Oh dus hij gaat nu binnenkort pas voor t eerst? welke psz? hier in roosendaal woon je toch? Waar gaan jullie vaak heen op een regenachtige dag? Balleland is hier wel leuk, maar ja best prijzig en een beetje afwisseling is best wel leuk! Vandaag dan met me zus (die woont in breda) naar een binnenspeeltuin bij haar in een plaats in de buurt geweest ook wel heel leuk, maar was toch best ver rijden voor mij. Als t lekker weer is vind ik bosrust in belgie erg leuk, kennen jullie dat?
Ik ken het alleen uit verhalen die zijn altijd positief maar ben er zelf nooit geweest. Ik ga hier naar het zwembad, monkeytown maar verder lekker thuis of naar vriendinnen met kinderen
Meiden, ik heb mij in het begin bij jullie aangemeld en lees gezellig mee. Echter heb ik nog geen kindjes en merk ik niet echt mee te kunnen praten over opvang en speeltuinen. Helemaal niet erg hoor, mijn tijd komt nog, 2015 Hopelijk ontmoet ik, misschien in een ander forum, meiden uit de buurt die voor het eerst zwanger zijn...ik ga zoeken!
Wij blijven lekker thuis of gaan bij iemand op visite. Ballenland vind de oudste ook heel leuk. In de vakantie met mijn zus naar deugeniet in Ekeren (belgie) geweest. Was ook erg leuk. Bosrust ben ik nog nooit geweest. Wil er nog wel een keer heen. Heb al van meerdere gehoord dat het leuk is!
Leuk aardbei! Geniet van je vakantie! Ga je nog weg? Ik ben nu weer twee weken aan het werk. Ook wel weer leuk!
Vandaag ik Etten-Leur gewinkeld samen met mijn moeder. Was gezellig! En veel leuker winkelen daar dan in Roosendaal vind ik!
Hoi hoi, ik ben Inge uit Bergen op zoom en ik ben ook op zoek naar vriendinnen. Ik woon nu sinds 4 jaar hier maar vind het erg moeilijk om aansluiting te vinden. Mijn zoon is al 11 en ik ben nu 5 maanden zwanger van mijn tweede kindje. Ik ben 33. Ik mis de sociale contacten wel heel erg...zeker nu er een kleintje bijkomt. Het lijkt me heerlijk om hier ook weer moeders te leren kennen.
Wat ontzettend leuk om dit topic te ontdekken, ik woon ook in Roosendaal ( Tolberg) en ik heb een zoontje van 3 1/2 jaar en een dochtertje van ruim 3 maanden. Ik heb vanaf september ouderschapsverlof dus ik zit tot volgend jaar thuis. Mijn dochtertje huilt heel en juist daarom ben ik blij dat ik een periode niet hoef te werken. Maar het is erg wennen, ik vind het soms eenzaam want mijn vriendinnen wonen ver weg of werken veel ik ken geen andere moeders met jonge kinderen in de buurt. Lijkt mij erg leuk om andere moeders te ontmoeten!
Hier al even niet geschreven, maar nu weer wat nieuwe moeders erbij. Muts en Alizee, gezellig. ik woon ook in Tolberg, maar dan het weihoek gedeelte van Roosendaal. Ben nu zwanger van 1e kindje en op zoek naar werk, maar ik verwacht niet nog aan de slag te komen voor m'n verlof. Vind ik eventjes niet heel erg want op 't moment best last van harde buiken na een kwartiertje wandelen bijvoorbeeld. maar goed, net sollicitatie verstuurd voor iets wat in het voorjaar van 2015 begint, dus zou mooi uitkomen.
Altijd leuk, meer gezelschap.. Wij zijn zondag naar Ballenland geweest, maar vond het toch wel wat tegenvallen.. De ballenbak voor de kleinsten helemaal omringd met kruipgedeelte, waar we dus niet geweest zijn, gezien ik last van mn knieen had en mn moeder zichzelf het olifantje noemt en er dus ook niet kon komen.. Maar we zijn niet voor niets geweest, want de kleine man heeft genoeg zelfvertrouwen opgedaan met al die kussens om zich heen dus besloot ie in plaats van 5 stapjes hele stukken los te lopen.. En dat was precies ons doel..
Tja ballenland.... Het is voor wat oudere kinderen wel leuk hoor! Wij zijn er ook voor het eerste geweest toen de oudste net een jaar was. Dan is er inderdaad maar weinig aan. Nu vindt hij het wel heel leuk en zeker als zijn grote nichtjes meegaan! Dan is het feest! Goed dat hij ineens zoveel ging lopen! Hier ook een mijlpaal! De jongste is afgelopen weekend gaan kruipen!! Zo trots op kin kleine ventje!!
Wat leuk nieuwe mama's! Kunnen we wat meer kletsen! ik woon ook in de tolberg Oh ik en mijn dochter uiteraard vinden balleland erg leuk Mijn dochter kan zich nu redelijk goed zelf vermaken daar! Mijn dochter gaat vanaf halverwege november naar de peuterspeelzaal, erg spannend weer! Ze zit nu nog op het kdv (ze gaat nog 2 keer) maar daar gaat ze vanaf dus ze is wel gewend zonder mij, maar ben toch benieuwd!
@aardbei1707 wat leuk dat jouw dochtertje ook naar de peuterspeelzaal gaat, mijn zoon zit vanaf zijn tweede en hij vindt het nog steeds erg leuk. Ptz is na mijn mening toch iets beter dan de creche, er is meer structuur en het is echt voorbereidend op de basisschool.
Wat is het rustig hier! Iedereen op vakantie? @Hopeforyou ik hoop dat je nog geluk hebt om werk te vinden al zal het moeilijker zijn door de zwangerschap. Het is helaas bijna overaal zo. En anders kan je toch de eeeste maandjes met jouw kleine doorbrengen en op het moment dat je aan toe bent kan je weer solliciteren. Succes! @Mouserin Ballenland is inderdaad leuker als ze wat groter zijn. Wel super dat jouw zoontje ineens zo veel ging lopen, prachtig om het voor het eerst mee te maken! @ Yanneke00 gefeliciteerd met jouw zoontje! Wat fijn dat hij kan kruijpen, ik kijk ook eruit naar dat moment! Ik weet nog van mijn zoon dat het makkelijker werd toen hij begon met kruipen, ineens kon hij zich vermaken en de wereld ontdekken. Ik vind het weer vandaag maar niks, ik durf niet eens naar buiten met dochtertje. Normaal gesproken ga ik altijd boodschappen doen met haar en een rondje wandelen als mijn zoontje op de ptz is, maar als het de hele dag regent zoals vandaag blijven we liever binnen...