weight watchers

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door panda86, 27 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    Ik ben weer begonnen met weight watchers. Ik heb dit eerder gedaan en ben hiermee aanzienlijk afgevallen. Helaas ben ik tijdens de zwangerschap behoorlijk aangekomen en dat MOET er weer af.

Zijn er nog meer dames die weigt watchers doen? Lijkt me leuk om elkaar te steunen en dingen uit te wisselen.

2. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    hoi.. ik doe ook aan de WW. Ben nu 6 maanden bezig en ben nu 27 kilo lichter. Ik wil nog minimaal 10 kilo afvallen en dan zien we wel weer verder. Ik heb dan waarschijnlijk nog niet helemaal een gezond BMI maar bijna 40 kilo lichter is natuurlijk ook iets om trots op te zijn :)

Ben je net begonnen?

Ik ga elke donderdagavond op de weegschaal bij de bijeenkomst maar heb voor komende donderdag niet zo'n best gevoel haha...we zien wel

3. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    Heey wat leuk dat je reageert. Jeetje wat goed dat je al zoveel bent afgevallen. Vind je het moeilijk of gaat het allemaal vanzelf?

Ik ben vorige week maandag weer begonnen. Moet zeggen ik vind het best wel moeilijk. Wil zo graag snaaien en dat heb ik nog meer dan eerst. Ik doe het online dus ik ga niet naar een cursus. Ik weeg op zondag. De eerste week is er al 2 kilo af. Het resultaat is er dus al, ik moet gewoon doorzetten en weet dat het straks makkelijker zal worden. Vind het vooral moeilijk om dingen te vinden voor weinig punten.

4. Nieuws

Nieuws Actief lid

8 mei 2012
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Hebben jullie facebook?
    Op facebook is er een geheime groep over weight watchers.
    Stuur me maar een prive bericht als jullie belangstelling hebben. Ik zal dan de link sturen :)

Deel Deze Pagina