heb ik net gedaan Ik geef het wel even aan van wie er nog een update nodig is, zie de lijst hieronder
Zwanger worden: Daantjuh85 (28 Jaar) 1e kindje NOD: 25 April Neffie (23 jaar) 1e kindje NOD: 29 April Bolleke83 (29 jaar) 1e kindje NOD: 3 mei Moppie1982 (30 jaar) 2e kindje, NOD: 21 mei Stiertje88 (24 jaar) 1e kindje, NOD: 23 mei Miranda88 (25 jaar) 1e kindje NOD: 31 mei Maria87 (25 jaar) 1e kindje, 3e ronde, MMM (PCOS), NOD onbekend Zwanger: Lb1985 (27 Jaar) 1e kindje, uitgerekend op 7 December Jezz (28 jaar) 1e kindje, uitgerekend op ?? December Mootje1982 (30 jaar) 1e kindje,uitgerekend op 16 December Ikkuh86 (27 jaar) 2e kindje, uitgerekend op ?? TOTAAL: 10 (met geactualiseerde gegevens) ♥ zwanger ♥ (4), ongesteld (), MMM (1), Cyclus van slag(), negatieve test (), twijfeltest (1), Vlindertje (). Nog aan te vullen met: Guusje 82 (31 jaar) 1e kindje NOD: 23 April wondertjeinmaak (24 jaar) 1e kindje NOD: 24 April Esmaralda (23 jaar) 1e kindje NOD 24 April Rph1989 (23 jaar) 1e kindje NOD: 29 April CynthiaB (31 jaar) 2e kindje NOD: eind april Lavendelmeid (26 jaar) 1e kindje NOD: ?? April
Succes Cynthia! Hier nog niet ongi, Temp is 37,2. Heb me beheerst vanmorgen en niet getest. Heeft waarschijnlijk toch geen zin .
Zwanger worden: Daantjuh85 (28 Jaar) 1e kindje NOD: 25 April Neffie (23 jaar) 1e kindje NOD: 29 April Bolleke83 (29 jaar) 1e kindje NOD: 3 mei Moppie1982 (30 jaar) 2e kindje, NOD: 21 mei Stiertje88 (24 jaar) 1e kindje, NOD: 23 mei CynthiaB (31 jaar) 2e kindje NOD: 29 mei Miranda88 (25 jaar) 1e kindje NOD: 31 mei Maria87 (25 jaar) 1e kindje, 3e ronde, MMM (PCOS), NOD onbekend Zwanger: Lb1985 (27 Jaar) 1e kindje, uitgerekend op 7 December Jezz (28 jaar) 1e kindje, uitgerekend op ?? December Mootje1982 (30 jaar) 1e kindje,uitgerekend op 16 December Ikkuh86 (27 jaar) 2e kindje, uitgerekend op ?? TOTAAL: 12 (met geactualiseerde gegevens) ♥ zwanger ♥ (4), ongesteld (), MMM (1), Cyclus van slag(), negatieve test (), twijfeltest (1), Vlindertje (). Nog aan te vullen met: Guusje 82 (31 jaar) 1e kindje NOD: 23 April wondertjeinmaak (24 jaar) 1e kindje NOD: 24 April Esmaralda (23 jaar) 1e kindje NOD 24 April Rph1989 (23 jaar) 1e kindje NOD: 29 April Lavendelmeid (26 jaar) 1e kindje NOD: ?? April
wat jammer Neffie Hopelijk later deze week als nog positief! Ik heb vaak genoeg gelezen dat dat kan, dus ik blijf hoop houden voor je!
Lief van je Maria, dankjewel! Ik blijf het gewoon vreemd vinden, maar ik ga nu toch echt even afwachten.
He meiden! Ben hier alweer een aantal dagen niet geweest! Alles goed hier?!?! Spannend Neffie! Khoop voor een vette positieve test ! Hier inmiddels op dag 44 en geen positieve test. Ik dacht afgelopen vrijdag een super licht streepje te zien, maar was uiteindelijk een fatamorgana. Vanochtend was ie nl omo wit. Helaas! Ik denl dat ik nog in de ontpilfase zit en daardoor nog geen positieve test heb gehad. Het blijft dus afwachten en tussendoor zo veel mogelijk sex hebben.
Daantjuh: Ook zo'n zelfde situatie als ik! Alleen ik ben allang niet meer aan het ontpillen. Dag 44 zeg, knap dat je het geduld nog hebt!
wat jammer daantjuh, die negatieve test! hopelijk wordt ie binnenkort als nog positief, en anders dan maar snel ongesteld worden, dan kan je daarna ook snel door naar de volgende ronde
Balen Neffie Maar het zou nog kunnen zolang je niet ongesteld bent. En helaas zal je het nog even moeten afwachten. Succes meid
Dat ontpillen is zo k*t, je kunt daar echt maanden last van hebben. Toen ik voor mijn eerste ging heb ik ook zeker zes maanden moeten ontpillen en m'n cyclus ging echt alle kanten op, was geen wijs uit te worden. Nu heb ik na de geboorte van mijn dochter de Nuvaring genomen en ik heb gelijk een regelmatige cyclus. Voor mij nooit meer de pil!
+ 1! Ik ga er ook nooooooooit meer aan! manlief is daar nog niet erg enthousiast over, maar ik wil die hormonentroep niet meer!
ik heb echt nergens last van gehad. Ben ik de uitzondering? Maar het idee staat me ergens ook niet aan...