He meiden, Caroline hier zeker aan het genieten van het weekend (en mijn vakantie) gezellig dat jullie een weekje naar drenthe gaan. Vind dat altijd een mooie omgeving. Hoop dat het weer dan wat beter is. Het ziet er vandaag zonnig uit maar ja dat zegt ook niet alles natuurlijk Stijn is meestal rond half 8 wakker met hier en daar een uitzondering vroeger (vandaag toevallig) of later. Dat moe zijn klinkt wel herkenbaar. Saffron het spoorwegmuseum is zeker leuk. Wij hebben idd de simulator gedaan en vreselijk gelachen Alleen al voor we dat ding aan de praat hadden. Heel die cabine stond ook vol mensen en ml met stijn samen aan het stuur. Dat karretje vond stijntje helemaal geweldig, ik denk dat ik het in het donker enger vond dan hij Fijn dat de babykamer zo voorspoedig verloopt. Hoop dat het zo blijft Nijntje klinkt als een hoop werk de boot. Wel leuk dat jullie hem soms ook gebruiken kunnen. En die action....oeeee zo slecht voor je portemonnee. je koopt stiekem altijd meer dan je van te voren bedenkt. Sammie gaat dat dan weer hard he alweer maat 74. Hier merk ik het soms niet eens dat we overgaan naar de volgende maat tot het andere maatje echt te klein is. En wat goed dat ze ineens zonder tepelhoedje drinkt! Rolinka wel stoer dat je schoonvader een eigen baan heeft met een lading treintjes. En goedkoper dan het spoorwegmuseum Wat fijn dat Robin lekker doorslaapt in de nachten. Hier gisteren na Stijn zijn slaapje naar zus gegaan. Het was heel gezellig maar ook super druk. Zwager heeft een grote familie en die bleven allemaal eten. Samen met zus ervoor gezorgd dat iedereen genoeg te eten en te drinken had. Wel de gehele avond aan het rennen en vliegen geweest. Ook hebben we wel vreselijk gelachen. Stijn heeft zijn vingertjes ook nog zeer gedaan tot bloedens toe. Hij zat klem met zijn vingers tussn/onder een speelgod auto. Snel een dikke knuffel van mama en 2 kleine pleisters erop. Nog even lekker zijn speentje en kroel en toen was het goed. Opa die hem afleidde en het was over. Net zijn pleisters eraf gehaald en je ziet er gelukkig niets meer van. We gaan ons zo maar eens douchen en aankleden en dan richting brabant op visite bij vrienden van ons. Morgen ga ik heerlijk met mn zus samen naar de sauna! Heb er nu al zin in Fijne dag allemaal!
Ach, arme Stijn Hier weer niet wezen zwemmen. Lijkt wel alsof er een vloek op zit. Robin is de hele dag aan het tobben geweest, heeft nauwelijks geslapen en was op sommige momenten echt niet te genieten. Volgende week maar weer een poging wagen En nu maar eens mijn bed in
Ach Rolinka alweer niet?? Je moet het niet meer van te voren plannen maar gewoon spontaan gaan..Misschien dat t helpt? Hier heerlijk genoten van een dagje.ontspannen in de sauna. We hadden via t optimel arrangement gereserveerd. Er zat een kopje thee bij die wij zelf hebben aangevuld met een stuk taart, een lichte.lunch (flink broodje eiersalade met spekjes), massage op de shiatsumassagestoel en we hadden de rasul genoekt maar helaas ging die noet door dus hadden we de jetstreammassage. Tussendoor lekker de sauna's ingeweest en vooral genoten. Morgen ontspannen koninginnedag vieren met een hopelijk beter gehumeurde bijna peuter!
Pfieuw, na gisteren koninginnedag, vandaag weer aan het werk. Robin is stikverkouden. Echt heel zielig om te zien Hij wordt er 's nachts wakker van en is benauwd. Ik hoop maar dat ie snel opknapt want maandag krijgt ie weer prikjes en daar is ie ook altijd niet lekker van. Verder iedereen gisteren een goede dag gehad?
He allemaal! Hopelijk is Robin snel beter! Veel succes met werken Hier mag ik straks ook weer werken. Gister leuk dagje gehad. Lekker voor de buis gehangen en de rommelmarkt afgestruid. Heb een hele boodschappentas vol met kleertjes voor de kleine Allemaal mooie kleding voor een heel klein prijsje
@sammie Lekker dat je een tas vol kleertje hebt. Scheelt een berg in de aanschaf zo! @rolinka Vervelend zeg dat hij verkouden is. Ik heb toen M verkouden was iedere keer dr neusje uitgezogen met zn aspirator van Otrivin. Dit werkte echt goed. als ik dat had gedaan was het snot weer weg voor een paar uur. Moesten het wel met zn tweetjes doen omdat ze er wel tegen aan het vechten was maar na drie keer ofzo had ze door dat het haar juist hielp en was het goed. Misschien een idee? Een ui onder het bed helpt ook goed schijnt en bedje met een paar boeken een stukje schuin zetten tegen de benauwdheid. Hier even een proefvaart gemaakt gisteren met de boot. Alles doet het behalve dat er een kraan lekte en het water wat we in de tank gooiden net zo hard onderin de boot spoot (kapot gevroren) snel weer dichtgedraaid. Water getankt en er moet nu dus een nieuwe kraan onder. Kunnen alles doen behalve de wastafel in het toilet staat nu dus afgesloten. Verder schoongemaakt en voor de tv gekeken naar de troonswisseling. Vond het wel indrukwekkend.
@ Nijntje Die eerste foto is zoo leuk Kost het veel moeite om die lek te dichten? Idd vond het ook wel indrukwekkend
Nou het is een stukje ijzeren leiding zegmaar (koppeling) met een rood hendeltje erop. Misschien ken je ze wel. Als je die dicht zet kan er geen water meer door en lekt dus ook niet. Moeten dus aan het begin van de leiding afsluiten en dan kan die koppeling ertussenuit en een nieuwe erop. Veel werk is het niet maar je gaat water knoeien en dat moet er ook weer uit natuurlijk. Gelukkig hebben ze in de haven waar we liggen ook een botenopslag een daar hebben ze een waterstofzuiger dus dat is wel fijn.
Haha ja ik heb het gezien maar anders wist ik het ook niet hoor Een waterstofzuiger is wat het woord zegt. Een grote stofzuiger waar je water mee kan opzuigen. Moet er wel uit want zit ook elektriciteit daar dus kan op den duur gevaarlijk worden. Maar goed dit is gelukkig het enigste wat kapot is gegaan deze winter
He meiden, Rolinka arme Robin zo verkouden. Wat je okk kan doen is op een hydrofiele luier wat Luuf smeren en onder zijn beddenlakentje doen bij zn hoofdje. En idd ui doorsnijden en onder zinn bedje werkt ook. Ik heb voor Stijn van die buisjes zoutoplossing van Daro. Verrichten ook wonderen bij dichte neusjes. Hoop dat hij er snel vanaf is. Nijntje wat een leuke foto met je.moppie. Ze zit er heel stoer voor Jullie hebben wel een mooi stukje gevaren.Waar ligt de boot in de haven? En balen dat de.leiding kapot gevroren is. Was ook een behoorlijk strenge winter. Hier een gezellige koninginnedag gehad. We zijn naar vrienden geweest en bij hun in t centrum.kwamen 200harleys. Stijn vond t geweldig. Hij heeft nog op een amerikaanse politiemotor gezeten en in een amerikaanse politiewagen. Daarna nog ff over de rommelmarkt gestruind en 2 boekjes van dick bruna gekocht. 's avonds lekker gebbq-ed en toen naar huis. Vandaag samen met stijn en mams naar delft geweest. Bij ca goedkoop shirt en pyjamas voor stijn gehaald en onderbroekjes voor als we zonder luier gaan. En bij bristol 3 paar nikes gekocht voor bij elkaar 37,50. Vond het een koopie!
Wow dat is zeker een koopje die nikes! En gaaf die harleys! Dat zal hij wel helemaal geweldig hebben gevonden. Op de foto ligt de boot in Gorinchem. Onze thuishaven is in Heukelum dat is er vlak bij aan de Linge. Die foto is ook op de Linge genomen. Echt supermooi daar nu met allemaal broedende watervogels en een enkeling al met kuikentjes. Zo schattig.
Nijntje wel een mooie.plek op de linge. En klinkt wel als rustig met al die broedende vogels. Hier vandaag met zus en kids boodschappen gedaan en daarna bij haar gelunched. We gaan straks met zn allen bij mams eten. Een echte familiedag dus.
Oef. Zijn jullie ook al zo lekker aan het genieten van het weer? De thermometer staat hier al op 20 graden in de zon. Dadelijk het campingbedje naar buiten en de kleine kan weer lekker buitenspelen. Zit toch aan mn huis vast. Hadden even een paar pechdagen achte de rug. Manlief scheurde in twee dagen tijd uit drie broeken. (In het kruis ook dus niet meer te repareren gewoon slijtage denk ik) En twee loezen vielen ineens gaatjes rond de knoopjes. En mn auto ging kapot. Nieuw accu moest erin zeiden ze. Twee dagen later weer accu leeg. Blijkt nu de dynamo kapot te zijn. Ze gaan er nu een "nep"dynamo inzetten die zijn goedkoper maar zit dus even niet mee. Gelukkig is het lekker weer
oh Nijntje als het komt, komt het ook allemaal tegelijk he. Je kent het gezegde als het komt, komt het in 3-en. Hier zeker aan het genieten geweest van het mooie weer. Gisteren samen met stijn naar een vriendin geweest en daar hebben de ukjes heerlijk in de tuin gespeeld terwijl wij lekker aan het bijkletsen waren. Thuis nog lekker op het balkon gezeten/gespeeld en iets te snel verkleurd. Gelukkig vandaag wat minder in de zon ter compensatie. Ik ben ook weer begonnen met werken helaas de vakantie is voorbij..... De cliënten waren wel blij dat ik weer was. Ik heb het wel lekker relaxed gehad. Morgen een avonddienst en aansluitend een slaapdienst. Dus ml heeft maandag de ochtenddienst in huis en mag de kleine man weer naar het kdv brengen.
Zal ik dan de rust verstoren Wat een heerlijke plek voor jullie boot Nijntje! Vriendlief zou ook ooit wel een boot willen en het lijkt mij ook wel wat! Lekker deinen op het water, heerlijk! Zeker als je in zo'n mooi rustig gebied ligt als jullie en het zulk heerlijk weer is Wat een pech met je auto, hopelijk blijft hij nu een tijdje rijden! Heb je al nieuwe broeken geshopt? Koninginnedag hebben we hier rustig gevierd, 's middags zijn we over de markt in het centrum gewandeld en wat gaan drinken met een groepje vrienden. Het was wel behoorlijk druk en het aantal dronken mensen was al aardig hoog. In principe heb ik niks tegen dronken en feestvierende mensen, maar ze zijn wel onvoorspelbaar. Ik ben er daarom snel tussenuit gegaan omdat ze niet zo voorzichtig waren met mijn buik. 'Avonds hebben we nog gezellig met hetzelfde groepje wat gegeten en toen was de laatste Koninginnedag alweer voorbij! Hier is het nu redelijk te doen met de warmte, de ramen staan lekker open en het zonnetje schijnt gezellig naar binnen. Gisteren was het wel een stuk zonniger, ik merk dat ik er met mijn dikke buik wel wat minder goed tegen kan, de parasol is al uit de schuur geweest. Ook verkleur ik een stuk sneller dus ik smeer wat meer om te voorkomen dat ik een masker kweek. Straks nog even heen en weer wandelen naar de supermarkt en rustig aan wat rommelen in de tuin. Hebben jullie nog plannen voor Hemelvaart / Pinksteren?