ooooh wat een mooie foto Jezz. Ik zie het wel hoor, zo'n kleine pinda daar ergens. Nou meid, ben maar lekker trots!
@ Jezz: Wat een mooie echo! Gefeliciteerd. Moet heel bijzonder geweest zijn! @ Miranda: Ach meis Wat vervelend. ik had het zo gehoopt voor je. Je hebt nog een ronde voor Juni, je kan nu wel weer verder. Dan gaan we duimen dat je voor de vakantie zwanger bent! *knuffel*
achh, Miranda, wat balen meis maar ik duim met je mee dat het deze ronde gaat lukken!! En Jezz, wauw, wat bijzonder die echofoto!!! Was zeker wel genieten, of niet?
Ik vind het eigenlijk wel erg dat ik zit te miepen dat ik niet durf te testen, terwijl maria pas te horen heeft gekregen dat ze PCOS heeft. Sorry!
oh, maar dat vind ik niet erg hoor Neffie! Lief dat je aan me denkt, ik ben soms erg treurig over het pcos-nieuws en het traject dat we nu ingaan, maar ik probeer ook positief te worden/blijven. En dan helpt het erg om ook in mijn gedachtegang onderbroken te worden met jullie ervaringen en verhalen, dus ga vooral door hoor Lief!
Gelukkig dat je er zo in staat maria! Klinkt zo cliche, maar het komt vast goed! Goedzo miran, lekker positief weer . Succes met klussen!
Is het misschien een idee om een lijstje te maken mrt daarop wie er zwanger is of de nod. Makkelijk bij te houden voor iedereen. Ik wil het best maken geen probleem. Laat maar weten wat jullie ervan vinden
Die hadden we geloof ik. (Zweeft ergens rond in dit topic ) Ik heb vanmorgen getest, helaas negatief. Wel apart dat mijn cyclus dan waarschijnlijk ineens normaal is, dat is lang niet geweest. (ook wel weer goed natuurlijk, 21 dagen is erg kort) Dus nu even wachten op me ongi... Blehhh Verklaart ook waarom ik geen eisprong kon vinden. Testte gewoon te vroeg .
Balen Neffie, kan het zijn dat je te vroeg hebt getest? Moppie, klopt we hadden een lijstje, maar weet niet meer of die helemaal up to date is
Zwanger worden: - Maria87 (25 jaar) 1e kindje NOD: 15 April - Moppie1982 (30 jaar) 2e kindje NOD: 20 April - Guusje 82 ( 31 jaar) 1e kindje NOD: 23 April - wondertjeinmaak (24 jaar) 1e kindje NOD: 24 April - Esmaralda (23 jaar) 1e kindje NOD 24 April - Daantjuh85 (28 Jaar) 1e kindje NOD: 25 April - Miranda88 (25 jaar) 1e kindje NOD: 28 April - Rph1989 (23 jaar) 1e kindje NOD: 29 April - Stiertje88 (24 jaar) 1e kindje NOD: 29 April - Ikkuh86 (27 jaar) 2e kindje NOD: 29 April - Neffie (23 jaar) 1e kindje NOD: 29 April - CynthiaB (31 jaar) 2e kindje NOD: eind april - Bolleke83 (29 jaar) 1e kindje NOD: 3 mei - Lavendelmeid (26 jaar) 1e kindje NOD: ?? April Zwanger: - Lb1985 (27 Jaar) 1e kindje, jongen/meisje/verrassing! uitgerekend op 7 December - Jezz (28 jaar) 1e kindje, jongen/meisje/verrassing! uitgerekend op ?? December - Mootje1982 (30 jaar) 1e kindje,jongen/meisje/verrassing! uitgerekend op ?? December Ik geloof dat dit de meest recente lijst is (12 april). Als iedereen die er op wil even reageert, dan haal ik de mensen die niet reageren er af en kunnen we van de dames die er wel op willen de gegevens aanpassen
Zwanger worden: Moppie1982 (30 jaar) 2e kindje, NOD: 21 mei Maria87 (25 jaar) 1e kindje, 3e ronde, MMM (PCOS), NOD onbekend Guusje 82 ( 31 jaar) 1e kindje NOD: 23 April wondertjeinmaak (24 jaar) 1e kindje NOD: 24 April Esmaralda (23 jaar) 1e kindje NOD 24 April Daantjuh85 (28 Jaar) 1e kindje NOD: 25 April Miranda88 (25 jaar) 1e kindje NOD: 28 April Rph1989 (23 jaar) 1e kindje NOD: 29 April Stiertje88 (24 jaar) 1e kindje NOD: 29 April Neffie (23 jaar) 1e kindje NOD: 29 April CynthiaB (31 jaar) 2e kindje NOD: eind april Bolleke83 (29 jaar) 1e kindje NOD: 3 mei Lavendelmeid (26 jaar) 1e kindje NOD: ?? April Zwanger: Lb1985 (27 Jaar) 1e kindje, uitgerekend op 7 December Jezz (28 jaar) 1e kindje, uitgerekend op ?? December Mootje1982 (30 jaar) 1e kindje,uitgerekend op ?? December Ikkuh86 (27 jaar) 2e kindje, uitgerekend op ?? TOTAAL: 6 (met geactualiseerde gegevens) ♥ zwanger ♥ (4), ongesteld (), MMM (1), Cyclus van slag(), negatieve test (), twijfeltest, Vlindertje ().
Ik weet het niet of het te vroeg is. Normaal is mijn cyclus tussen de 21 en 23 dagen. 1 keer dit jaar een uitschieter gehad naar 26 dagen, dus vandaar dat ik het tot 26 dagen heb uitgesteld. Maar nog niet ongi, en geen positieve test. Of mijn cyclus moet nu ineens besloten hebben dat die normaal gaat zijn . Heb nog steeds mijn bolle buik en boeren. De misselijkheid is weer weg. Maar verder is er dan ook niks. Ja steekjes en krampjes af en toe, maar dat heb ik dus al 2 weken. Misschien heb ik gewoon een soort virusje onder de leden. Ik wacht het gewoon nog even af tot maandag, dat is dag 29. Als ik dan nog niet ongi ben test ik weer.
Ik ben volgens verschillende sites uitgerekend op 16 december. Maar ik ga over 1,5 week voor de eerste echo en dan weten we het zeker!
Zwanger worden: Daantjuh85 (28 Jaar) 1e kindje NOD: 25 April Neffie (23 jaar) 1e kindje NOD: 29 April Bolleke83 (29 jaar) 1e kindje NOD: 3 mei Moppie1982 (30 jaar) 2e kindje, NOD: 21 mei Stiertje88 (24 jaar) 1e kindje, NOD: 23 mei Maria87 (25 jaar) 1e kindje, 3e ronde, MMM (PCOS), NOD onbekend Zwanger: Lb1985 (27 Jaar) 1e kindje, uitgerekend op 7 December Jezz (28 jaar) 1e kindje, uitgerekend op ?? December Mootje1982 (30 jaar) 1e kindje,uitgerekend op 16 December Ikkuh86 (27 jaar) 2e kindje, uitgerekend op ?? TOTAAL: 10 (met geactualiseerde gegevens) ♥ zwanger ♥ (4), ongesteld (), MMM (1), Cyclus van slag(), negatieve test (), twijfeltest (1), Vlindertje (). Nog aan te vullen met: Guusje 82 ( 31 jaar) 1e kindje NOD: 23 April wondertjeinmaak (24 jaar) 1e kindje NOD: 24 April Esmaralda (23 jaar) 1e kindje NOD 24 April Miranda88 (25 jaar) 1e kindje NOD: 28 April Rph1989 (23 jaar) 1e kindje NOD: 29 April CynthiaB (31 jaar) 2e kindje NOD: eind april Lavendelmeid (26 jaar) 1e kindje NOD: ?? April