Gezellig praten over zwanger worden.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Esmaraldaa, 22 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Wij wouden dat eerst ook allemaal goed hebben. We hebben dan 4 jaar geleden ons huis gekocht en gelijk alles goed verbouwd. Daarna zijn we getrouwd en nu bezig voor ons 1e kindje. Nu hopen dat dit snel lukt.

2. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Wij wonen sinds 3 jaar in een 1 gezinwoning, maar al die jaren dus nog even uitgesteld, omdat het nog niet in ons leven paste.

Ben overigens vandaag goed ongesteld geworden! Het blijft maar stromen haha! Fijne info.
    Heeeel anders dan met de pil! Ben blij dat het werkt! :)

3. Rph1989

Rph1989 Actief lid

24 mrt 2013
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met wat wij allemaal willen dan moet ik nog zeker 4 tot 5 jaar wachten met kinderen en opzich is het huis leefbaar en hoef ik me man niet op te geven aan help mijn man is klusser, ik ben zelf opgegroeid in de verbouwing en ik ven er niet slechter van geworden, dus ben ook niet bang om dat met me eige kindere te doen. Misschien ben ik doordat ook zelf in de bouw sector terecht gekomen.

Mijn man en ik zijn zelf redelijk handig mijn vader heeft een eige bouwbedrijf dus het komt af en ook zo als we willen aar geduld is een schonezaak.. Het geld moet er ook voor zijn,

4. stiertje88

stiertje88 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.207
    360
    83
    he balen Daantjuh, op naar de volgende ronde.
    Hoelang was je cyclus nu?

5. Rph1989

Rph1989 Actief lid

24 mrt 2013
    136
    0
    0
    NULL
    NULL

Jammer Daantjuh85,
    Op naar de volgende ronden!!

6. Miranda88

Miranda88 Actief lid

23 mrt 2013
    322
    0
    16
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Jammer daantje.

Ik zal ook even mijn verhaal doen. Wij zijn van de zomer 3 jaar samen. Ik wilde al heel een kindje maar mij vriend was er nog niet aan toe. Ik ben met mijn ex ook een half jaar bezig geweest. Achteraf gezien ben ik blij dat het toen niet gelukt is. 2 januari zat ik met mij vriend in het hotel omdat wij helaas 30 dec brand hebben gehad (alles is nu gelukkig hersteld)en toen zei hij opeens nee schat je hoeft hem niet meer in te nemen en gooide hij de laatste weg. Nou je had me gezicht moeten zien :D. Wij willen als het mee zit nov 2014 trouwen in zuidafrika. Wij zijn gek op dit land en hebben kennissen en al daar wonen.

Nou dat was het wel zo ongeveer.;) gezellig.

7. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames, avondje weg geweest en heb meteen een hoop in te halen :d. Ik ben nu ruim 6 jaar samen en in oktober 2011 getrouwd. Vorig jaar ons appartement verruild voor een eensgezinswoning.
    Ik heb 22 februari mijn Mirena eruit laten halen. Hoe zit dat met NOD enzo snap er echt helemaal niets van haha. Zou niet eens weten hoe het met m'n cyclus zit omdat het nog zo onregelmatig is. Misschien moet ik wat meer huiswerk doen? :p
    We gaan overigens voor ons eerste kindje. Vind het tof hoe open iedereen is en zoveel verteld daar heb ik veel aan! Thnx everyone!

8. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    @Miranda88 Wow trouwen in Zuid-Afrika! Gaaf!
    Schrikken van die brand! Veel schade?!

Ik ben overigens blij met mn ongi hoor! Blij dat alles "gewoon" werkt.
    Ik ben hier blind ingegaan en las toen op internet dat het wel een aantal weken/ maanden kan duren voordat je je eigen cyclus weer terug hebt. Dus zat hem wel ff te knijpen.

Ik kreeg op dag 32 bruin slijm en nu op dag 34 bloed. Ik dacht afgelopen maand mn ei gehad te slijm. Ik zag het aan het slijmerige dradige afscheiding. Alleen op die dagen geen sex gehad. Wel 3 dagen daarvoor. Helaas pindakaas!

9. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    @mootje82

Ik heb een app op mn iphone. Mijn biologische kalender. Die rekent je NOD uit.
    En als je weet wanneer je ei is geweest, dan is je ei 14 dagen erna.
    Maar ik ben ook geen professional. Dus correct me if I'm wrong ;)

10. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Daantjuh balen van de ongi. hopelijk de volgende ronde wel raak.

Miranda gaaf hoor trouwen in zuidafrika!

Ik vind het ook heel fijn dat jullie zo open zijn. Krijgen we een sterkere band met elkaar.

Voor de andere dames zouden jullie ook op de lijst willen?

Tot morgen dames, hier mijn bedje op zoeken.

11. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha grappig heb je daar ook een app voor, wel handig hoef je zelf niet te rekenen!
    Dus ong 14 dgn na je ei is je NOD, waar staat woord het eigenlijk voor? Moet je dan alleen niet weten hoe lang je cyclus is, want dat weet ik niet precies. Ben in 3 wkn tijd 2 X ongesteld geweest. Nu is het Pcies 2 wkn na de eerste dag dat ik menstrueerde en heb nu niet het gevoel dat ik weer ongesteld moet worden?!

12. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Nog Niet Ongesteld dag..

Als het nu 2 weken na je ongie is, dan zou je nu dus vruchtbaar zijn bij een cyclus van 28 tm 30 dagen. Lekker sexen nu dus.
    Ff googlen op symptomen van eisprong.

Wie weet ;)

13. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat zou je denken ja hihi, maar de ovutesten zijn negatief.
    Kan nog tot donderdag testen dan zijn ze op dus ben benieuwd of deze nog positief gaat worden. Anders volgende ronde nieuwe kansen :) ben wel heel benieuwd hoe lang deze cyclus is, vorige was 14 dgn. Ik zie overigens dat we beide bijna gelijktijdig zijn gestopt met anticonceptie!

14. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Ja klopt!
    Die lichamen maken ons maar onzeker. Gewoon proberen om de dag sex te hebben. Misschien is je cyclus nu idd wat langer.
    Ik heb ook 5 jaar mirena gehad. Daarna weer ander half jaar aan de pil, maar weet niet of ik hierna weer iets met hormonen ga slikken.
    Of ik wordt juist vreemd zonder hormonen hahaha!

15. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Om de dag sex lukt niet echt bij ons mijn man is 41 en heeft er minder behoefte aan. We zijn nu ook nog niet echt bezig met het konijnen. Ik probeer eerst m'n cyclus onder controle te krijgen en we vrijen wanneer we zin hebben. Ik merk dat ik het nog heel spannend vind, sex zonder anticonceptie. Was tot voor kort ook nog helemaal niet into kinderen :D
    Denk dat ik na een eventuele zwangerschap wel weer voor Mirena ga, vond het heerlijk!

16. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Haha ja dat heb ik ook nog wel een beetje.. Heb behoefte om na de sex mn pil te pakken..
    Tja nu dan maar foliumzuur!
    Ik vond de mirena de middelste 3 jaar het fijnst. Laatste jaar werd ik elke maand ongesteld met stemmingswisselingen.. Was een hel voor mn collega's hahaha.

17. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vond de eerste 2 jaar heerlijk, was meteen vanaf dag 1 niet meer ongesteld geweest? Laatste half jaar kreeg ik het idee dat m'n hormonen aan het dansen waren.
    Nu dus nog erg onwennig allemaal, heb 12 jaar anticonceptie gebruikt dus het zal mij benieuwen ;) Voor nu sweet dreams allemaal en tot morgen!

18. Esmaraldaa

5 mei 2011
    88
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wow haha even een paar dagen weg geweest en het is lekker druk geworden! Wat leuk! Zit echt te genieten van jullie berichtjes! :)
    Hier nog geen menstruatie :) als ik het donderdag nog niet ben ga ik even testen haha! Spannend allemaal! Heb niet alles gelezen maar iemand al goed nieuws??

19. Esmaraldaa

5 mei 2011
    88
    1
    0
    NULL
    NULL
    Weet iemand hoeveel dagen na de instelling je kan testen? Dacht namelijk vorige week donderdag het te voelen had echt t gevoel ongesteld te worden en t was ook echt maar 5 min .. Volgens calculator moet t 2 dagen daar voor gebeuren dus vermoed Echt dat dat t was hihi!

20. Rph1989

Rph1989 Actief lid

24 mrt 2013
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede morgen,

Miranda wat gaaf dat je in zuid-Afrika wil gaan trouwen.

Heb weer wat geleerd :) over eisprong, ik heb inmiddels ook een app maar omdat ik nog niet 'natuurlijk' ongestelt ben geweest telt hij niet echt denk ik.
    De pijn in me tepels is smorend zo goed als weg maar het neemt wel toe in de loop van de dag! Echt gek, rot hormonen!!

Fijne werkdag allemaal!!

Deel Deze Pagina