@Neffie Volgens mij is het best mogelijk om zwanger te worden met een cyclus van 21 dagen. Ik heb even gegoogled. Maar het belangrijkste is dat je fase na de eisprong niet te kort moet zijn. Maar ik ben nog steeds geen dokter. Ik zou gewoon voor de zekerheid de huisarts bellen. Vooral omdat je nu al een jaar lang een regelmatige cyclus hebt van 21 dagen.
Ik zal van de week even bellen met de huisarts! Bedankt voor de tip Daantjuh. Ik hoop ook een hoop duidelijkheid te krijgen met de ovulatietesten. Dan maar hopen dat de eisprong in het begin is!
Komt goed meis! Nu gewoon proberen te genieten van het feit dat je aan de slag gaat voor een beebje.. Ik vind het behoorlijk stressend hahahaha.. terwijl dit pas maandje 2 is
@neffie, welkom. Leuk dat je mee wilt kletsen. Volgens mij klopt het wat daantjuh zegt, als je luteale fase (te) kort is, kan een eventueel bevrucht eitje misschien niet innestelen, omdat je lijf je slijmvlies dan al te vlug afstoot. Dus misschien handig voor jou om mbv temperaturen of ovulatietesten bij te houden wanneer je eisprong is. Je luteale fase is ideaal gezien niet korter dan 10 dagen, dus dan zou jij voor cd 11 je eisprong moeten hebben. In ieder geval veel succes!
Geeft niet hoor, ik ben zelf ook altijd nieuwsgierig en aan het zoeken en vragen. Ik had 26 maart een positieve cl blue Digi (dus smiley) en wij hebben gevreeën; 18, 20, 24 en 26 maart.
Misschien is het een teken Mootje Vruchtbare dag die 26e Ik ga lekker naar bedje toe. Ik had me voorgenomen om Savonds niet zoveel op het internet te zitten, mja ach.. Ik heb lekker zitten spammen vanaaf Slaap lekker.. tot morgen XXX
Goede morgen dames!! Neff, wat knap dat je er zo open over durf te praten, nu ik dit lees heb ik er wel Eens van gehoord en dat er een kans is dat als je kinderen heb gehad via de natuurlijke bevalling je daarna misschien wel 'normaal' kan vrije zonder dat je heel veel geduld of pijn heb!! Mootje!! Spannend!! Ga weer een drukke dag tegemoet is mega druk en stresse op me werk (kan helaas ook niet iedereen zeggen) En vanavond langs me schoonmoeder die is jarig (zo geen zin in, kan niet goed met me schoonouders helaas)
Neffie welkom hier . Wat hebben jullue veel geklets moest heel wat bijlezen hihi. Iedereen fijne (werk)dag vandaag
Goeiemorgen! Zeker veel gekletst, gezellig! Neffie inderdaad knap van je, hoop dat het snel lukt! Jezz: kon je het goed loslaten, omdat het toch al de achtste ronde was? Hoe lang gebruikte je al ovutesten? Super dat het nu raak is!
@ rph1989: Ja wie weet Ik heb geen idee. Het schijnt anders te zijn, er kan wel iets uit maar voor mijn idee niets in. Maar we zijn echt goed op weg. Ik zie dat probleem wel goed komen bij ons, ook al zijn we er al 4,5 jaar mee bezig. @ Mootje: Wanneer kan je testen? Raak nu toch ook wel erg nieuwsgierig! @ Jezz: Gefeliciteerd!!
Jezz dat is niet vaak geweest dan hihi. Super hoor! Lekker genieten van je zwangerschap. Haha Daantjuh het is soms lastig om hier weg te blijven Rph1989 gefeliciteerd met je schoonmoeder. Wel fijn dat het op het werk zo druk is, maar wel balen van de stress die het met zich mee brengt. Hier vandaag een late dienst. Nu lekker niks doen tot ik moet gaan werken vind ik altijd heerlijk. Ben hierna 3 dagen vrij dus dan komt het huishouden wel weer.
Goedemorgen allemaal, wat een vroege vogels Ik zou in principe morgen kunnen testen (morgen is mijn NOD). Maar dat doe ik niet. Ik kijk eerst aan of ik wellicht toch ongesteld wordt, ik zit vandaag op dag 30 van mijn cyclus. Tevens moet ik woensdag en donderdag werken, dus dan doe ik liever de test vrijdag als ik vrij ben. Dus nog even afwachten of de ongi komt en anders vrijdag testen Werk ze allemaal!
Gefeli met je schoonmoeder (ook al kun je er niet zo goed mee ) Succes met de stress vandaag! Ik begin zo met een 2 uur durende vergadering die ik moet notuleren :x totaal geen zin in! Hopelijk word ik niet ergens in die tijd ongesteld (dat had ik dus 4 weken geleden wel tijdens die vergadering, heel irritant, je kan dan niet weg anders mis je een stuk in je notulen).
Mootje, hoop voor je dat je niet ongestelt word!! Wondertjeinmaak, lekker dat je bijna paar dagen vrij heb!! Werk ze allemaal!! (kijk soms stiekem op me tekefoon anders moet ik vanmiddaf zoveek bijlezen, haha)
Deze is van vanmorgen met een KV (2v5) test Nog geen knaller maar het tweede streepje staat er wel degelijk!!