Blééh...geen zin meer om te werken... Heb straks na werktijd een afspraak bij de Waxbar: dat wordt weer lekker pijn lijden
Yep, pijnlijk, maar ik ben er wel altijd weer heel blij mee als het gebeurd is hoor. Heb je er weken geen omkijken naar. En ik neem vooraf een paracetamolletje, hihi.
Lijkt mij ook pijnlijk. Ik heb vanmiddag ook pijn gelijd heb me eyeliner boven en onder met permanente makeup laten doen. Ze doen er wel verdovende zalf ofzo op maare prettig is het dan nog steeds niet haha maarja ben er wel blij scheelt weer opmaken haha. Ik voel me momenteel met de minuut beroerder worden. Af en toe ook heel duizelig dan moet ik me echt vasthouden aan iets. De koorts zal wel weer stijgen. Hopen dat het snel over is want ondanks dat ik vakantie heb had ik genoeg plannen gemaakt.
Helaas wel ben net thuis en heb nu 39 graden koorts en al me spieren doen pijn ben net een kachel maar heb het ook koud.
Nou jullie gaan wel heel snel. Afgelopen weekend nog wat quality time met mijn mannetje gehad en hem dinsdag helaas uitgezwaaid. Dit is de eerste keer in 9 jaar dat wij langer dan 2 nachten uit elkaar zijn. Gisteren heb ik ook een drukke dag gehad en het weekend ook druk. Heb de afgelopen 20 pagina's die inmiddels bij getypt zijn niet gelezen maar ga het een beetje proberen bij te houden. Wij hebben de tip van samen klaarkomen getest dus wie weet goed nieuws als hij terug komt. Zijn er nog andere tips die zouden moeten helpen?
Goedemorgen! Nou inderdaad, helemaal niet zoveel bij te lezen vanmorgen! Maar goed: het is vrijdag, en dus bijna weekend. Hebben jullie nog leuke plannen? Wij gaan dit weekend ons balkon oppimpen: schuren, verven, plantjes, enz. Hopelijk werkt het weer mee en blijft het droog. Zondag heeft mijn dochter haar eerste balletuitvoering, dus dat is ook spannend! En in Rotterdam is er marathon en dan hangt er altijd wel een leuk sfeertje. Gezelligheid dus!
Goedemorgen Meiden! Bijna weekend! En zondag zou het eindelijk mooi weer worden! Can't wait Morgen ga ik naar een babyborrel terwijl vriendlief thuis lekker gaat klussen! Goed geregeld weer Werkse vandaag XX
Hier is alles goed, op het wachtbankje aan het wachten tot nod. heb over de ronde wel een heel goed gevoel. Nu kijken of mijn gevoel straks gelijk heeft. Voel op het moment van alles, het zijn voornamelijk steekjes en krampjes. Geen last van mijn borsten waar ik normaal na mijn ei niet aan kan komen. Hier moet ik aankomend weekend werken. Klinkt gezellig allemaal Cynthia.
Vanavond borrelen bij vrienden, morgen feestje van vriend is 30 geworden, en zondag misschien wandelen aangezien het lekker weer beloofd te worden...
Feestje van een vriend, niet mijn man. Hier nog flink aan de klus, ei is nog niet geweest want temp blijft steady op 36.6.