Goedemorgen meiden! Ik ben heel erg op zoek naar een plek waar wij heen kunnen met onze zoon van dan 20/21 maanden.. Ik denk dat hij tegen die tijd nog 1x slaapt overdag (slaapt nu nog steeds overdag 2x 2 uur en is nu 17 maanden). Maar nu is hij niet echt een kindje dat zich makkelijk aanpast aan de situatie, dus wil graag een plek voor hem waar hij heerlijk in zijn kamertje kan slapen als hij dat nodig heeft. Nu zijn wij al 2x op een resort geweest in Turkije waar ze naast het hoofdgebouw ook van die appartementjes hadden met een zwembad. Zo konden mijn man en ik vanaf het terras (we zaten op de benedenverdieping) gelijk het zwembad in duiken met de babyfoon naast het zwembad. Al hoorden we hem zo ook wel, maar toch voor de veiligheid zodat hij weet dat ik dicht bij hem ben. Dat appartement op het resort was dus ideaal, alleen de vliegreis met de daarbij horende transfer was vreselijk. Duurde allemaal zo lang (was het laatste hotel in de route dus 1,5 uur in de bus). Nu zoeken wij dus iets dergelijks, maar dan dus met een korte transfer. Het liefst wel all-in, want dat vinden we juist zo heerlijk aan een resort. Turkije hoeft niet perse. Iemand ideeën?
Delphin imperial in Lara. Transfer is 15 minuten en kies dan voor de swim-up suite. Veel luxer en fijner kan bijna niet. Echt een aanrader.