ik moet zeggen Cynthia, dat het bij ons eerst ook een beetje in de sleur zat (ik weet natuurlijk niet of onze situatie vergelijkbaar is), maar doordat we nu bezig zijn voor een kindje en het onszelf een beetje verplicht hebben gemaakt om het te doen, lukt het nu vaak steeds beter. We zeiden zelfs eergisteren nog tegen elkaar, dat we allebei helemaal niet het gevoel hadden, dat we 'het' moesten, maar dat het gewoon lekker was. Soms is het juist goed om eerst te plannen, bij ons heeft het in ieder geval goed gewerkt. Wel hebben we allebei zoiets van: het hoeft niet iedere keer heel lang te duren van allerlei poespas ervoor en erna, maar juist dat, dat je elkaar aankijkt en weet dat het gaat gebeuren is ook wel eens leuk. Succes!
Daar hoop ik inderdaad ook een beetje op. Plannen klinkt een beetje zakelijk, maar hoe minder je het doet, hoe meer 'moeite' het kost om het vanzelf te laten gaan. Dus ik dacht ook al, als we nou afspreken twee keer in de week of iets dergelijks, dan komt misschien vanzelf de pret wel weer terug. In ieder geval fijn om te horen dat het beter kan worden!
ja het is stil hier. ik weet even niks te zeggen. Hoop dat er snel een oplossing komt cynthia. Nu moet ik zeggen dat het hier altijd andersom was. Ik had nooit zin. En nu eigenlijk nog steeds niet maar ben wel gemotiveerd omdat we voor een kindje gaan. En geloof me, als je geen zin hebt is het best moeilijk om je daar overheen te zetten. het is niet leuk om aan de boodschappen te denken terwijl je samen bezig bent. Er moet natuurlijk een beetje een balans zijn, iets meer van hem, iets minder van jou.
hoi meiden, ik ben er weer. Cynthia, heeft je lief altijd al minder zin gehad dan jij of is dat iets van de laatste tijd? Wij hebben wel eens zo onze fases gehad dat het even wat minder was (1x per week, of ruim een week geen seks), meestal door stress of drukte bij een van ons op het werk. De laatste tijd, eigenlijk ook met name sinds ik gestopt ben met de pil, doen we het veel vaker en voelt het idd ook niet als 'moeten', maar we willen het gewoon graag. Ik hoop dat jullie dat ook gaan krijgen!! Sterkte in ieder geval!
Goedemorgen dames! Hoe is het met jullie?? Voor degenen die weer aan de arbeid moeten; werkse vandaag!! Hier gaat allee z'n gangetje, geen vreemde kwaaltjes of afwijkingen. Alleen merk ik dat m'n geur een stuk beter is. . Er is iets in m'n auto dat vreselijk stinkt maar hij is vorige week helemaal gesopt. En ik rook de sultana's door de plastic verpakking heen!! Vaag!
Goedemorgen! Hihi dat is idd een sterke geur die je hebt ontwikkeld. Ik merk dat ik minder tegen rook kan, als ik langs rokers loop begint het enorm te prikken in mijn neus en word ik misselijk, nooit eerder gehad!
@Neffie: Ik kan me inderdaad wel voorstellen dat het moeilijk is om zin te maken, dus daar probeer ik ook wel rekening mee te houden, maar wat je zegt, allebei de kanten moeten een beetje water bij de wijn doen. We hebben nu afgesproken dat we ons aan twee keer per week houden om te kijken of we er dan weer wat meer regelmaat in kunnen krijgen. Dat is minder dan ik gewend ben, en meer dan hij gewend is. Dus kijken hoe dat gaat. @Maria: Eigenlijk is dat altijd al zo geweest bij hem alleen is het de laatste tijd (sinds begin van het jaar ongeveer) nog wat minder geworden en dat heeft dus te maken met stress. Hij heeft er gewoon niet zo'n behoefte aan en is er daarom ook niet echt mee bezig. Maar goed, nu ga ik hopen dat ik een laat ei heb gehad, want gisteren is het dan eindelijk gebeurd...
Nou zit ik net te rekenen en als mijn cyclus 28 dagen is, was het gisteren net mijn vruchtbaarste dag... Dat zou toch wat zijn...hihi. Dat zou dan wel een héél erg lucky shot zijn!
Lekker rustig hier Dames! Hier lekker aan het werk en heb een fertility friend account aangemaakt. Maar heb mezelf voor genomen om er even niet zo mee bezig te zijn. Lekker tegenstrijdig weer. Hehe Ik denk non-stop aan alle kwaaltjes en symptonen. Had nooit verwacht er zo mee bezig te zijn hahahaha
hee daantjuh je hebt toch al eisprong gehad? Jouw temps liggen gewoon altijd lager dan die van mij.... Spannend, handig overzichtje he....
Ja maar wel negatieve ovutesten..?? Tenminste.. Geen knallers.. Ach gewoon afwachten spannend he! En zo niet... Dan kunnen we weer lekker feesten en wijntjes drinken met koninginnedag! :d