Goedemorgen dames Spannend hoor allemaal maria. En neffie hoe is het bij jou? Hier nog geen ongi wel wat buikkrampjes dus ik wacht af.
Ahh Maria, wat een rot nieuws . *knuffel* Sterkte, is rot om te horen. Je hoort wel vaak dat het raak is voordat mensen de medische molen ingaan. Hoop het ook voor jou en anders dat de MMM snel gaat werken! Miranda, Gaat hier goed. Vanmorgen weer opgestaan met 37,0. Nog geen ongi hier. Heb wel krampjes, maar dat heb ik al 2 weken dus ik durf daar niks over te zeggen. Had wel veel afscheiding vanmorgen. Sorry voor de details, maar t liep er zo uit. Krijg ook mijn ontbijt weer niet weg, gewoon geen trek in, maar wel honger. En boeren... pfff haha Mijn buik staat niet voor niets bol .
Haha geef niet hoor neffie ik heb nu ook opeens meer afscheiding beetje slijmerig wit geel haha. Hoop dat het wat betekend haha.
@ Mootje: vrijdag als het goed is. @ Miranda: hihi ja ondanks dat niemand hier ziet wie je bent, blijft het raar om het over dat soort klachten te hebben, hahaha! Maar nog steeds niks roods te zien *fjuuw*. Heb jij dat ook, steeds weer die spanning als je richting wc gaat? Ik denk de hele tijd, ja nu ben ik waarschijnlijk ongi... En dan is er weer niks, ben ik weer helemaal blij . Ik blijf zo twijfelen, aan de andere kant zeg je dan, ja muts, neem dan een test. Maar heb een keer gehad dat ik pas op de 27e dag ongi werd. En dat is het nu dus nog niet voor mij. (meestal 21-23 dagen) Dus zit nog in de stress
Ik snap het meid ik heb een inlegkruisje in en denk soms wat nattigheid te voelennen dan ga ik naar de wc en dan is het gewoon afscheiding dus wacht af en testen zeg ook niet allew want gister was die negatief. Dus kan niet meer doen als wachten en vrijdag weer testen.
Ja ik heb dus hetzelfde. Oh oh voel me zo'n kneus . En straks heb ik mezelf voor de gek zitten houden. Lijkt me ook wel weer echt iets voor mij. Hoewel ik mijn buik echt bizar blijf vinden, die is echt bol... En de misselijkheid. Vrijdag komt ook mijn vriend weer thuis. Zou leuk zijn als die dan posi is...
Ja zou zeker leuk zijn ik heb meestal voor me ongi een opgeblaze buik. Heb nu ineens weer last van ongikrampen en ging net naar de wc en had met vegen een bruin sliertje dus ben bang dat ik vandaag of morgen ongi word.
ohh, wat spannend, Miranda en Neffie! Ik hoop dat t bij Miranda lekker niet doorzet en dat jullie allebei deze week nog een supermooie positieve test hebben * duimt mee *
Ik denk dat het bij mij ook gaat doorzetten. Nog niks gezien verder maar wel een klein puistje en die krijg ik altijd vlak voordat ik ongi word. Laat ik maar gewoon even afwachten...
Ja maar vond t zo toevallig rond deze tijd. Ben ook niet meer misselijk. Wel nog boeren En Miranda ? ... Hoe gaat het?
Goeiemorgen! Ik vlieg ook weer tussendoor. Ik reageer niet veel maar lees alles! Ik heb vanmorgen m'n eerste echo gehad! Het hartje zien kloppen en mijn uitgerekende datum zat ik maar 1 dag naast.
Goedemorgen dames Ik ben helaas vannacht/vanmorgen ongesteld geworden ik baal flink maarja op naar de volgende ronde. Hoop zo dat ik zwanger bent voordat we in juni op vakantie gaan.