Nijn wat een geweldig nieuws van de gyn!! Daar wordt je blij van. Ik zal duimen dat de auto wat is voor jullie. Gaan jullie zomaar een weekendje naar apeldoorn?
Wauw Nijn, wat een goed nieuws! Wat moet dat een goed gevoel geven zeg! Willen jullie ook snel een tweede of toch nog even wachten? Wel balen van je auto, maar die auto van 595 klinkt als een goede deal voor een heel korte periode. En ja, als je echt niet zonder kan, dan is deze prijs in ieder geval redelijk. Van die chiccotafel hoorde ik inderdaad. Hoop niet dat t een collectorsitem wordt... Maar ja, om m nu al te kopen??? Robin is net 5 maanden. Voorlopig moet ie dan in de kast blijven staan. We hebben de ruimte er wel voor. Ga er even over nadenken. Fijn dat je in ieder geval zo dicht bij huis kan douchen kibbeling! Het lijkt me echt vreselijk om met je kleine te moeten reizen voor een douche, waar wij waarschijnlijk wel aan moeten gaan geloven. De vloer in de badkamer moet nog worden gelegd en dan kan je er 2 dagen niet op lopen. Kan wel douchen bij mijn schoonouders, maar ja... Robin kan denk ik nog wel in bad of in de gootsteen (we hebben een hele grote spoelbak). Eigenlijk zou de vloer gelegd worden als wij een weekendje weg gaan, maar voorlopig krijgen we dat niet ingepland. Juni en ook het eerste deel van juli is helemaal volgepland en de laatste week van augustus en de eerste 2 weken van september is mijn vakantie, dus dat komt ook niet uit. Dus als we gaan wordt het of tussen half juli en half augustus of anders pas in oktober en daar willen we met de vloer niet echt op wachten. Jemig, een waarde van 114% is ook niet mis zeg! Zie je er nu nog wat van, of moet je er dan echt van weten? Tja, qua vakantie wil ik het liefst naar Kroatië maar ml vind dat te ver. We gaan met de auto omdat ml niet durft te vliegen. We overnachten dan 2 keer, omdat ik geen rijbewijs heb en we graag lekker touren (en er dus langer over doen). Frankrijk is optie 2, maar dan wil ik wel naar het zuiden, omdat we pas eind augustus gaan wil ik zekerheid op zongarantie. Geen regen met een baby, want dan hebben we niets te doen. In NL blijven hebben we nog niet eens als optie genomen. We zijn beiden van de zon en met Robin kunnen we nu gewoon nog niets doen, anders zou je nog voor dagjes weg kunnen kiezen. Ach, ik houd vakantieveilingen gewoon in de gaten voor een leuke deal
Wat een verbouwplannen hebben jullie lijkt me echt eeen ramp zonder badkamer. Een voordeel is wel dat je hem eventjes niet hoeft schoon te maken. Dat vindt ik echt een van de vervelendste klusjes in huis We willen nog even wachten met een tweede kindje omdat ik net weer een beetje mezelf begin te worden. De vraag is natuurlijk hoe lang het gaat duren. Ik heb ook nog eens pcos en bij Marth heeft het 1,5 jaar geduurd uiteindelijk. Waarschijnlijk over een klein jaartje als we financieel wat beter alles op de rit hebben. Veel investeringen gedaan het afgelopen jaar en dat moet eers wat op gaam leveren anders dan wordt het te krap en nog meer stress. We hebben dat weekendje weg gewonnen via de Vorsten. Daar hadden ze een online speurtocht en dan moest je raden waar ze waren. Dat was dus hotel de keizerskroon in Apeldoorn en mijn ouders wonen daar vlak bij. Ik was daar die dag dus wij erheen wonnen we de 1e prijs en dat was een hotelovernachting incl diner, ontbijt dn toegang tot paleis het loo en gratis naar de sauna en zwembad etc. Gaan dus vrijdag met mijn auto eerst naar die polo kijken en dan eventueel mijn auto daar direct achterlaten als inruil. Dan daar lekker zwemmen met Marith en dineren (4 sterren is het hotel en testaurant dus hopelijk geen honger achteraf ) dan zaterdag naar het loo en dan weer maar huis in de avond. Ben zaterdag ook jarig dus. Hoop ook dat het een redelijke auto is. Vieze bekleding maakt me niet uit doe er wel een hoes overheen. Als het maar rijdt voor die paar maanden. Repareren van mijn auto ging nog eens meer dan 1000 euro kosten dus dat was het sowieso niet waard.
Kibbeling, Stijn is toch al jarig geweest? Volgens mij is je banner weer opnieuw begonnen. Nog gefeliciteerd in ieder geval! Hoe heeft Stijn het gehad en hoe is het met de taart gegaan? En Nijn, ook nog gefeliciteerd. Hebben jullie genoten van jullie weekend weg? En heb je die auto gekocht? Hier een drukke zaterdag en een rustige zondag. Gisteren een offerte laten maken voor de tuin en als alles meezit, komen we uit op zo'n 1600,- Dan hebben we tegels, is de tuin ge-egaliseerd en is de boel gelegd (incl zo'n rand). Verder dan nog ca. 15 m2 aan gras, maar dat leggen we denk ik zelf. Verder horretjes gekocht voor de slaapkamers, logeerkamer en keuken en voor de zolder ook nog. Daarna naar ikea waar ik weer veel te veel heb gekocht (en wat toch allemaal weer nodig lijkt). Ik ging eigenlijk voor een thee-ei (hadden ze geen goede van), een klein kastje voor in de badkamer (kon geen leuke vinden) en een tuigje voor in de kinderstoel (die al bij de kinderstoel bleek te zitten). Ach ja... Mijn schoonvader is gisteren begonnen aan twee ombouwtjes voor de radiatoren in de woonkamer en er is er nu eentje af (wel nog verven) en die ziet er echt zo gaaf uit! Dat maakt ons huis weer een beetje af. Vandaag zou mijn schoonvader ook komen, maar die houdt een dagje rust. Hier dus ook. Wel nog een fikse strijk, 2 wassen en vanochtend een deel van t onkruid in de tuin weggehaald. Al met al dus toch wel een druk weekend. En morgen... Weer werken...
he meiden, Rolinka Stijn is idd jarig geweest afgelopen vrijdag is mijn manneke dan toch echt 2 geworden. En we weten het ook! Bedankt voor je felicitatie. Zijn afplatting was idd fors. Als je hem nu ziet en je weet het niet dan valt het niet op behalve als zijn haartjes nat zijn. Maar dan is het denk ik ook omdat ik weet waar de afplatting zat en hoe erg het was. balen dat jullie zo rot moeten plannen met de vloer en idd ergens heen met je ukkie moeten om te douchen is echt een ramp. Stijn is nu gelukkig ook wat groter dus dan gaat t al gemakkelijker als met een klein manneke. Vervelend dat je man niet durft te vliegen, daarmee ben je wel gelijk beperkt in je vakanties. En idd misschien nog een leuke aanbieding op vakantieveiling. Je kan ook nog kijken op weekendjeweg. Die hebben ook nog wel eens leuke aanbiedingen. Wat heb jij een berg gekocht bij de Ikea zeg! Hahaha ik zeg dat zo, maar heb dat pas ook nog gedaan En dan ben je met Stijn en die zegt dan deze en deze... hahaha ps voor je thee ei kan je ook nog kijken bij Dille & Kamille. Nijn wel leuk dat jullie dat nachtje hebben gewonnen met een quiz. Hopelijk was het een geslaagd weekendje? En nog gefeliciteerd met je verjaardag! Staat me bij dat je man toch ook bijna jarig is (of is dat al geweest?) Was de auto nog wat of helaas niet? Hier hebben we drukke en gezellige dagen achter de rug. Ik heb donderdag de taartbodem gemaakt en in de avond Bumba voor op de taart in elkaar gepuzzeld. Vrijdag was onze kleine man jarig. Bij het wakker worden vond hij de ballonen helemaal geweldig en ook de Bumbaslingers. Daarna zijn we gezellig met mn mams naar Burgers Zoo gegaan. Stijn vond het helemaal geweldig. Lekker diertjes kijken en veel lopen Toen Stijn op bed lag heb ik de taart helemaal in elkaar gezet en hij zag er gaaf uit! Zaterdag hebben we Stijn zijn verjaardag gevierd en hij is goed verwend. Veel duplo gekregen en een step, geld, vest, het vliegveld van little people, 2 boekjes met kinderbakrecepten en klei. Iedereen vond de taart leuk en vooral erg lekker (helemaal trots op mezelf ) Hij is ook helemaal op gegaan. Ik vond het ook erg leuk om te maken en zal er zeker nog wel meer gaan maken. Vandaag kwamen vrienden met hun kleine meid langs en Stijn en zij zijn echt onafscheidelijk! Veel dikke knuffels en kusjes Zolief om te zien dat stel. Nadat de visite weg was snel de tassen ingepakt en morgen gaan we lekker naar limburg toe. Ik zal nog even een fotootje van de taart doen. En van de jarige job!
Wauw, je taart is echt heel leuk geworden zeg! Super gedaan! En wat ziet Stijn er vrolijk en verwend uit Dat wordt nog een hele klus om te bepalen waarmee hij gaat spelen! (al vermoed ik dat de step met mooi weer toch wel een winner is ) Veel plezier in Limburg!
Zo ik ben ook weer boven water Super weekendje weg gehad! Heerlijk gegeten in het restaurant. Marith heeft de hele tijd bij ons gezeten. Duurde bij elkaar twee uur voordat we alles op hadden en al die tijd heeft ze heerlijk rustig erbij gezeten zonder een kik. Heerlijk! Alle mensen in het restaurant zaten te kijken en Marith zwaaide vrolijk naar iedereen terug haha. De auto hebben we idd gekocht. Uiteindelijk voor 450 euro omdat we nog 150 voor mijn auto kregen. Hij rijdt best fijn en goede motor en versnellingsbak nog en goede banden. Alleen de buitenkant zit onder de krassen en hij rijdt niet zo snel. Daar moet ik heeeel erg aan wennen. Had een auto met 150pk en deze heeft maar 65 dus als ik nu inhaal zit iedereen op mn bumper te kleven. haha Vandaag de hele dag achter de pc gehangen en nog steeds niet klaar. Hadden van het weekend (toen we dus weg waren) een boeking gekregen. Normaal pas ik dit direct op de andere boekingssites aan. (we staan in totaal op vier websites) Maar nu dus niet omdat er daar geen wifi was. Daar moest je 15 euro voor betalen. Komt er 1,5 uur later nog een boeking binnen via een andere site. Hele dag dus aan het bellen en regelen geweest maar nu gelukkig opgelost. Mn man is volgende week zaterdag jarig. Ik hou mn verjaardag verder niet doen we wel tegelijk. Anders is het zo druk. Was zo te lezen een leuke verjaardag! Je taart ziet er gaaf uit! Heb er hier ook weer twee in de koelkast staan om te trakteren op het werk morgen. Wat leuk dat je naar de dierentuin geweest bent. Die ga ik onthouden! We gaan zaterdag naar ouwehand met Marith. Via marktplaats goedkoop kaartjes gekocht dus ben benieuwd wat ze ervan vind.
Ik kom me hier ook melden Kom uit vlaardingen Morgen word ik 32 Heb een dochter van 20 maanden en we proberen zwanger te Worden van een tweede wonder.....
Hoi Daniëlle, welkom en gefeliciteerd met je verjaardag! Veel succes met zwanger worden en gezellig dat je mee komt kletsen Nijn, klinkt toch als een goede deal die auto en gelukkig is het maar voor een korte periode. Het is echt ronduit belachelijk dat we in NL nog altijd zoveel moeten betalen voor wifi in hotels en bungalowparken. Dat slaat echt helemaal nergens op! Je betaalt rond de 15,- per kamer/bungalow terwijl zij max rond de 50,- per maand betalen voor hun abonnement. Dat is echt een winstmarge van heb ik jou daar. Wij betalen er ook nooit voor. Ik gebruik nog liever het internet van mijn telefoon en dat is ook niet mis qua prijs, maar goed. Wij proberen nog steeds ons gewonnen weekendje weg te plannen, maar dat lukt echt voor geen meter. Juni is uitgesloten, juli heb ik nog 1 mogelijkheid maar dat hangt van mijn schoonmoeder af die ook nog een weekend met haar zus weg wil (Robin gaat naar schoonouders als wij weg gaan. Leuk voor hun en kunnen wij slapen ) en augustus en september zijn ook al uitgesloten. Ben dus bang dat t oktober gaat worden Vankantie in de zomer moeten we ook nog boeken, maar dat wordt toch een last minute.
Welkom danielle en gefeliciteerd met je verjaardag! Nou dat was daar dus ook. 15 euro per drie uur wifi! Maar ja gelukkig opgelost. Wel een hoop extra werk want waren met zn zessen en heb ze gratis linnenpakket aangeboden voor het ongemak. Gisteren mensen teruggekomen en deze komen maandagavond terug maandag en dinsdag 10:00 gaat de volgende dus de wasmachine en strijkbout draait overuren hier op het moment. Haha. Balen dat je zo slecht kunt reserven! Via vakantieveilingen gewonnen? Hopelijk zit er geen gelidgheid aan vast dat je uiteindelijk niet terecht kunt.
dank jullie wel was een leuke verjaardag. Eerst gevierd op me werk en savonds met manlief en dochtertje uit eten geweest, was erg gezellig!!!
Lekker uit eten! Dat komt er hier niet vaak van. Hier weer eens een stress weekend. Had woensdag een bakje pastasaus uitgehaald en op het aanrecht gezet. Was het dooiwater in de kookplaat gelopen. Dikke kortsluiting natuurlijk. Twee dagen op pizza, afbakbroodjes en ijs enzo geleefd en toen zat de nieuwe erin gelukkig. Verder zaterdag naar ouwehand geweest met de kleine. Ze zat heerlijk achterover in de wagen met grote ogen naar alles te kijken. Ze is natuurlijk nog erg jong dus alleen de grote dieren zag ze goed. Wel jammer dat vanwege de regen de tijgers, olifanten etc binnen waren omdat ze daar slecht tegen kunnen. A.s. zaterdag is mn man jarig en gaan we all in skieen in botrop. Kostte 19 euro inclusief skiemateriaal en onbeperkt eten en drinken. Lekker goedkoop
Hier gaan we ook niet vaak uit eten hoor, tenzij we op vakantie gaan. En dat zit er dit jaar niet meer in. We willen namelijk een nieuwe schutting in de tuin plaatsen, en de tuin helemaal opknappen. Wel leuk om naar de dierentuin te gaan. En alvast gefeliciteerd met je mannetje
Dat is een beter doel krijg je er tenminste nog wat voor terug wat blijft. Ja was echt leuk. Ik heb me aangemeld voor Marktplaats aanbieding. Daar kwamen die skie kaartjes en dierentuin kaartjes ook vandaan. Dierentuin was 9,95 per persoon.
He meiden! We zijn weer terug van een zeer geslaagd weekje weg. Stijn vondt t helemaal geweldig. Lekker zwemmen, spelen, buiten zijn, naar Toverland en Kalkar geweest. Dat laatste vonden we zelf wat minder maar goed. Gisteren thuis gekomen en ml is gelijk begonnen met de nieuwe slaapkamer van Stijn leeg te halen voor de verbouwing. Danielle nog gefeliciteerd en welkom. Nijn fijn dat de auto toch wel goed bleek en je ff gered bent komende maanden. En een geslaagd weekendje weg zo te lezen. Jammer alleen dat je daarna veel moest regelen voor de boot. Rolinka ff denken hoor.... Bedankt voor je compliment over de taart (nijn ook) en balen dat je weekendje weg plannen zo moeizaam gaat. Hoop dat t wel nog gaat lullen. Hier moeten we vandaag terug naar de oogarts met stijn. Kijken of zn oogsterkte niet achteruit gaat later. Gelukkig ging t druppelen goed en zonder problemen.
Kom me ook weer even melden Welkom Daniëlle! En (erg laat...) nog gefeliciteerd met je verjaardag! Ik heb met een schuin oog even alles bij gelezen, mijn concentratie is niet meer zo geweldig door een gigantisch slaapgebrek. Vandaar dat het even heeft geduurd voordat ik er weer was! Ik las heeeeel goed nieuws voor Nijn, wat goed! En nog gefeliciteerd met je meisje! Fijn dat het ook is gelukt met de auto, in elk geval ben je mobiel. Hoe is het ondertussen met de helm voor Robin Rolinka? Kibbeling nog gefeliciteerd met Stijn! Krijgt hij nieuwe meubeltjes in zijn slaapkamer of gaan jullie alleen opnieuw verven/behangen? Hier gaat het rustig aan, ik heb continue last van zware zwangerschapsjeuk dus ik slaap eigenlijk praktisch niet. Het lukt 's nachts niet en overdag even liggen geeft hetzelfde resultaat. Na 10 minuten jeukt alles zo vreselijk dat ik van ellende maar weer wat in huis ga doen. Ik moet ook zeggen dat ik me begin te vervelen, alles is al zo'n beetje gedaan dus het is nu echt uitzitten. De ervaring met een eerste is bij de VK toch dat ze vaak overtijd gaan, ik hoop dat ze niet meer al te lang wacht. We zijn ontzettend nieuwsgierig en zeker het slechte slapen hakt er wel in. Afgelopen 2 dagen aan het CTG gelegen en een echo gehad omdat ik haar zo stil vond, vandaag is ze me weer keihard aan het verbouwen dus ik denk dat mevrouw ook gewoon even aan het bijslapen was. Verder nog totaal geen tekenen dat ze zich gaat melden helaas. Toch lijkt het me ook zo ontzettend raar als ze straks niet meer in mijn buik zit... Hadden jullie dat heel erg? Ik word er af en toe wel emo van als ik eraan denk dat ik 's ochtend niet meer word begroet met een schopje, of als we 's avonds voor het slapen gaan mijn buik niet meer zien bewegen, geen kusje meer erop als VL thuiskomt van zijn werk.. Ik weet ook wel dat het dan kusjes van mijn kleine worden en dat ik dan begroet word met een lachje zodra ze gaat lachen (of met een luide krijs als ze het er niet mee eens is ) En toch... Ik laat er af en toe een klein traantje om, al ben ik het zwanger zijn ondertussen ook wel écht zat aan het worden. *zucht* hormonen+laatste loodjes+vermoeidheid doen me geen goed
Oh Nijn wat erg!! Ik heb dat echt niet gelezen bedoelde lukken!! Saffron wat vervelend.dat je zoveel last van jeuk hebt. In dat geval hoop ik echt dat je snel mag bevallen. Er is echt niks ergers dan jeuk. Ik ben behoorlijk na mn uitgerekende datum doorgelopen. Ik ben pas bevallen met 41+5, ik duim dat jij dat niet hebt. En ik miste Stijn in mn buik al gelijk na de bevalling toen ik bijkwam na de OK. Ik legde mn handen op mn buik dn die was leeg. Zo raar gevoel was dat. Dus ik snap je emo's wel hoor. Stijn gaat naar een hele andere kamer dus die.moeten we eerst verbouwen (muur plaatsen, andere vloer of deze herleggen als t lukt, stuken, nehangen/verven) en dan gaat zijn kamertje wel mee voorlopig. We hebben wel al een 1 persoonsbed maar we hebben besloten (nadat in de vakantie.uit t grote bed was gevallen) om die.nog ff te bewaren tot hij wat groter is. Rolinka heb je de helm al gehaald of nog niet? Zo ja hoe gaat t opbouwen? Hier vandaag een heerlijk dagje efteling gehad. Het weer viel echt reuze mee af en toe een enkele spetter verder droog. Stijn vond t ook weer geweldig. Gewoon mee.in de bobslee.en villa volta geen probleem.
Leuk kibbeling de efteling! Geeft niks joh tiepvoutje hebben we allemaal wel eens Saffron wat vervelend zeg die jeuk. Helpt mentholpoeder of een koude douche ofzo ook niet? Ik had zelf helemaal niet dat misgevoel eigenlijk maar ja zat ook zo gelijk in een emotionele achtbaan van alles wat er gebeurde dat daar ook geen tijd voor was. Die auto wordt steeds gekker haha. Ik van de week van mn werk naar huis rijden doet de snelheidsmeter het niet meer (nu nog steeds niet) Af en toe een opleving en dan ging ie er maar weer bij liggen. Navigatie op mn mobiel aangezet kan ik in ieder geval zien hoe hard ik rij. Kilometerteller doet het dus ook niet meer. Rij ik door zn bocht de a27 op gaat mn tanklampje branden ik denk oh oh dadelijk even tanken. Ben ik de bocht door staat ie weer op driekwart vol. Ga ik tanken ging er dus 17 liter in dus leeg was ie gelukkig niet maar zat toch wel even met samengeknepen billen. Nu dus voor de veiligheid maar iedere week even tanken haha. De nieuwe auto nog niet besteld. Mn man wil graag ergonomische stoelen omdat hij er zeker 60 uur per week inzit maar die zijn dus niet bestelbaar op de golf 7 nog Nu aan het kijken of we een jonggebruikte audi a3/a4 kunnen bemachtigen ergens. Hopen zo rond eind september de nieuwe auto te hebben welke het dan ook wordt.
Jeetje Nijntje dat klinkt toch niet echt als een prettige auto hoor. Stiekem een miskoopje? Balen dat de nieuwe auto nog niet besteld is. Al snap ik je man met al die.uren op de weg wel. Hoop dat jullie.snel iets vinden.en vooral dat je.nog veilige km maakt in deze auto. Hier vandaag op kraamvisite geweest. Stijn heeft zich prima vermaakt met oudste van hun en ml lag heerlijk bij de.kids op de grond te bouwen met de duplo. Vanavond nog ff langs de winkels.geweest. Ml moest nieuwe scheermesjes.maar een nieuw scheerapp was net zo duur. Dus maar een nieuwe gekocht.