Mijn man en ik zijn getrouwd op de dag dat we exact 3 jaar een relatie hadden. Ik ben (heel toevallig) bijna 9 maanden na onze trouwdag gestopt met de pil om de kinderwens in vervulling te laten gaan. Nu maar hopen dat het nu in de 2e ronde is gelukt!
Wij zijn nu bijna 7 jaar samen en in juni 2 jaar bezig... Dus even rekenen... ehh laten we het houden op ruim 5 jaar!
Ik ging 2.5 jaar met mn man, toen de pil de deur uitgegooid. 1.5 jaar bezig geweest, ondertussen getrouwd en we zijn nu dus 4.5 jaar bij elkaar...
Mijn man en ik waren 2 jaar en 1,5 maand bij elkaar toen we trouwden en voor een kindje wilden gaan... Helaas is dat inmiddels alweer 20 maanden geleden ...
Na 8 1/2 jaar samen gestopt met de pil, na 9 jaar getrouwd en voor het echie ervoor gegaan... inmiddels bijna een jaar verder
wij zijn 12 jaar samen en sinds afgelopen zomer gestopt met de pil. In oktober zwanger geraakt maar helaas een miskraam.
Tja, je kunt niet alles hebben EDIT: vroeger wist ik zeker dat ik ooit een kindje zou krijgen, maar geloofde ik niet dat ik daar een man bij kon hebben... Nu is 't helaas net anders om... Maar ik blijf natuurlijk optimistisch
Wij waren bijna 5 jaar samen toen we begonnen. Nu zijn we ondertussen ruim 6 jaar samen en een paar maanden getrouwd. Liefs Hummel.
dre en ik waren nog maar pas samen. ik was destijds niet aan de pil, en toen we wat kregen ben ik 2 maanden aan de pil geweest,k maar werd er vreselijk ziek van. en toen hadden we allebei zo iets van mochten we zwanger worden is het heel erg welkom. we waren ook erg zeker van elkaar. en na 13 maanden was de zwangerschap van darryl* er en een jaar en 3 maanden later dylano. maart wordt hij 2 jaar. volgende maand zijn we 5 jaar samen en nog steeds erg gelukkig. en aan de klus voor een derde kindje, nu alweer bijna een jaar.
Wij zijn nu 6,5 jaar samen, en in augustus 2006 (precies een jaar gtrouwd toen) hebben we besloten dat we voor een kleintje wilde gaan,dus toen we 6 jaar bij elkaar waren.