@Anja1977: spannend bijna je NOD die hopelijk ook echt een NOD wordt! Veel succes en ik duim voor je dat het raak is! Ik zit nu op cyclusdag 16. Als ik uitga van de laatste cyclus van 31 dagen (die daarvoor waren 27 en 28) is mijn NOD 8 april
@BB88: bij een cyclus van 30 dagen zeggen ze dat je eisprong rond dag 16 is. Maar... Dit hoeft helemaal niet zo te zijn! Je fase van eisprong tot menstruatie kan ook 18 dagen duren dus dan is ei op dag 12 al... Ik zou zeggen: vrij snel na je menstruatie beginnen met klussen om de dag en doorgaan tot zeker dag 22 of zo (waarbij dag 1 de eerste dag van je menstruatie is)
Jep dat is een sportieve planning . Veel plezier met klussen! Of natuurlijk toch kiezen voor ovutestjes of tempen, dan weet je het gerichter.
Hoi meiden, ik heb ook wel zin om mee te kletsen. Ik ben 27 jaar en ik heb 14 feb mn laatste pil genomen, op 20-2 mn onttrekkingsbloeding en nu na 34 dagen ongesteld geworden. Ik heb wel ontpillingverschijnselen gehad! En jullie? Ik voelde van alles: misselijk, pijnlijke tepels, baarmoeder pijn, dacht dat ik beter kon ruiken en heb daardoor al 3 zwangerschapstesten versleten. Ik had verwacht dat ik er niet zo mee bezig zou zijn, maar dat is dus niet zo. Heb nu ook 60 ovu testen in huis liggen hahaha! Ik heb het wel een aantal mensen in onze omgeving verteld. Ik ben met dat betreft ook een open boek. En jullie? Liefs Daan
Hier is ook 1 vriendin op de hoogte dat we proberen zwanger te raken. Bolleke83 balen van de puistjes. Ik vind dit forum ook echt fijn, kunnen we alle vragen stellen etc. Zo kun je het nog wat langer stil houden. Bb88 Ik zou tussen de 10 en 20 dagen aanhouden. Daantjuh welkom hier. Op welke dag zit je nu van je cylus?
Daantjuh, ik ben in januari ontpilt... Ik was echt 2 weken totaal niet lekker, en inderdaad aan het einde van de rit ook een test gedaan. Ben wel blij dat ik t gehad heb, maar ik was ene beetje naief, want ik dacht dat stoppen net zo makkelijk ging als beginnen. Thanks wondertje, ik houd dan voor de zekerheid 8 - 20 aan, wil echt op zeker gaan (zonder ovu test).
@wondertjeinmaak Ik zit op dag 2 in de cyclus, denk ik. Had eerst 2 dagen wat bruin slijm bij het afvegen. Nu af en toe een helderrode druppel maar ik hoef er geen tampon voor te gebruiken. Voel me wel ontzettend ongesteld, misschien zet het nog door, misschien ook niet. Ik wijd het maar aan het ontpillen, vandaar ook de ovutesten
Hallo dames Toen ik gestopt was met de pil kreeg ik opeens last van abcessen. Nooit gehad. Ik naar de dokter werd open gesneden maar het bleef er helaas niet bij 1 heb er 4 of 5 gehad zat dus elke week bij de dokter allerlei testen gehad van bloedonderzoek tot kweekjes maar alles was goed. De arts wist ook niet wat het kon zijn en wist ook niet of het door het stoppen van de pil was of toeval. Daarna 2 weken super duizelig geweest alsof ik de hele dag in een draaimolen zat. Bij de arts zwangerschapstest gehad die was toen negatief. Nu ben ik gelukkig van al die ellende af. Denk zelf dat het toch van het ontpillen kwam. Maar kon er met weinig over praten omdat maar 1 vriendin weet dat we bezig zijn voor de rest ook niemand. Dus ben blij dat met dit forun dat we lekker kunnen kletsen.
Miranda88.. Heftig zeg, ik had heb 1 grote puist maar eigenlijk is hij alleen helemaal rood en pijnlijk, dacht dat ik al 'zielig' was... Daantje85.. Ik heb nadat ik gestopt ben eind februari eerst een week veel buikpijn en krampe gehad moest heel vaak windjes laten Nu heb ik best last van me tepels, zonet lezen hebben meerdere dat.
Miranda88 heftig zeg. Hier ook veel last van mijn borsten. Wat voor werk doet iedereen? Hier verzorgende, moet zo een ochtend werken.
Ja was idd heftig was er op een gegeven moment ook wel klaar mee want het deed heel pijn en ze zaten ook niet op fijne plekken heb er 3 in me oksels gehad. Maarja gelukkig nu over. ( even afkloppen). Heb geen last van puistjes. Ik werk als zorgcooedonator in een verzorgingshuis heb nu een dagdienst. En de andere dames?
Good morning. Ik ben ook onderweg naar werk in t ziekenhuis. Van t ontpillen heb ik geen last gehad echt voelde me 10x beter. Maar toen ik toch dacht er misschien een heel klein beetje last van te krijgen bleek ik al zwanger. In ronde 1. Blij dat t zo gegaan is want door alle verhalen over ontpillen zag ik er toch wel een beetje tegen op na 12 jaar non-stop pil gebruik.
Goeiemorgen allemaal. Ik ben bijna 15 jaar aan de pil geweest. Inderdaad als ik dit zo hoor viel het bij mij allemaal nog mee... Ik zit in de communicatie, ik begin dadelijk aan een 'gewone' werkweek. Werk ze allemaal!
Ik ben officeel meubelmaakster maar werk nu in een meubelspuiterij, mijn werkdagen zijn van 6 tot 3 á 4 uur. Ik werk 40/45 uur in de week. Het is best een riscio vak om zwanger in te worden werk met verf, ik moet het ook gelijk op me werk melden als ik zwanger ben. Overdag heb ik niet echt tijd om te lezen en te typen (doe het nu stiekem). Werk ze allemaal, ben blij dat ik hier open kan praten en verhalen kan delen.
Ik werk nu nog in de kinderopvang mar van af volgende maand ben ik gastouder. Ik heb straks op 1 dag zelfs 6 kindjes (met mijn eigendochter erbij) dus best pittig. Maar wel erg leuk!
Gaaf zeg Simmy! Gefeliciteerd!! Fijn! Ik heb een kantoorbaan als logistics coordinator. 40 uur Werk ze allemaal!