Gezellige mama's of aanstaande mama's Zuid-Holland

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Caroline80, 2 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muts008

Muts008 Actief lid

2 feb 2013
    196
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ja, het is inderdaad het eerste kindje. Echt heel spannend!! Jullie kennen het gevoel allemaal wel ;)

2. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Hey nieuwe meiden erbij, leuk, gezellig ! Welkom allemaal :)

@ Muts, Gefelicteerd met je zwangerschap, dat is lekker snel! Wanneer was je nod?
    @ Saffron, spannend vandaag de 20 weken echo! Hoe is het geweest ? En weet je al wat het gaat worden of wil je dat niet weten?
    @ All, hier vannacht een slapeloze nacht achter de rug, onze kleinste meissie heeft me aardig wakker weten te houden. Gelukkig heb ik vanochtend een beetje slaap kunnen inhalen.
    Vanavond mag ik weer naar de verloskundige, altijd leuk natuurlijk. :D

3. Amann

Amann Actief lid

22 jun 2012
    312
    8
    18
    Vrouw
    Zuid holland
    Hoi dames mag ik me ook melden? Ik ben 23jr en heb een zoontje van bijna 2 maanden :)

4. Muts008

Muts008 Actief lid

2 feb 2013
    196
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi,

Mijn nod is morgen :)
    Vanmorgen nog even getest "voor de zekerheid" en echt een duidelijke streep hoor.

Voel me ook al echt zwanger, misselijk in de avond en heel de dag trek ik knakworsten hahaha hoe kom ik erbij.

Jij een meisje? Leuk hoor, kan echt niet wachten tot ik het ook weet.

5. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Welkom alle nieuwe meiden..
    @safron, hoe was je echo?
    @muts, eerste kindje is zeker spannend maar je raakt er zo aan gewend, toen die 2weekjes was leek het al net of hij er altijd al geweest is..
    @mirtjuh, veel plezier bij de vk, ik vond het altijd heerlijk om naar het hartje te luisteren..

Zo ik heb me drukke dagen achter de rug nu ben ik lekker vrij tot zaterdag..

Xavi heeft echt een drama periode met betrekking tot het slapen, hij valt zonder morren in slaap maar na zo'n half uur wordt die hysterisch wakker en is die ontroostbaar hij is alleen maar stil als die bij me zit.. Hoop dat het snel weer voorbij is...

6. minon

minon Niet meer actief

@ mandy dat is hier ook het geval op het moment. Heb M. net op haar bedje gelegd en na een half uurtje begon ze ook hysterisch te krijsen. Ga ze zo maar haar laatste flesje geven. Beetje vroeger als normaal maar hopelijk kalmeert ze dan en gaat ze slapen.
    @ mirtjuh. Leuk naar de verloskundige! Vond dat altijd erg leuk even hartje luisteren en wij hadden vaak echo's. Was ook erg leuk!!
    @ muts. Gefeliciteerd! Ja dat gevoel herken ik nog wel. Blij, niet blij, bang, nuchter, ongerust. Ik was alles door elkaar de eerste paar maanden van ,n zwangerschap. Vooral overdonderd want konden eigenlijk niet zwanger worden en was het ineens toch. Zelfs spontaan nog wel.

7. minon

minon Niet meer actief

Pffieuw wordt je om 02:03 wakker van je dochter ga je kijken ligt ze ondanks dat ik ze strak instop op de buik in bed. Zucht... Maar weer ingestopt en nu ligt ze te kletsen. 5:30 gaat de wekker weer :(

8. Saffron88

Saffron88 Actief lid

28 okt 2012
    313
    1
    0
    Regio Rotterdam
    @muts: spannend hoor! Al een verloskundige 'uitgezocht'?

@alijda: heb je nog een beetje kunnen slapen?

@mendy: geniet lekker van je vrije dagen! Heb je nog wat gepland of ga je het heerlijk rustig aan doen?

De echo hier was helemaal goed! De kleine was vreselijk eigenwijs dus de echoscopiste is een uur bezig geweest, maar gelukkig hebben we uiteindelijk alles kunnen zien :D En mijn voorgevoel klopte, we krijgen een meisje! We zijn daarna gelijk even de stad ingedoken om een jurkje te kopen :p

9. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    @alijda, hier slaapt meneer sinds die zelf om kan draaien alleen nog maar op z'n buik, in het begin vond ik het doodeng maar kon hem toch niet tegenhouden.. en ben je een beetje je dag door gekomen?

@saffron, fijn dat alles goed is en leuk hoor een meid! Nu kan je gaan shoppen.. Hoe vervelend... :D

Zo ik heb vanmorgen grote schoonmaak gehouden en vanmiddag ben ik met de kleine man naar de kinderboederij geweest, nu ga ik lekker een avondje luieren..

10. Muts008

Muts008 Actief lid

2 feb 2013
    196
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Saffron: had er 1 gevonden maar denk dat ik een andere neem omdat die ook in de avond open is. Wel zo handig als je heel de week werkt.

11. minon

minon Niet meer actief

Heb ze uiteindelijk beneden in het campingbedje gelegd en daar heeft ze tot vier uur liggen kletsen/huilen. Ik kan daar naar haar kijken zonder dat ze me ziet want boven als ik ga kijken en loop weg is het zowieso feest.. Ze bleef wel op de rug liggen nu maar was gewoon klaarwakker denk ik. Wel een zware dag :) moest werken vandaag. Mn moeder pastte op en die heeft ze gelukkig express aan haar normale ritme gehouden dus geen extra slaapjes ondanks dat ze moe was. Nu is ze lief gaanslapen dus hopelijk gaat ze nu de nacht goed door.

@mendy leuk de kinderboerderij! Kan niet wachten tot onze meid wat ouder is dat zulke dingen ook leuk worden :)
    @saffron Leuk een meisje!! Nu kun je inderdaad lekker gericht gaan shoppen :) ik stopte dan vervolgens alles ver weg in onze eigen kledingkast voor nieuwsgierige ogen van mn vriendinnen en oma's :) We hadden namelijk besloten het voor onszelf te houden ondanks dat we het wel wisten.

12. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.133
    8.867
    113
    Welkom, alle nieuwe dames! Ik hoop binnenkort een beetje actiever mee te gaan schrijven, maar moet er bij een nieuw topic altijd even in komen met alle mensen en namen ed, merk ik. ;) :)

13. Saffron88

Saffron88 Actief lid

28 okt 2012
    313
    1
    0
    Regio Rotterdam
    @NiekeKris: dat heb ik ook wel merk ik. Ik moet altijd twee keer teruglezen wie nou wie was en wie nou wat heeft geschreven ;)

@Alijda: fijn dat je moeder haar ritme heeft aangehouden, hopelijk slaapt ze goed! Kan me voorstellen dat het er inhakt, dat ga ik nog meemaken ;)

@mendy: de kinderboerderij is leuk! Ik kwam er vroeger als kind bijna wekelijks en zodra de kleine meid er is ben ik ook van plan om er regelmatig heen te gaan. Hij is hier ook best mooi en ruim opgezet en ik kan er als het mooi weer is in principe ook wel lopend heen. Is gelijk een lekkere wandeling!

Wij hebben wel verklapt aan iedereen dat we een dochter krijgen, denk dat ik mezelf anders toch wel versproken zou hebben :D De eerste jurkjes en roze hebben we al van opa's en oma's gekregen, die waren ook in de wolken en blij dat de echo goed was.

14. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Leuk is dat he saffron, wij hebben het toendertijd ook verklapt.. Ben helemaal niet goed in dingen geheim houden..

@niekekris, ik moet er ook nog inkomen hoor, haha er moet meer gekletst worden komen we er vast snel in..

@ alijda, hoe is je nacht gegaan?

Zo ik zit lekker languit op het bankie, open haard aan, genieten van de vrienden van amstel.. Ben er zelf geweest maar is altijd leuk om terug te kijken..

15. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Leuk, een zuid-hollandtopic! Ik wil me ook graag aansluiten. Ik kom uit Barendrecht, ben 30 jaar en heb een zoontje van bijna 5 weken.

16. Muts008

Muts008 Actief lid

2 feb 2013
    196
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Rolinka,

En nu we hier toch met z'n alle zijn..... hebben jullie suggesties voor leuk jongensnamen?

Ik zoek iets stoers en aparts met max 2 lettergrepen.

Groetjes

17. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.133
    8.867
    113
    Geen idee waar je van houdt, maar misschien:
    Milo/Nilo
    Yaniek
    Boaz
    Quinn
    Silvan/Silvijn
    Otis
    Joas/Joah
    Kian
    Raff
    Naël
    Enzo
    Lasse
    Dante
    Lenn
    Ferre/Ferron/Fedde
    Guido/Gido
    Silas
    Lennon
    Nino
    Jairo
    Nolan

Geen idee of je er wat aan hebt, maar anders brengt het je misschien wel op ideeën? Heb je ook al een topic geopend in het namenforum? Misschien komt er dan wel iemand met hèt idee. :)

18. minon

minon Niet meer actief

Strak het ritme gehouden en overdag iets minder lang laten slapen dan normaal en nu heeft ze twee nachten doorgeslapen. In begin wel huilen als ik wegloop maar het lijkt erop als ik het lampje van de babyfoon aanzet dat het dan goed is.

19. Muts008

Muts008 Actief lid

2 feb 2013
    196
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou Nieke, hier zitten al een aantal toppertjes bij hoor!!!!! En ik denk dat ik mijn lkeuze zelfs al heb gemaakt :)

Ga hem inderdaad ook nog even op de andere forum zetten, dank je.

20. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.133
    8.867
    113
    Muts008, leuk! Ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt. :)

Deel Deze Pagina