Gezellig praten over zwanger worden.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Esmaraldaa, 22 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miranda88

Miranda88 Actief lid

23 mrt 2013
    322
    0
    16
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Wat een leuk idee.

Miranda 24 jaar (bijna 25)
    1e kindje bezig sinds jan 2013
    Nod 31 maart.

2. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Wij hebben hier ook al een aantal gedaan. Weet niet hoeveel.

Vind het ook echt spannend maar heb echt geen gevoel dat het nu raak is.

3. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    #123 wondertjeinmaak, 25 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2013
    Zwanger worden:

- wondertjeinmaak (24 jaar) 1e kindje NOD: 28 maart
    - Stiertje88 (24 jaar) 1e kindje NOD: 28 maart
    - Guusje 82 ( ? jaar) 1e kindje NOD: 29 maart
    - Miranda88 (24 jaar) 1e kindje NOD: 31 maart
    - Bolleke83 (29 jaar) 1e kindje NOD: 8 april
    - Daantjuh85 (27 Jaar) 1e kindje NOD: 25 april

4. Miranda88

Miranda88 Actief lid

23 mrt 2013
    322
    0
    16
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Ik heb 1 test zelf gedaan vorige maand omdat ik dacht dat ik overtijd was en last van me maag enzo had. En 1 test bij de huisarts na al die ongein die ik had van het ontpillen.

Sexen lukt bij ons niet om de dag. Mijn vriend is 40 (wat je echt niet aan hem ziet en merkt) maar die heeft niet altijd zin dus probeer 3x per week en toen me ovutest eerst licht was en toen knalde hebben we het wel 2 dagen achter elkaar gedaan. ;)

Vind het echt super gezellig dit forum en spannend voor iedereen.

5. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Ik vorige maand 3.. Eerste ook voor de zekerheid, omdat ik een feestje had. Bij de tweede was ik ervan overtuigd. En bij de 3de om het uit te sluiten.

Hoelang zijn jullie allemaal al samen met vriend/man? En wilde jullie allang een beeb?

Ik ben 8,5 jaar samen. Wilde alle2 wel altijd een beeb, maar we wilde ook veel van de wereld zien! Nu hebben ons top 5 lijstje hehad :) en nu gaan we ervoor. Ik vind het zoooo spannend.

6. Guusje 82

Guusje 82 Lid

9 jan 2013
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,
    Zo even een dagje niet op de site geweest en dan zoooo veel nieuwe berichten! Leuk om allemaal terug te lezen.
    Ik zit in het onderwijs en ben juf van groep 5. Ik werk nu 4 dagen in de week, maar als we een kindje krijgen wil ik wel minder gaan werken. Waarschijnlijk 3 dagen.
    Mijn NOD is a.s. vrijdag (29 maart), maar dit zal een zeer kleine kans zijn aangezien we nog niet officieel zijn begonnen en de mogelijke periode waarschijnlijk hebben omzeild haha. Maar wie weet... 100% zekerheid heb je nooit :). Ik ben benieuwd.

7. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Wij zijn bijna 9 jaar samen en willen al een tijdje een kindje maar de omstandigheden waren er niet. Nu gaan we er zeker voor!

8. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Wanneer gaan jullie echt beginnen?

9. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Wij zijn komende zomer drie jaar samen. Ook wij wilden nog veel mooie reizen maken, afgelopen zomer zijn we zelfs 3 maanden op reis geweest. Bij terugkomst de pil in de prullenbak gegooid :). En ik was er voor mijn gevoel nog niet aan toe, nu wel! Ook doordat er in mijn omgeving steeds meer kindjes geboren worden, afgelopen jaar drie goede vriendinnen van me.

10. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Wij zijn in feb terug gekomen uit thailand en heb de strip niet afgemaakt.
    Ik was overigens banger om te stoppen met de pil. Dat voelde best definitief!
    En nu ben ik er helemaal klaar voor. Best raar dat je zo kan " omturnen" in 1.5 maand :)

11. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Dat kan echt zo omschakelen he. Voelde in het begin ook wel raar om er aan te beginnen maar nu helemaal niet meer.

12. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ja was inderdaad wel raar. Denk dat het ook raar is als je zwanger bent, dat het echt wel even duurt voordat het binnenkomt. En dan uiteindelijk is het weer wennen als het kindje er eenmaal is... Alles verandert natuurlijk enorm. Maar ik ben er helemaal klaar voor!

13. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Dat geloof ik idd ook! Maar lijkt me ook wel heel gaaf om mee te maken, kan niet wachten ;)

14. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Ik sta soms met een uitgezette buik voor de spiegel hahaha

Maar hoor in mn omgeving ook wel horor verhalen.
    Huilbabies, 9 maanden lang zwangerschaps jeuk, 7 maanden misselijk!

Pffff lijkt me niks hoor! :)

15. Rph1989

Rph1989 Actief lid

24 mrt 2013
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoo.... Ben even 2 uurtje Zumba doen en gelijk veel berichte om te lezen!!:)

Mijn man is 27, ik ven 23, zijn 5,5 jaar samen waarvan een half jaar getrouwd.
    Waarschijnlijk heb ik 28ste uitgerekend maar ik kan het niet echt zeggen want dit is de eerste ronden.

Om de dag sexen gaat bizons helaas niet altijd, me lichaam werkt helaas niet altijd mee en omdat ik altijd heel vroeg op moet VOO me werk ga ik meestal ook optijd naar bed, en me 'zin' gehalte is dan niet heel hoog, maar we zijn pas net begonnen!!

Ben blij met jullie, lekke kletsen!!

16. Rph1989

Rph1989 Actief lid

24 mrt 2013
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    En het is ons 1ste wondertje!!

17. Guusje 82

Guusje 82 Lid

9 jan 2013
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij gaan komende maand officieel van start. :). Ik ben nu 5 jaar samen met mijn vriend en hebben sinds dit jaar ons appartement ingewisseld voor een koophuis. Het nestje is klaar dus ;).

18. Rph1989

Rph1989 Actief lid

24 mrt 2013
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij woude eerst getrouwd zijn en van ins appartement af en een huis kopen, vorigjaar februari ben ik ten huwelijk gevraagd, zijn op de dag dat we 5 jaar samen waren getrouwd. Vorigjaar juli konden we onze flat verkopen en hebben we een huisje gekocht, dat was voorheen een huurwoning en moet dus veel gebeuren op dit moment is onze slaapkamer en de eventuele baby kamer af en de rest hebben we woonbaar gemaakt tot dat we voldoende geld hebben voor de uitbouw, we zijn nu met de tuin bezig zodat we van de zomer lekker buiten kunnen zitten!!

Dus nu wouden we wel met de pil stoppen vond/vind het nogsteeds vreemd en eigenlijk ook best eng, je weet eigenlijk niet echt waar je instapt lokale zie ik en jullie misschien ook veel bij vrienden toch blijft het spannend en eng.

Zo dat was weer een heel verhaal.

19. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Zwanger worden:

- wondertjeinmaak (24 jaar) 1e kindje NOD: 28 maart
    - Stiertje88 (24 jaar) 1e kindje NOD: 28 maart
    - Rph1989 (23 jaar) 1e kindje NOD: 28 maart
    - Guusje 82 ( ? jaar) 1e kindje NOD: 29 maart
    - Miranda88 (24 jaar) 1e kindje NOD: 31 maart
    - Bolleke83 (29 jaar) 1e kindje NOD: 8 april
    - Daantjuh85 (27 Jaar) 1e kindje NOD: 25 april

20. stiertje88

stiertje88 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.207
    360
    83
    Dan doe ik ook even mee.
    Man en ik zijn 9.5 jaar samen, waarvan in april 2 jaar getrouwd.
    Wij hebben zelf ons eigen nieuwbouwhuis ontwikkeld (samen met een aantal andere jonge stellen, allemaal in dezelfde levensfase dus ongeveer) en daar wonen we nu ruim een half jaar met veel plezier.
    Ik ben orthopedagoog en werk in het onderwijs.
    Ik wilde al een jaartje of 2 kindjes, en nu is eindelijk mijn man er ook aan toe.
    Dus kom maar op!:p

Deel Deze Pagina