m'n lies maar ik probeer mezelf niet gek te maken. Woensdag dus testen als ik dinsdag niet ongesteld ben geworden. Ik zag net een paar vragen voorbij komen en beantwoord deze even; Ik heb zelf een eigen zaak en zal dus waarschijnlijk wel veel blijven werken als er eenmaal een kleine is, maar mijn voordeel is misschien dat ik 2 koopavonden en zaterdag werk en dan is mijn man natuurlijk thuis en 's avonds ligt de kleine toch te snurken (hoop ik). Bye bye ladies! Spreek jullie morgen weer!
Welkom Blondie!! Bijzonder dat je zo positief bent meis! Welkom terug Maria!! Spannend Jezz.. Ff afwachten nog dan! Ik heb ook lekker de hele dag buiten doorgebracht in het zonnetje! Heerlijk. Wij zijn nog steeds opzoek naar het ei! Maar ondertussen seksen we lekker verder. Xxx
Ik ben blij met de starter van dit forum. Ik ga die tips maar eens uitproberen, kan geen kwaad dus waarom niet. En heerlijk hè dat zonnetje kan er echt van genieten. De meeste die het weten vinden mij toch wel eng positief maar ben heel nuchter van mijzelf dus denk er niet te diep over na. En omdat ik de dag nadat ik het wist al het gevoel had dat het niet goed was, ben ik uit zelf bescherming er al een beetje vanuit gegaan dat het niet goed was. Dus dat scheelt allemaal. Wat ook wel helpt is dat ik veel mensen om mij heen hoor dat ze daarna juist heel snel weer zwanger zijn dus daar hoop ik nu eigenlijk een beetje op. Vandaag en morgen nog even hard werken en dan gaat ie weg dus 3 weken helemaal niks. Hopelijk is ie van te voren al raak. Maar dat zou wel heel snel zijn. Ik ga naar mijn bedje maar kom morgen toch maar weer een keertje kijken. Weltrusten allemaal!
Goede morgen dames, Spannend Jezz en Moorje, zal voor jullie duimen!! Hier is het de bedoeling dat ik van 5 na 3 dagen gaan en inderdaad dat zal wel minder geld zijn en dan moeten we wel echt heel goed opletten wat we uitgeven maar daarin tegen krijgen we wel een kindje dus je leven moet je toch al aanpassen dus met geld komt vast ook wel goed er zijn genoeg gezinnen die het veel slechter hebben dan ons!! Fijne werkdag voor de gene die moeten werken!!
Goedemorgen dames, ik zit in de trein onderweg naar mn werk en ben inmiddels weer een beetje verder bijgelezen (ik lees van oud naar nieuw, dus mogelijk reageer ik erg laat op eerdere gespreksonderwerpen ) @ CynthiaB: welkom, en wat spannend dat je na een aantal jaren voor je tweede kindje gaat, met je huidige lief. Ik hoop voor je dat het snel raak is! en fijn dat je onze vraagbaak wilt zijn @ Bolleke: ik las dat het spannend voor je was maar dat je helaas toch ongesteld bent geworden Wat balen!!! Hopelijk deze ronde meer geluk!! Ik herken trouwens erg wat je schreef, dat je - ook al ben je nog niet superlang bezig - je afvraagt wanneer je eens aan de beurt gaat zijn. Het is moeilijk: je wilt het zóóó graag en ondertussen moet je zo geduldig zijn.... die twee dingen gaan niet zo goed samen @ Miranda en Cynthia: wat een eikels van exen hadden jullie! Fijn dat jullie daar van af zijn en nu met iemand die goed voor jullie is voor een (tweede) kindje gaan! @ Miranda: supermooie taarten heb je gemaakt, heerlijk En natuurlijk gefeliciteerd met je verjaardag (ook voor de anderen die net jarig zijn geweest!) lees straks op mn werk (stiekem uiteraard) de laatste paar pagina's bij Fijne dag allemaal!
Zo, nu ben ik helemaal bij met lezen Jezz en Mootje: wat ontzettend spannend!! Kunnen jullie het niet-testen een beetje volhouden? En hoe is het met de symptomen? Over werk: ik werk nu fulltime, maar mijn contract eindigt eind september en zal zeer waarschijnlijk niet verlengd worden. Daar maak ik me af en toe behoorlijk zorgen over, want met alleen het loon van mijn lief redden we het niet en we hebben ook niet heel veel spaargeld om op in te teren (wel wat, maar het merendeel is er 2 jaar geleden voor onze bruiloft uitgevlogen). Ik hoop dat ik voordat ik zichtbaar zwanger ben misschien toch verlenging kan krijgen hier en anders moet ik helaas op zoek gaan naar ander werk... we shall see. Eerst maar zwanger worden Fijne dag allemaal!
wat spannend allemaal wij gaan voor mijn derde kindje voor mijn vriend het eerste kindje ik ben 37 en mijn vriend 40 heb een zoontje van 5 en een dochtertje van 4 ben net gestopt met de pil dus we wachten het af was bij me dochter gelijk zwanger en van me zoon in een half jaar dit weekend kust weekend gr ukky
Goedemorgen ladies! Ik ben ook weer aan het werk, zei het wel een dagje thuis. Heerlijk om zo de werkweek te starten. Jaa ik moet zeggen het begint nu aardig te kriebelen. Ik heb totaal geen testdrang omdat ik nog steeds denk dat ik ongesteld ga worden. Ik heb de symptomen al een aantal dagen. Beetje buikpijn/krampen, gevoelige borsten en pijn in de onderrug. Ik moet zeggen, ik vind het ook super eng. Heb gisteravond voor het eerst gedacht aan het idee dat ik wellicht ook zwanger kan zijn en toen kreeg ik het gek genoeg een beetje benauwd. Nu al raak? zo snel, terwijl ik dacht zwanger worden duurt wel even en dan kan ik rustig wennen aan het feit dat ik moeder ga worden. Dus wel even lichte paniek. Gelukkig een lieve man die me oppept en zegt dat het allemaal wel goed komt pfffff Ben ik de enige die hier last van heeft of zijn er misschien meerdere?? Maria, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt over je baan. Hier precies hetzelfde. Vergeet alleen niet als je contract niet wordt verlengd...dat je een uitkering mag aanvragen. Dus wellicht helpt dat tegen de financiele zorgen? Werk ze allemaal vandaag!
Zo, wat een weekendje offline niet oplevert! Lekker wat te lezen op de maandagochtend. Ik zit in het weekend meestal niet zo veel achter de computer, omdat ik dat op mijn werk al zoveel doe. Over werk: ik werk als secretaresse bij een advocatenkantoor en ben na de geboorte van mijn dochter vier dagen gaan werken en dat doe ik nog steeds. Sinds ze naar school gaat ben ik vrij op woensdag. Als het lukt met de tweede (fingers crossed) wil ik op termijn wel een dagje minder gaan werken, maar ik moet eerst mijn oude huis verkopen. Soms vind ik het wel zwaar hoor, dat geren naar school 's ochtends voor het werk en dan 's middags weer mijn dochter ophalen bij de gastouder... maar ach, het is allemaal best te doen. Ik las iets voorbij komen over klaarkomen en dat dat beter zou zijn voor de bevruchting. Dat heb ik ook gehoord inderdaad en het klinkt ook wel logisch. Maar dan denk ik weer: eeuwenlang zijn vrouwen zwanger geworden en toen waren de mannen echt nog niet zo attent dat ze op die manier voor hun vrouwen 'zorgden', dus zonder climax zal het ook wel goedkomen Dat 'draden trekken' van vruchtbaar slijm is inderdaad ook een veel gehoord iets, maar ik moet zeggen dat ik er nooit echt een patroon in heb kunnen herkennen. De ene keer heb ik heel veel afscheiding, dan is het weer dun, dan is het weer dik, maar ik heb het nooit echt kunnen koppelen aan een bepaalde tijd in de cyclus. Wat hebben jullie trouwens allemaal aan de lekkere dingen gezeten dit weekend! Heerlijk hoor! Ik mag ook niet klagen: vrijdagavond met vriendinnen uit eten geweest, zaterdag met vriendlief en gisteren met vrienden en kinderen geluncht! Vandaag dus maar weer rustig aan met de calorieën! Blondje: gezellig dat je meekletst! Ik ben ook nieuw en ik vind het nu al een gezellig clubje! Ik vroeg me nog wat af: klussen jullie allemaal heel regelmatig? Dus om de dag, of drie keer in de week? Mijn vriend heeft niet zo'n hoog libido, dus ik ben blij met elke keer dat hij überhaupt wil... Het rood was hier na het verwijderen van de Nuvaring na drie dagen verdwenen, dus de eerste maand kan beginnen! Ben benieuwd wat voor cyclus ik krijg...(hoop niet te lang). Meiden met een NOD coming up: de duimen gaan omhoog en aan het werk! We gaan weer voor roze deze maand!
Hoi Cynthia, leuk hè dat bijlezen. Ik vind het zo'n gezellig topic met leuke meiden! Ik herken dat klussen. Mijn man heeft ook een minder hoog libido. Wij klussen dus eigenlijk niet elke of om de dag (3x per week is ook veel). Mag ik vragen hoe oud jouw parner is? wellicht heeft het daar mee te maken? Mijn man is 41. Ook heeft het er bij mijn man mee te maken met vermoeidheid en stress. Als we doordeweeks moeten werken, en we van alles moeten dan komt het er vaak niet van. In het weekend als we vrij zijn, dan gaat het altijd stukken beter! Denk jij dat het lastig kan zijn om zwanger te worden?
Hi Meiden! Goedemorgen... Wij sexen (klussen is een stom woord ) nu sinds 1 april om de dag, omdat ik niet weet wanneer mijn eisprong is. Hoop hem trouwens in dezer dagen wel te vinden hoor .. Ik gebruik hierbij ovulatie testen. Ik vind het wel weer fijn wat meer kunnen seksen. Er zijn weleens weken geweest dat het maar 1x was. Mocht ik mn eitje vinden doen we het gewoon nog een keertje extra.
Mijn partner is 38, dus het zou best (deels) met de leeftijd te maken kunnen hebben. Daar komt inderdaad bij dat hij een drukke baan heeft met veel stress (herkenbaar hè?). Hij is doordeweeks eigenlijk nooit voor zeven uur thuis en vaak gaat hij ook nog in het weekend naar kantoor. Dus hij is allang blij als hij gewoon kan gaan slapen. In het weekend is het inderdaad wel wat beter, maar wij hebben nu ook afgesproken dat we de weekenden wat minder gaan inplannen met uitjes, afspraken enz. zodat we wat meer tijd hebben om gewoon relaxed thuis te zijn. Ik weet niet of het lastig wordt, maar ik denk dat het niet zo heel veel uitmaakt of je het nu vaak of minder vaak doet. Uiteindelijk is het toch een toevalstreffer die het moet doen Maar ik heb me er wel op ingesteld dat het niet in de eerste maanden gelijk raak is.
Ach, hier heeft er wel eens twee maanden tussen gezeten...(maar dat laten we nu natuurlijk niet meer gebeuren, haha). Heb trouwens ook nog geen idee van m'n ei. Oh en klussen is inderdaad een beetje een suf woord
Ha meiden, Wat gezellig weer. Ik vind het juist fijn dat ik vanalles met jullie 'onbekend' stelletje kan delen. Wij proberen het om de dag te doen in de vruchtbare periode. Maar wij moeten dit wel echt plannen, anders gaat het niet zo vaak gebeuren (wel genoeg voor ons, maar dan is het niet om de dag). Op mijn werk ben ik niet bang. Het gaat niet super met ons bedrijf (waar wel), maar ik heb een vast contract. En in ons bedrijf werken veel jonge vrouwen tussen 23-35, en tja daar wordt er wel eens eentje zwanger. Is nog nooit moeilijk over gedaan. Sowieso is het onderwijs daarin vrij vrouw-vriendelijk. Liefs
@ Mootje: ja, die uitkering scheelt wel even, maar ik weet niet hoe lang ik daar recht op heb, gezien alle nieuwe regels... af en toe vliegt de stress me even aan en vraag ik me af of het wel zo verstandig is dat mijn lief en ik voor een kindje gaan. maar ja, ik denk dat het perfecte moment er nooit is en we willen het heel graag en ik ben ervan overtuigd dat we het uiteindelijk altijd wel weten te redden met elkaar @ allen: wij seksen/klussen (doorhalen waar je voorkeur niet naar uitgaat) meestal om de dag, soms iedere dag en soms met 2 dagen ertussen. Ik doe niet aan ovulatietesten of temperaturen, dus geen idee wanneer mn ei is. Daarom maar op 'safe' met om de dag, en dat vinden we ook erg gezellig ben trouwens wel van plan om vanaf de volgende ronde wel te gaan temperaturen om een beetje meer zicht te krijgen op mn cyclus