39 en proberen zwanger te worden van de 2e

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door caro1974, 24 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caro1974

caro1974 Niet meer actief

Hoi meiden,

hier in het kort mijn verhaal. Ik ben 39 jaar en vorig jaar moeder geworden van een prachtknulletje. Heel onverwachts (had me neergelegd bij het feit dat ik geen kinderen zou krijgen, door medicatie die ik gebruik zou het niet mogelijk kunnen zijn namelijk)

We hebben zoveel plezier van de kleine man dat we graag willen proberen nog een kindje te krijgen.

Gezien mijn leeftijd ben ik toch wel een beetje huiverig voor de risico's. Hebben jullie misschien tips om van te voren je lichaam zo goed mogelijk voor te bereiden op een nieuwe zwangerschap (vitamines enz.)?

Ik zou het zeker ook leuk vinden met leeftijdsgenoten te kunnen kletsen hierover (aangezien mijn vrienden al kinderen van middelbare schoolleeftijd hebben :D)

Groetjes

2. Caro74

Caro74 Nieuw lid

11 mei 2013
    4
    0
    0
    Onderwijs
    Zevenhuizen
    Hai Caro1974,

Ik begrijp je angst volledig!
    Ik ben zelf ook ( bijna ) 39 en heb nog een enorme kinderwens.
    Uit een vorig huwelijk heb ik twee prachtige kinderen, maar met mijn huidige man zou ik ( en hij ) heel graag nog een kleintje van ons samen hebben.
    Vorig jaar was ik zwanger, maar heb met 4 maanden een missed abortion gehad. Onze wens is nu alleen maar groter!
    Maar jou angst wat leeftijd betreft snap ik volkomen. Ook ik heb die angst. Zeker gezien mijn miskraam van vorig jaar.
    Wie kan mij garanderen dat het a: nog lukt en b: dit keer wel goed zal gaan...
    Maar blijven hopen en positief blijven zijn, denk ik, de enige dingen die we nu kunnen doen.
    Ik zou zeggen: Go for it!! Doe ik ook :)
    Succes en hoor graag of het gelukt is!
    Liefs, Caro74.

3. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Ik dacht dat ik dubbel zag met 2 caro's uit 74. ;)
    Hier nog iemand uit 74. En wij zijn alweer bijna 2 jaar bezig voor een tweede kindje. Onze eerste is van 2011. Angst heb ik niet raar genoeg. En als je gezond eet en je vitamientjes slikt dan ben je al goed bezig toch?! Succes ermee!

Deel Deze Pagina