Hallo dames, Het lijkt me leuk om in contact te komen met andere moeders uit Almere. Ik woon zelf in de wijk tussen de vaarten in Almere . Kunnen we lekker kletsen over de kindjes. Hoop meer moeders te mogen kennen uit de omgeving.
Hoi Ik woon sinds midden dec hier in Almere Noorderplassen zegt me niks . Ben nog niet zo bekend in Almere haha. Zal ff checken op Maps haha.
Hoi het lijkt mij ook leuk om met jullie in contact te komen. Ik ben pas 15 weken zwanger, maar het lijkt me fijn om moeders met jonge kinderen te leren kennen. Ik woon in Buiten, Regenboogbuurt.
Dank je wel! Ja, het is mijn eerste zwangerschap. Erg spannend allemaal al verloopt alles vooralsnog goed. Ben je al een beetje gewend in Almere?
Hm leuk. Spannend allemaal he? Heb je nog veel last van Zwangerschapskwaaltjes? Ja beetje wel ja. Door het slecht weer kan ik helaas niet veel naar buiten. Hoop dat het snel ophoudt haha. Wat doe jij verder dagelijks? Mss kunnen we pb'en ?
ik woon al jaren in Almere. Altijd in Almere Buiten gewoond en in Juni dit jaar de sleutel gekregen van ons koophuis in de Molenbuurt, oudste buurt van Almere Buiten. Aan de goede kant van de busbaan zeg maar. Ouders en schoonouders wonen in de Seizoenenbuurt, net als mijn broertje. Lekker dicht bij elkaar allemaal haha!
Devilschase, nog gefeliciteerd met jullie huis . Wat heerlijk dat jullie allemaal zo dicht bij elkaar wonen! Ik kom oorspronkelijk uit Brabant, waar ook mijn familie allemaal dicht bij elkaar woont. Is voor mij toch wel even wennen hier.
Ja is inderdaad een eindje bij jou vandaan. Ik woon er nu 3 jaar met veel plezier. Maar ooit gewoond in de faunabuurt(buiten) en in het centrum (stad) Al 20 jaar in Almere! Bevalt mij prima en ik wil hier voorlopig niet weg!
nee dat snap k ook wel ja. vooral als je het naar je zin hebt. jammer dat je niet dichterbij woont,konden we mss wat leuks doen.