Gezellige mama's of aanstaande mama's Zuid-Holland

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Caroline80, 2 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Welkom Yvonne!

Hier nu echt mijn laatste verloftijd aangebroken. Heb al het e.e.a voorbereid voor morgen en ga na Robins laatste voeding lekker mijn bedje in. Heb het er nog steeds heel moeilijk mee dat ik Robin vanaf morgen niet meer de hele dag om me heen heb, maar heb me er wel iet wat meer in berust. We gaan het morgen zien. Weer meedoen met de werkenden.

Ik moet er overigens al om 06:00 uur uit ;) Dat heb ik al jaren niet meer gedaan :p Niet meer vrijwillig dan :p

2. yvon365

yvon365 Actief lid

10 mei 2012
    332
    0
    0
    Dat lijkt me ook erg moeilijk om weer te moeten gaan werken! Heel veel succes morgen Rolinka

3. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He meiden,

Coon klinkt gezellig met de lammetjes.

Hier gezellig weekend gehad. Vrijdagavond ben ik met zus naar een benefietfeest voor ALS geweest. Was echt super gezellig, goeie band en sfeer.
    Zaterdag met het hezin naar madurodam geweest. Stijn vond het ondanks de kiu/sneeuw helemaal.wauw!!! Heeft zich prima.vermaakt.
    Zondag op verjaardagsvisite bij een vriendin en vandaag rustig aan gedaan. Lekker een dagej thuis.
    Morgen weer aan t werk...

4. Saffron88

Saffron88 Actief lid

28 okt 2012
    313
    1
    0
    Regio Rotterdam
    Welkom aan alle nieuwe meiden!

Ik heb nog niet alles teuggelezen, ben net terug van onze vakantie en druk aan het wassen en met de kat aan het kroelen ;) Maar ik kwam ff melden da ik er vanaf nu weer wat regelmatiger ben :D

Ga later ff alles teruglezen :)

5. Bubbels1985

Bubbels1985 Actief lid

13 sep 2012
    207
    1
    18
    Zo leuk te lezen dat iedereen van die gezellige dingen heeft gedaan.
    Hier voornamelijk druk met klussen. Behangen, schuren e.d maar het word erg mooi. vanochtend had mijn dochter de eerste van de kma provocatietest, vooralsnog geen reacties dus dat is mooi, maar wat duurt zo'n ochtend lang in het ziekenhuis. Kind kan kiezen tussen bed of bij mama, dus ja dat was vooral bij mama hangen.

Morgen weer aan de klus, nu lekker vroeg mijn bedje in.

@Rolinka; hoe is je eerste dag geweest?

6. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Saffron leuke vakantie gehad?

Bubbels fijn dat t klussen lekker gaat. Ogjee vandaag al de eerste test. Wel goed dat ze er nog niet op reageert! Balen alleen dat dr keuze bed of mama is.... Hoop dat de rest vd testen ook zo positief verlopen.

Rolinka je dag zonder ukkie overleefd?

Hier vandaag weer een dagje gewerkt. Stijn heeftwel lekker uitgeslapen al was ik om 8ur wakkervan ml die iets.niet kon vinden (bleek gewoon in de auto te liggen).. Heb wel een rustige e gezelloge dienst gehad. Morgen nog 1...

7. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Hehe, eerste dag goed overleefd. het viel me eigenlijk veel meer mee dan verwacht. Het scheelt ook wel dat ik Robin niet naar het KDV hoef te brengen maar m gewoon in zijn bedje kan laten liggen.

Voorlopig ga ik 3 dagen werken, dus das ook wel te overzien.

@Kibbeling, madurodam is zo leuk! Ben er vorig jaar met mijn man geweest. Die was er nog nooit geweest en toen heb ik m voor zijn verjaardag een dagje madurodam cadeau gegeven :D Ik wil er ook weer heen als Robin wat ouder is. Succes met je dienst morgen. Ben je daarna lang vrij?

@Saffron, welkom terug, hoe was je vakantie? Laatste keer saampjes toch?

@Bubbels, wanneer denk je dat je over kunt? Het mooie van klussen vind ik altijd dat je meteen al resultaat gaat zien. Fijn dat die eerste test niets op heeft geleverd!

Zondag hopen we trouwens voor het eerst met Robin te gaan zwemmen. Iemand nog tips?

8. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Rolinka wat fijn dat je eerste dag werken achteraf mee is gevallen. Ik ben er maar 1 vrij en mag er dan weer 6 werken.....blegh!! Maar deze hele maand nog 13 diensten te draaien en dan 1 1/2week vakantie!!
    Als je gaat zwemmen goed op je kleintje zijn handjes.letten en en zijn voetjes. Met name de kleur, als ze wit worden dan moet je hem opwarmen. Dit kan je lekker onder de warme douche doen of in zijn handdoek.

Hier een mannetje wat niet helemaal lekker is. Heeft ook een beetje verhoging en is ook wat hangerig. Af en toe spelt hij wel maar toch regelmatig ff bij mamam op schoot. Hoop dat hij morgen genoeg opgeknapt is voor t kdv.

9. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He meiden,
    Hoe is het bij iedereen?

Hier gaat t redelijk. Stijn toch verhoging gehad afgelopen 2 dagen. Gisteren heb ik hem ook maar eerder van het kdv gehaald omdat hij niet lekker in zijn vel zat, snel huilen (om niks), voelde wat warm aan en had ook niet veel gegeten. Thuis op bed gelegd en na een uurtje nog helemaal moe wakker geworden. Gelukkig is afgelopen nacht beter gegaan dan de nacht ervoor toen hebben we echt amper geslapen.
    Ik ga zo de deur uit op naar werk. Fijn weekend en voor wie ook moet werken werkse!

10. Bubbels1985

Bubbels1985 Actief lid

13 sep 2012
    207
    1
    18
    @Kibbeling hoop dat Stijn snel opknapt wel fijn dat het vannacht al beter ging.

Hier nog steeds druk aan het klussen; verven, behangen enz. De keuken is van de week geplaatst (projectje van mijn man) maar het is erg mooi geworden.
    Komende week komt de vloer dus dan begint het al echt wat te lijken. We hopen de 27ste van deze maand over te gaan. Eindelijk weer ons eigen gezinnetje bij elkaar (we wonen al bijna een jaar bij mijn zwager, hartstikke fijn dat het kon, maar nu is het wel mooi geweest)

Voor de rest leek de test voor mijn dochter van afgelopen dinsdag heel goed te gaan maar woensdag zat haar gezicht onder het eczeem en vrijdag dr hele buik. Een kreeft was er qua kleur niets bij. Dus toch een reactie gehad. Ben benieuwd naar deel 2 aanstaande dinsdag.

Zal niet heel veel reageren (ben in de avond door het klussen echt kapot en ga er steeds vroeg in om het wel vol te houden) maar probeer wel mee te lezen. Iedereen nog fijn weekend!

11. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Bubbels dank je wel. Het lijkt erop dat stijn steeds verder opknapt.
    Wat sneu voor je meisje dat ze toch zo heftig rwageerde op de test. Het leek zo positief te zijn... Balen zeg!
    Snap best dat je het druk hebt. Gelukkig zie je wel al vooruitgang in het klussen. Succes nog ff.

Hier lijkt er verbetering bij stijn. Geen verhoging meer en eet en drinkt goed. Nou is hij alleen weer flink gevallen op zn bolletje en hij heeft maandag de fotograaf op het kdv. Dus we smeren met builenzalf om het weg te krijgen in elk geval minder....

12. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Ach, arme Stijn! Gelukkig voelt ie zich al wel wat beter! Maar bultenzalf? Ik ken alleen de ouderwetse manier, met boter.

@Bubbels, kan me goed voorstellen dat jullie verlangen naar een eigen plekje! Balen dat je meisje zo heftig reageert. Kun je met die uitslag al meteen vaststellen dat ze een KMA heeft? Of moet je alle testen afwachten?

Hier een rustig weekend. Gisteren openhuizendag, maar daar verwachtte ik al niet zoveel van. Er is 1 stel komen kijken, maar ik geloof niet dat dat wat wordt. Binnenkort dan maar eens zien of we de prijs moeten gaan verlagen. Verder is mijn schoonvader weer bezig in de badkamer, die echt al een heel eind op schiet!Ik hoop dat Robin een beetje blijft slapen, maar dat zien we wel.

Fijne zondag nog allemaal!

13. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Rolinka dat is zalf van vsm. Heel handig voor in je tas onderweg. Je neemt gern pakje boter mee standaard ib je tas :)
    Balen dat er maar 1 stel langs is geweest met de openhuizen dag. Wie weet verrassen ze je nog? Wel fijn dat de badkamer opschiet.

Hier een binkie wat weigert te slapen nu... is al een paar keer uit bed gekomen. Als t zo blijft dan doen we zijn slaapzak maar aan. Ik mag zo gaan werken dus dan mag papa het uitvechten met hem :)

14. Saffron88

Saffron88 Actief lid

28 okt 2012
    313
    1
    0
    Regio Rotterdam
    Onze vakantie was heerlijk! Veel zon gehad, ondanks de kou hebben we wel een hoop dingen gedaan. Dit was voor ons inderdaad de laatste keer samen, dus we hebben het er lekker van genomen ;) Zwemmen met mijn dikke buik was wel even wennen, dat had ik nog nooit gedaan. Kleintje werd er lekker rustig van in het golfslagbad :D

@Rolinka fijn dat je eerste dag is meegevallen! Begint het al iets meer te wennen? Jammer van de Openhuizen dag! Had je wel appeltaart gebakken? ;) Ik hoor en lees van veel mensen dat de opkomst tegenviel helaas.

@Kibbeling hoe is het nu met je kleine man? Al opgeknapt? Wat vervelend dat hij ook nog gevallen is, zit hem niet mee :(

@Bubbels kan me voorstellen dat het fijn is om jullie eigen plek weer te hebben. Het is altijd fijn als je ergens terecht kunt, maar je eigen huisje woont toch het lekkerst en dan heb je ook wat meer privacy en kun je je eigen gang gaan met je gezinnetje.

15. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Saffron fijn dat jullie vakantie zo goed bevallen is. Grappig he dat je ukje zo ontspannen is in het golfslagbad. Lekker heen en weer deinen :)
    Stijn is gelukkig weer helemaal opgeknapt. Lief dat je t vraagt.

Vanmorgen om half 6 had stijn bedacht wakker te worden.... in zijn eigen bedje kunnen rekken tot 6uur. Toen maar tussenin genomen, hij heeft eerst nog een hele tijd heerlijk op mn buik gelegen en toen mark eruit ging is stijn op zin plek gaan liggen en.viel hij in slaap. Ik heb zelf snel mn ogen nog dicht gedaan en ben ook nog gaan slapen. Daarna stijn zijn mooie outfit aangedaan en naar kdv gebracht waar hij ook nog op de foto ging vandaag. Gelukkig zonder grote blauwe plek :D

16. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    O balen Kibbeling, half zes.

Hadden wij vanochtend om 4 uur en Robin wilde niet meer slapen. Hij heeft denk ik last van een 'sprongetje' want eten en slapen is op dit moment even een probleem.

Lekker he, als ze nog even bij je in bed kruipen. Ik vind het heerlijk om samen met Robin te slapen. Hij wordt er heel rustig van en ik vind het gewoon fijn om hem dicht bij me in de buurt te hebben. Vanochtend heeft ie dus ook even tussenin gelegen en toen ben ik er rond half zes uitgegaan voor zijn voeding. Om half zeven er weer in (nog heeeeel even slapen ;)) en toen dus te laat op mijn werk... :) Ach ja...

Hoe is de foto gegaan?

Die VSM zalf moet ik dus ook hebben! Is het ook voor kapotte knieƫn? ik heb gisteren een zwieper met mijn fiets gemaakt en nu dus een kapotte knie :(

@Saffron, hier geen appeltaart hoor. Ik kan geen taarten maken, dus daar ga ik me niet aan wagen :p We hebben 1 stel gehad op de open dag, maar die waren rond de 80 jaar oud, dus ik vermoed dat ons huis gewoon onderdeel uitmaakte van de op zaterdag wandel route... Maar goed, je weet maar nooit. Werk gaat inmiddels goed. Het is wel even wennen, maar Robin blijft lekker thuis bij zijn papa of zoals vandaag, komt oma oppassen, dus dat maakt het wel makkelijker.

17. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Rolinka Robin dus ook een vroege vogel af en toe. Stijn spande gisternacht wel de kroon. We hebben amper geslapen. Kwam na mn avonddienst thuis en na nog geen uurtje slapen hoorde we hem hard huilen. Dit duurde tot 3uur!! toen ben ik met hem in t logeerbed gaan liggen zodat mark kon slapen. Om 5uur? sliep Stijn nkg.niet en toen heb ik hem wel weer in zijn eigen bed gelegd waar hij geslapen heeft tot half 9. Ik was wel echt versleten, moest 's avonds ook weer een avonddienst draaien. Gelukkig hebben we vanacht heerlijk geslapen! Geloof.dat we allemaal in coma waren. Stijn ligt nu nog te slapen.

18. mookiemous

mookiemous Nieuw lid

10 apr 2013
    2
    0
    0
    delft
    hoi hoi !
    ik woon nu net in delft ,
    kom uit rotterdam
    dit is mijn eerste zwangerschap , allemaal heel spannend!

ik meld me bij deze ook aan

19. @Moukiemous: Welkom, en succes met de zwangerschap! Ik heb jarenlang in Delft gewoond, en werk er nu nog (Delft Zuid). Op de Papsouwselaan zit best een leuke babywinkel:
    Duimeland Speciaal Delft
    Papsouwselaan 139

Weer eens wat anders dan de Prenatal.

@ allen:
    Wat gaan de berichten hier snel! Het is nog wat moeilijk te volgen als nieuwkomer.

Mijn werk gaat (gelukkig) hopelijk weer wat drukker worden, dus mijn kortstondige 7 dagen lang 8 uur per dag bezoek wordt gereduceerd tot een eenmalig bezoek in de week denk ik ;).
    Van het weekend mijn eerste echte taart gebakken voor mijn zoontje.
    (foto's op mijn blog: daqadoodles.wordpress.com)
    Dat taartenbakken is errrug leuk. Slecht voor de lijn ook, daarom wilde ik er niet mee beginnen. Maar nu... zucht..alweer een heel verlanglijstje bij elkaar geklikt.

Owja, mijn werk (als de opdracht doorgaat, ik ben eigenlijk veel te voorbarig) is ongeveer 8 km fietsen hiervandaan, alleen heb ik nog geen goede fiets. Welke adviseren jullie?
    Hmm wacht, beter even een apart draadje voor openen.

Ik kijk uit naar het mooie weer. Dan lekker naar de speeltuinen hier in de buurt!

20. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Hallo dames,

Lees wel mee, maar me hoofd loopt over van de zorgen de drukte en de dagelijkse dingen dat als ik gelezen heb ik het alweer vergeten ben.. En Xavi die echt in een mega sprong zit, wordt niet goed van hem.. Sorry..
    Even een snelle zwaai, vanaf morgen ben ik weer aanwezig heb dan lekker weer een weekje vakantie..
    Ben er alweer aan toe... ;)

Deel Deze Pagina