Gezellig praten over zwanger worden.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Esmaraldaa, 22 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    Nou das waar hopelijk hebben we allemaal gauw een positieve test

2. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Pfff hier ook hoor.. Bijna dezelfde klachten. En die had ik vorige maand ook.. Ik wijt het absoluut aan het ontpillen. Maar stiekem hoop ik op iets anders.

Weet wel dat ik hierna nooit meer aan de pil ga. Klerezooi

3. Maria87

Maria87 Niet meer actief

+ 1 :d

4. stiertje88

stiertje88 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.207
    360
    83
    nee he, ik ben er eigenlijk ook helemaal klaar mee, die pil (hoewel ik nooit zichtbare/voelbare kwaaltjes heb gehad, ook niet bij het 'ontpillen')

5. Neffie

Neffie Actief lid

8 apr 2013
    263
    0
    16
    was dit topic kwijt, niet handig!

Ik ben al een jaar niet meer aan de pil, vond het troep.
    En voorlopig ook geen pil natuurlijk ;).

Maria: Hoop voor je dat het zwangerschapsverschijnselen zijn en dat je een gekleurde test hebt :).

Heb vandaag geverfd in huis. Wilde een ander kleurtje en dinsdag/woensdag word er een nieuwe vloer gelegd.
    Ben heel blij met de nieuwe kleurtjes.

En... mijn vriend is toch thuis vanaf morgen. En dan voor 6 dagen.
    In die tijd moet ik ergens een eisprong hebben. Tot nu toe nog negatieve ovu testen. (Steeds een heel licht streepje waarvoor je echt goed moet kijken, maar er staat op de gebruiksaanwijzing dat dit ook negatief is). Heb wel af en toe een zeurend gevoel links in mijn buik. Dus dat word klussen!!

6. Maria87

Maria87 Niet meer actief

Goeie timing dus voor jou en je vriend, da's fijn :D
    Veel plezier alvast :)

7. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    Weet je al iets maria

8. Maria87

Maria87 Niet meer actief

negatief :(
    heel erg jammer... Ga nu (proberen te) wachten tot CD 66 met weer testen, aangezien mn vorige ronde zo lang duurde. En ik overweeg dus de ha te bellen. Mn lief raad me aan om iig niet vandaag te bellen en het proberen uit te stellen tot CD 66. Dat ga ik denk ik ook maar proberen.

En ach: dat de test nu negatief is hoeft niet te betekenen dat ie dat over een paar weken of maanden ook nog is ;) Geduld.... (MOEILIJK!)

9. Maria87

Maria87 Niet meer actief

Over het NOD-/zwanger-lijstje: mag ik van 15 april naar 27 april? Dankjewel!

10. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    niet leuk maria hopelijk snel positieve test

11. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen meis, maar wie weet heb je nu een lange cyclus.
    Geduld is moeilijk vooral in zulke situaties ik blijf voor je duimen!

12. Maria87

Maria87 Niet meer actief

ja, ik heb de hele tijd al van die lange cycli: 41, 66 en nu dus dag 54 van ronde 3. Bedankt voor het duimen in ieder geval, lief :)

13. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Goedemorgen!

Iedereen een goed weekend gehad? Wij in ieder geval wel, lekker genoten van het weer. Mijn dochter had gisteren haar eerste balletuitvoering, dus ik was een trotse moeder :)

Verder zit ik in een soort niemandsland van onbekende cyclus, onbekende eisprong en bovendien kan ik sowieso niet zwanger zijn omdat je daar seks voor moet hebben gehad en dat is bij ons de afgelopen week geheel afwezig geweest :( Heb hem er gisteren toch maar op aangesproken. Wilde eigenlijk wachten tot na de eerste maand omdat ik niet wilde dat het seksen op zich gelijk zo erg daarop gericht zou zijn, maar zo schiet het niet op. Hij had dus geen idee dat ik er zo mee bezig was en hij zou nadenken over een oplossing. Ik ben benieuwd... Zie het in ieder geval even niet zo zitten nu...

14. Maria87

Maria87 Niet meer actief

Hee, wat jammer Cynthia! Maar goed dat je er met je man over hebt gepraat en dat ie meedenkt. Wat meer tijd voor elkaar vrijmaken helpt misschien? En hoe ver ben je in je cyclus inmiddels (qua aantal dagen)?

15. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Cynthia,
    Vervelend, maar wel goed dat je erover praat.
    Hij gaat er nu in ieder geval over nadenken (hij wist blijkbaar niet dat het je een beetje dwars zat).
    Succes en kop op!

16. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ja, ik kon het ook gewoon niet langer meer voor me houden. Want los van het baby-plan frustreert het me sowieso dat we geen seks hebben. Ik heb ook tegen hem gezegd dat ik het gewoon nodig heb (het is niet voor niets een basisbehoefte) en dat ik er dagelijks mee bezig ben. Hij heeft dat gewoon niet, maar heeft zich kennelijk ook niet gerealiseerd dat het voor mij zo'n groot issue is. Verder hebben we het wel ontzettend leuk samen, maar hij heeft zo'n druk leven (qua baan) dat hij moeite heeft met ontspannen.

Ik zit nu op dag 16 van de cyclus, en de afgelopen dagen heb ik veel steekjes in m'n liezen gehad, dus ik denk dat m'n ei wel geweest is inmiddels. Ach, ik relativeer maar door te bedenken dat dit pas de eerste maand is en dat we die dan gewoon niet meetellen. Aan het einde van de maand weet ik dan hopelijk in ieder geval de lengte van mijn cyclus.

17. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben benieuwd wat eruit komt meid!

18. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Hi Cynthia,

Vervelende situatie eventjes, maar er over praten is wel erg belangrijk!
    Vooral nu de drang naar sex nog iets hoger ligt dan anders.
    Toch maar proberen om s'avonds uurtje eerder de tv uit te zetten en samen proberen te ontspannen.
    Je moet het positief zien;) misschien kan ja nu in de lente lekker met verlof gaan :)
    Komt goed meis! X

19. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Haha ja daar had ik zelfs al aan gedacht: dat het me niet fijn leek om te moeten bevallen in de winter, omdat het dan zo koud is :) Ik ben een echte koukleum!

Maar goed, we blijven praten en zien hoe we het gaan oplossen. Ik ben in ieder geval blij dat hij nu weet dat het me zo dwars zit. En meer ontspannen inderdaad!

20. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Wat is het hier rustig...waar is iedereen??

Deel Deze Pagina