Ik ken het gevoel dat je dingen in je hoofd haalt, doe ik zelf ook denk ik. Wanneer mag/wil je testen? Die andere symptomen ken ik niet, misschien een 'ervare moeder' die het ons kan vertellen. Hoop voor je dat je positief test. Spannend voor iedereen hier!!
Ik ga een weekendje weg, dus ik denk dat ik vrijdag ga testen als ik dan nog niet ongesteld ben natuurlijk. weet ik of ik een wijntje mag drinken. Zie dat veel meiden hier ook in spannende tijden zitten. Net goede tijden, slechte tijden he, dat zwanger worden. Hoe krijgen jullie trouwens zo'n leuke aftelliniaal (sorry, maar ik weet niet hoe dat heet) onder jullie berichtje. Is wel superhandig ook, weet iedereen precies waar je ''bent'
Ik heb het in Banners (rechts boven in staat dat) gedaan,dan kopiëren en bij je profiel je handtekening wijzigen. Is wel verstandig om dan voor het weekend te testen, ik ga vrijdag als ik nog niet ongestelt ben testen!!
Welkom stiertje spannend hoor zal voor je duimen. Ik heb zelf ook het idee dat het toch niet raak is voel niet echt iets had 2 dagen last van steken in me lies maar dat is nu weg nu soms beetje buikpijn. En heb het ijskoud zit met de kachel op 22 en een trui en een vest maar heb het nog koud brrrr. Maar heb nog 6 dagen tot me nod. Dus wacht het maar af. @ wondertjeinmaak Ja het is zo ze zijn nooit tevreden en niemand doet ooit iets goed maar bij ons in het huis zijn we nu met het team echt aan het groeien dus komt wel goed. Kan niet stoppen met werken. Maar ga wel minder werken als het zo is.
Wow moest echt even bijlezen, vandaag geen tijd gehad om te reageren... Welkom aan de 'nieuwelingen'! Leuk dat iedereen actief berichtjes plaatst! Spannend voor iedereen die bijna NOD heeft of zelfs al streepjes ziet! Ik werk nu 36 uur, wil als ik kindje krijg ook terug naar 28 uur of zo. Ik heb hiervoor ook een leidinggevende functie gehad, ken het: veel gezeik... Was er wel klaar mee, mijn huidige baan is veel leuker. Wij gaan ook voor ons eerste kindje. Ik gebruik ook sensitest dipsticks, deze maand voor het eerst. Goedkoop, maar heb dus helaas mijn ei nog niet gespot. Ook vandaag weer een negatieve test. Even zien of ie nog komt. En intussen toch maar klussen . Ik ga ook eens kijken of ik zo'n banner kan maken. Kunnen jullie inderdaad allemaal meteen zien hoe ver ik in mijn cyclus zit, vind ik bij anderen ook wel handig...
Sorry, dat had je net gezegd.. Dagje extra klussen kan nooit kwaad.. Hoop dat je morgen wel dichter bij je eisprong zit.
Rph1989 ik heb woensdag mijn NOD, wil denk ik morgen een testje wagen. Stiertje ik zou gewoon een wijntje drinken tot dat je een positieve test hebt gehad. Miranda ik heb dat gelukkig wel en het lijkt me straks heerlijk om bij ons kindje te kunnen blijven. Nu hopen dat we snel een wondertje mogen dragen. Bolleke83 dat word vanavond nog even klussen meid!
Geeft niet hoor, je moet ook zoveel lezen ! Tja, keertje extra kan nooit kwaad, maar mijn vriend vindt het niet makkelijk om elke dag te 'moeten'. En loop liever niet het risico dat het morgen niet lukt als test morgen wel positief is... Kans dat ik nu vruchtbaar ben is erg klein met negatieve test.
Zover ik gelezen heb is sperma 2 tot 5 dagen leefbaar in je baarmoeder. Ik snap precies wat je bedoelt over je man, dat heeft de mijne ook!! Wondertjeinmaak, spannend zal voor je duimen!! Hou ons op de hoogte!!
Beste is idd om om de dag te "klussen" (afgrijselijk woord btw) ik hou het gewoon bij sexen hoor Ik drink ook gewoon een wijntje als ik negatief test, maar doe het wel met mate.
Rph1989 bedankt We hopen dat we snel wat weten. Laat het hier zeker weten. Vind het hier gezellig, volgens mij begint hier iedereen met een wonder. Kunnen we alles met elkaar delen, aangezien we alles voor het eerst mee maken. Idd soms is het beter om om de dag te sexen Zullen we hier ook een lijst bij houden met welke nod wanneer? Ik zou hem wel willen bijhouden.
Ja gewoon sexen inderdaad. Klussen doe je in je huis als er iets kapot is ofzo. Ik ga gewoon een wijntje drinken als de test negatief is hoor, maar dat weet ik natuurlijk pas als ik hem doe Leuk wondertjeindemaak dat je een NOD lijstje bij wilt houden. Mijn gegevens: Stiertje88 24 jaar (man 30 jaar) 1e kindje gestart in januari 2013 NOD 28 maart
Ja leuk! Ik vind het hier ook gezellig! Mijn NOD is waarschijnlijk 25 april, maar dan ga ik uit van mn laatste cyclus. Definitieve datum volgt als ik mn ei spot.. Duurt nog ff dus! Vent:30 jaar Ik:27 jaar 1e beeb 2de ronde Nod : 25-4
Zwanger worden: - wondertjeinmaak (24 jaar) 1e kindje NOD: 28 maart - Stiertje88 (24 jaar) 1e kindje NOD: 28 maart - Bolleke83 (29 jaar) 1e kindje NOD: 8 april - Daantjuh85 (27 Jaar) 1e kindje NOD: 25 april
Sexen houden we erin! Beter dan klussen inderdaad. Ik weet dat om de dag het beste is, dat houden we ook aan. Maar ik ken mezelf; als we het vandaag doen en ik heb morgen een positieve test, dan doe ik het liever morgen omdat we dan dichter bij de eisprong zitten. En dan sla ik mezelf voor de kop (of liever: mijn vriend ) als het dan niet lukt... Sjees vervelend zeg deze onduidelijkheid. Word er zo niet wijzer van met die ovutesten. Blijf aan de twijfel zo. Maar goed, nog even geduld hebben... Schema voor NOD is handig ja! Mijne is 8 april als ik uitga van vorige cyclus, eerder als ik uitga van cycli daarvoor, maar misschien later want nog steeds geen eisprong. Verder: ben 29, vriend 31, eerste kindje, bezig sinds november 2012. Bedankt voor het bijhouden!
En wondertjeinmaak: alvast veel succes morgen met testen. Aaaaah spannend!! Ben super benieuwd! Hoeveel testen hebben jullie inmiddels gedaan? Ikke 3. Eerste was voor de zekerheid, bij laatste dacht ik echt dat het raak was. Toen ben ik tijdens en na het testen een beetje ingestort. En 's middags vrolijk naar een verjaardag met allemaal kleine kindjes. Pfff, ZOVEEL respect voor meiden die echt al lang bezig zijn!