Ja helemaal gelijk hoor Miranda! Ik maakte me ook nog wel zorgen, want had ze ook af en toe van 21 dagen. En aangezien ik 7 dagen ongi ben, moet je dan dus klussen in je ongi tijd. Smerige boel . Dus dan maar liever een wat langere cyclus. En wat leuk van je luipaardgekko! Wij hebben een wateragaam. Nu hebben we een mannetje, maar we hebben ook een vrouwtje erbij gehad en die legde ook wel eens eitjes. Helaas nooit bevrucht, maar vond het altijd wel leuk. Hier nog niet echt doorgezet, had ik wel verwacht na die krampen vanmorgen. Beetje licht bruine afscheiding, meer kan ik er nog niet van maken. Heb echt het gevoel dat als het doorbreekt dat het echt mega veel gaat zijn.
Hier eindelijk een teken van ongie! Best wel wat bruine afscheiding. Net een tampon vol (sorry) vanacht zal de rest wel komen denk ik! Ben er heeeeel erg blij mee! Bijna 50 dagen Ik ben overigens vandaag begonnen met shatavaria capsules! En 2 uur later brak het door! Toeval of niet! Maar ik ben blij! Op naar ronde 3 !
Soort van kruid voor een goede cyclus. Er is hier ook een forum van. Ik weet niet of het werkt, maar baat het niet dan schaadt het niet
Ow leuk neffie wij willen ook nog graag 2 baardagamen erbij. Vorig jaar hadden we ook eitjes maar die waren niet bevrucht. Dus hoop dat ze nu wel bevrucht zijn. Misschien zet je ongi vannacht door. Daantjuh misschien toeval of niet maar dat maakt niet uit toch je kan nu door en idd baad het niet dan schaad het niet. Meiden ik ga straks me bed opzoeken slaap lekker.
Daantjuh, fijn dat je nu eindelijk echt ongesteld lijkt, is het inmiddels al echt doorgebroken? Kan je tenminste lekker door naar de volgende ronde! Hier blijf ik nog steeds hangen in ronde 3, inmiddels dag 80 en vanochtend een negatieve test dan maar vanavond niet alleen het liefdesverdriet van mn beste vriendin wegdrinken en wegdansen, maar ook mijn cyclusverdriet over een week doe ik weer een testpoging
ahh Maria, niet leuk steeds testen die negatief zijn. Geniet van het stappen! @ Miranda: Wij hebben geen baardagamen, maar een wateragaam. Is weer iets anders . @ Daantjuh: We lopen nu gelijk met onze cyclus. Hier ook weer begonnen aan dag 1 Nou het is dus vandaag dan eindelijk doorgebroken... hehe! Met flinke krampen ook weer helaas. Nou was ik gister ook nog eens aan de racerij . Dus ben ook echt al 2 weken aan het tobben geweest daarmee, denk dat ik daarom die symptomen had. Was natuurlijk misselijk, bolle buik en boeren. Heb ze alle drie nog steeds dus heb gewoon echt een virusje te pakken ofzo. Hopen dat dat snel over is, wie weet is daarom mijn ei ook later geweest dan normaal? Zou dat kunnen? Dit is echt heel erg lang voor mijn doen. In de week dat mijn ei zou moeten zijn geweest ook helemaal niet geklust, want toen was mijn vriend 6 dagen weg voor werk.
Neffie wat fijn dat het nu echt is doorgebroken, kun je tenminste weer door! Succes meis met het bestrijden van de rode duiveltjes
Balen maria maar nu kan je lekker even drinken vanavond. Neffie ik ken wateragamen heb ze wel eens gezien zijn ook leuk. Maar wij zelf willen graag baardagamen erbij. En fijn dat het is doorgezet kan je weer verder. Het kan heel goed dat je ei later is daardoor dat had ik ook doordat ik ziek was geweest. Anders zou je eens moeten bwginnen met tempen doe ik nu ook. Fijne dag allemaal
Hier is het inmiddels flink doorgebroken.. Oef Ook die heerlijke moodswings zijn weer volop aanwezig. Arme vriendlief. Die is maar gevlucht naar de sportschool hahaha.. Balen Maria, maar je kan idd weer een wijntje drinken.. nog ff afwachten tot 6 juni! Succes meissie! veel plezier vanaaf. @neffie, zou best kunnen dat door een virusje je ei iets later kwam. Ach saampjes door naar de volgende ronde. Al hoop ik dat deze nu echt wat korter is!!
Fijn dat het bij jou nu ook eindelijk is doorgebroken!! kun jij ook weer door naar de volgende ronde !
neffie en daantjuh, fijn dat het echt doorgebroken is nou. lekker snel door naar de volgende ronde en dan een positieve test over een paar weken
Ik heb het enorm druk met de revalidatie. En ben natuurlijk ongi, dus niks te klussen hier . Succes met klussen miranda!