Ondernemersclub

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MIss X, 6 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Hoi,

Ik heb twee dochters van 1,5 en 5 jaar en momenteel zwanger van de derde die we eind Juli verwachten

Ben 26 jaar en ben nog werkzaam in loondienst maar ben daarnaast al een lange tijd bezig om wat op te zetten.
    Vorige maand is onze eerste productie in nederland aangekomen en ga me storten op het verkoop van faitrade baby pakketten.
    Het kost een hoop werk.
    Zowel het bouwen van de website, alle PR gebeuren (kom in de Fabolous MaMa magazine voor een interview, pas in mei hoor 2013)
    En het controleren van de producten, stoffen, administratie, financieel, marketing etc.

Komt een hoop bij kijken.:D

Daarnaast natuurlijk het gezinnetje en je vaste baan en natuurlijk dan nog de zwangerschap erbij.
    De vermoeidheid slaat soms toe en de energie is ver te zoeken.

Wie is hier ook bezig met een ondernemerschap of zit er middenin.
    En daarnaast ook gewoon mama (in spe)

Lijkt me leuk om ervaringen te delen!

2. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Hi Miss X,

Ook hier een ondernemend type ;) Heb nog geen kinderen, maar we zijn druk aan het oefenen. Heb nu 3 jaar een eigen bedrijf (ben 25) en ondertussen loopt dit zo goed dat ik 6 man personeel in dienst heb.

Ik denk dat ik een groot voordeel heb met het feit dat mijn vriend 's avonds/'s nachts werkt, waardoor we elkaar grotendeels op kunnen volgen in het thuis zijn bij de kids.

Moet zeggen dat ik het wel super spannend vind, ga ik nog genoeg tijd hebben voor het bedrijf, of ga ik juist de kids te weinig aandacht geven. Spannend!

3. Melief

Melief Niet meer actief

Leuk!
    Ik heb al 4 jaar samen met mijn man een bloemenwinkel!

Nu ff lastig, dit is de drukste tijd en ben redelijk uit de running vanwege de zwangerschap. Vind het wel lastig omdat mijn man nu meer op zijn schouders krijgt en ik thuis zit. We hebben gelukkig iemand aangenomen voor 1-2 dagen.

Na de bevalling ga ik 3 dagen werken, kindje gaat 2 dagen naar mijn ouders en 1 dag bij mijn man, die dag zal ik op de zaak zijn!

Deel Deze Pagina