Gezellige Koningsdag?

Discussie in 'De lounge' gestart door Aylen, 26 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cream86

Cream86 Bekend lid

12 feb 2014
    864
    0
    0
    Grunn
    @Cygnet, nu ben ik jaloers :( We hebben hier vlakbij echt een ontzettend lekker restaurant zitten waar je nog all you can eat alles naar binnen kan schuiven ook ;) Misschien is afhalen of bezorgen ook wel een optie... hmm... *gaat kijken*

2. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Wat een schattie:D.

Onze dag was heerlijk.
    Lekker naar de Efteling geweest.
    Daarna bij mijn schoonouders een lekker broodje op het terras gegeten.

3. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

17 dec 2013
    1.326
    0
    0
    Heerlijk :)
    Zijn lekker naar n braderie geweest en heb daar 2 kruiken voor bij de beeb in bed gescoord :) 2 van die stalen van de prenatal 6€ 1 helemaal nieuw en 1 n inimini deukje

Een stel leuke Engelstalige boeken wat 12 inch platen en 2 kwartet spellen voor bij onze collectie :)

Heb zo veel gelopen dat ik mus moeite heb met t opstaan van de bank
    Zo stijf hahahaha

4. Aylen

Aylen Niet meer actief

Is de Efteling nou goed te doen op zo'n dag als vandaag? qua drukte bedoel ik dan?

5. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Ja, het was redelijk te doen.
    Maar wel best druk hoor;).
    Wij hebben een abonnement, dus we gaan meestal maar in 2 attracties als het zo druk is, voor de rest lekker wandelen.

6. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Mijn dochter kwijt geweest in een overvol Vondelpark :(
    Ik heb dus ook leukere dagen gehad..

(Wel veilig weer terug btw..)

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ziek op de bank :( Jongste snotverkouden, dus ook niet al te gezellig en beiden thuisgebleven terwijl mijn man met de andere kids naar de vrijmarkt is geweest. Die zijn gelukkig wel leuk geslaagd daar :)

8. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Niks aan Koningsdag gedaan...
    Vanochtend boodschappen, vanmiddag babykledingkast ingeruimd en toen tv gekeken. Lekker saai. :p

9. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Zoonlief erg ziek dus bij huisartsenpost gezeten! En de tuin achter weer beetje gedaan :)

10. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Topdag gehad!! 6 uur non stop zitten schminken bij het kindergedeelte in de stad!! Lekker wat centjes verdiend en heel veel kinderen blij gemaakt!! Nu wel gesloopt maar voldaan. Hoogtepunt trouwens was wel de reactie van een lichamelijk en geestelijk gehandicapt meisje! Die gierde van plezier toen ze haar geschminkte snoetje zag in de spiegel! ☺

11. mumija

mumija Niet meer actief

Ik heb een enorm gezellige dag gehad!
    Vanmorgen met 3 van de kinderen naar de braderie geweest en wat leuke dingen gescoord.
    Thuis wat brood gegeten en toen terug gegaan met mijn man en 2 zoons. Dochters gingen zelf op pad.

Daarna gezellig een heerlijke maaltijd gemaakt met mijn oudste dochter. (tagliatelle schotel mmm en aardbeien met slagroom toe). Nu lekker relaxen.

12. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vanmorgen met man en dochter de stad in gegaan met het idee van 'we zien wel hoe het loopt vandaag' en een supergezellige dag gehad. Even kort over de vrijmarkt gelopen, koffie op terras gedronken, gewinkeld, langs familie gelopen, geluncht, ballon gescoord, veel bekenden tegengekomen. Na het middagslaapje van dochter weer de stad in gegaan en al snel vrienden tegengekomen en op een terras beland met veel muziek. Dochter vond het prachtig en heeft zich enorm vermaakt.
    Daarna frietjes gehaald.
    Man is nu nog even wat drinken met vrienden.

13. Eylem

Eylem Niet meer actief

Gezellig! In het zonnetje gestruind over de vrijmarkt met de kleintjes en mijn moeder. Veel bekenden gezien. Wel erg druk maar goed, leuke dingen gescoord. Vind Koningsdag altijd echt een volksfeest, gezellig iedereen op straat enzo.

14. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    546
    113
    prima dag gehad maar niks aan koningsdag gedaan. kinderen hebben heel de dag buiten gespeeld. waren pikzwart toen ik ze om 5 uur heb binnen gehaald. nu liggen ze heerlijk te slapen.

15. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.983
    1.251
    113
    Vanochtend even op de kleedjesmarkt geweest hier op het dorp. Nog goedkoop wat leuke boeken gescoord.
    Toen m'n zwager opgehaald van het vliegveld en naar het station in eindhoven gebracht... Eindhoven=king zegt men, wat een ***zooi -lawaai en -drukte. Niks voor mij!

16. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.187
    113
    vanmorgen hebben de kids eerst meegelopen met de optocht. Daarna naar de vrijmarkt. Naar de oud hollandse spellen. Vervolgens in een dorp cerder naar het park waar allerlei kinder activiteiten waren, veel bekende en leuke muziek. En dat alles in de zon. De kids vanaf 8 uur in bed, man nog in de muziektent en im heerlijk oo de bank

Deel Deze Pagina