Daantjuh: Een jaar al Vanmorgen weer getest. Hartstikke negatief. Ik verwacht het niet meer, laat die ongi nou maar komen. Volgens mij heb ik een mega uitschieter van mijn cyclus.
Tja dan zal het niks met ontpillen te maken hebben. Kan soms ook zijn dat je een cyclus overslaat... Ik hoop ook op snel duidelijk voor je hoor!!
Precies! Kan ik daarna weer klussen . Nog steeds niks te zien hier, haha verwacht het steeds als ik naar de wc ga. Wel krampjes, al twee daagjes, dus wie weet zit het al wat te rommelen.
hmpff... nou, als je dan toch niet zwanger bent, laat het dan maar lekker komen, he! hopelijk hoef je niet al te lang meer te wachten (en ik blijf stiekem lekker hopen op tóch zwanger )
lief van jullie, maar ik bedoelde eigenlijk dat ik stiekem voor neffie blijf doorduimen. Maar zo zouden we 2 vliegen in 1 klap slaan, helemaal mooi natuurlijk
Ahhh lief! Ja maria, jeetje ik zie dat je al op dag 78 zit. Hoop dat ze snel iets voor je kunnen betekenen!
Nou ik weet wel zeker dat straks die rode duiveltjes eraan komen, en op wat voor manier. Werd wakker met gigantische "rode duiveltjes buikpijn". Ik onder de douche gestapt, daar moest ik op een gegeven moment gaan zitten, kon niet meer rechtop blijven staan. Nog nooit zo erg gehad, maar ja, mijn BMtje moet natuurlijk van die overige dagen nu ook iets eruit gooien Het is nu gelukkig weer weggetrokken. Maar dan verwacht ik zo wel iets roods te zien . Gelukkig... kan ik weer verder Hoe is het bij jullie?
en bij mij gebeurt er niks... wel wat misselijk af en toe, maar geen idee wat dat te betekenen heeft inmiddels al rood bij jou, neffie?
Nee nog niet. En gelukkig is die pijn ook weer weg. Maar zal zo wel komen denk ik *edit* Maria, heb jij niet af en toe zoiets van, misschien ben ik nu wel zwanger, als het zo lang duurt? Snap dat het door de PCOS komt, maar ik zou dat dan iedere keer denken, denk ik...
Haha ja, mag ik voortaan dag 33 aan gaan houden om te testen. Heel fijn als je meestal rond dag 23 ongi word. Nou ja, hoop ik tegen die tijd natuurlijk wel op een knaltest .
voordat ik wist dat ik pcos heb, had ik dat wel de hele tijd en wilde ik wel om de paar dagen gaan testen maar nu ik weet dat het door de pcos komt, heeft het vele testen niet zo veel zin, dus heb ik minder testdrang Mn laatste test was vorige week maandag en ik ben eigenlijk van plan om pas volgende week zaterdag weer te gaan testen, bijna 3 weken verder dus. Maar misschien doe ik morgen toch vast een testje, omdat ik 's avonds met een vriendin op stap ga en wel wil weten of ik 'veilig' wat kan drinken Ik hoop echt de hele tijd dat ik dan toch zwanger blijk te zijn, maar ben ook een beetje bang om te veel te hopen ivm de teleurstelling. Hele tegenstrijdige processen de hele tijd
Hey neffie Hoop dat het snel door zet meid. Misschien wel beter als je cyclus voortaan 33 dagen is want 23 was wel erg kort en heeft je ei minder kans te overleven. Over eieren gesproken mijn luipaardgekko heeft net een ei gelegt nu de 2e nog spannend.