Ik zat er toevallig nog aan te denken! Wat een ontzettend geinig onderschrift heb je trouwens En ja, het is waar, heel waar... Hier alles druk, druk, druk. Zo heb je weinig te doen op je werk en zo kom je om in de klussen en hoop je maar dat alles haalbaar is. Ach ja, that´s life. Robin rolt nog steeds van rug naar buik, maar nog niet terug helaas. Dat frusteert hem af en toe enorm. Verder is ie koning gekke bekken trekken. De ´Ooh`is nu favoriet. foto´tje toegevoegd. De tandjes zitten nog in de puntjesfase. Ze komen nog niet helemaal door. Wel zijn we begonnen met poetsen en hij heeft er, net als bij het zwemmen geen enkele mening over Hij reageert er niet eens op. Verder hebben we eindelijk (!!!) een vakantie bestemming gevonden: Camping Le Bois de Valmarie - Frankrijk - Vacansoleil Moeten nog wel even boeken Hoe is het verder met jullie allemaal en met de kleintjes? Houden ze het een beetje uit met de zon (die er vandaag gelukkig maar weinig is...)
He drukke meiden! Nijn dat blokje doet verrekens pijn kan je vertellen een duplo autootje ook! Het zal bij jullie idd druk zijn op de boot in t hoogseizoen. Arme M met haar muggenbulten allergie. Mn mams reageert dit jaar ook ineens heftig op muggenbulten en heeft er tabletten voor gehad vd arts. Rolinka wat een lekker.bekkie heeft R. Hahahs die ohhh echt geweldig. Het klussen is hier gelukkig klaar! Stijn heeft een mooie kamer waar hij ook steeds meer speelt. Nu is hij er met neefje aan t spelen. Verder gaat t slapen in zijn grote jongens bed ook goed.
Haha ja druk druk en ben er al een paar keer opgestapt een keer zelfs met een blauwe plek onder mn voet Leuke foto Rolinka die oh en ahs zijn echt te leuk haha. Fijn dat Stijn zo goed slaapt in grote bed. Is wel spannend denk ik of dat goed gaat enzo. Hier alleen volgende week nog werken en dan twee weken vakantie. Wij zijn heel vaak op deze camping geweest. Zit je een beetje tussen de zee en de natuur in super leuk daar. RCN Domaine de la Noguière | Vakantiepark in de Provence (Le Muy) Half uurtje vanaf het strand en een uurtje vanaf de grand canyon. Dit jaar gaan we waarschijnlijk niet weg. Financien vallen een beetje tegen De hitte maakt ons niet meer uit Airco op de slaapkamer gekregen dus met de andere deuren dicht en kamerdeur open is het beneden 23,5 graad. Prima uit te houden. Wel fijn want marith kan niet zweten. Zo sneu. Ze plakt aan alle kanten en voelt heel heet aan maar geen zweet.
Ach, arm kind Robin kan wel fiks zweten, zeker met zijn helmpje op. Dat haar is drijfnat en het stinkt nog steeds. We zien gelukkig al wel wat verbetering en 20-9 gaan we het laten meten. Ik hoop zo dat we dan ook echt resultaat hebben geboekt! Wij zijn twee jaar geleden daar geweest. Niet op die camping, maar in st. Raphael in een appartementje. Erg leuk stadje en vlakbij Cannes, Monaco, Saint Tropez en Frejus. Een van onze 'eisen' is aan het strand. En die camping bij perpignan is aan het strand. We boeken overigens via een andere touroperator. Grotere mobilehome en bijna 100,- goedkoper! Balen dat jullie niet weg kunnen zeg Nijn Maar met de boot lekker varen, of wordt ie verhuurd in die periode?
Tot nu toe is ie nog vrij. Als we geen huurders hebben dan gaan we zelf natuurlijk maar eigenlijk moet ie wel weg omdat we het geld nodig hebben. Als het goed is kan ik morgen twee mensen bellen om schoon te maken paar uur per week dus dat zou fijn zijn! Ja dat zal best stinken ja dat helmpje met het zweet haha. St raphael zijn wij wezen duiken. Zo mooi! Als je keer stukje wil rijden moet je echt naar de george du verdon / lac de sainte crox gaan. En dan vandaaruit kun je een hele mooie bergroute rijden de route de cretes. Ook st rosalie heb je maar weet het plekje niet meer volgens mij Villeneuve-les-Avignon. Dat is een geestelijke die is ingedroogd echt grappig. Een keer per jaar nemen ze haar ogen die zitten in een apart kastje en dan gaan ze door de stad heen zodat ze de voortgang van de stad kan zien. De legende gaat dst haar ogen hebben geglanst totdat napoleon er met zijn zwaard instak om te kijken of ze echt waren. Of de watervallen in aix-en-provence, kan nog wel even doorgaan maar lees nu dat jullie bij perpignan zitten dan is het wel een beetje uit de buurt allemaal
He meiden! Arme marith en niet kunnen zweten. Lijkt me.voor haar ook niet fijn dan die warnte. Gelukkig.nu lekker de airco. Balen dat vakantie er niet in zit dit jaar. Ik hoop dat de boot bog verhuurd wordt als jullie de financien zo hard nodig hebben, maar aan de andere kant ook wel lekker als jullie er zelglf mee weg kunnen....dubbel! Rolinka kan me voorstellen dat Robin zich kapot zweet met zn helmpje op. En ik weet hoe dat kan stinken!! Te erg voor woorden idd Gelukkig is t nu wat koeler en schijnt t zo te blijven even. En ik geloof heus wel dat er verbetering is. Bij stijn zag je t erg snel. Klinkt al leuk jullie vakantie! Hier gaat alles zijn gangetje. Stijn kletst de oren van mn hoofd en groeit als kool!! Hij heeft vandaag een lange broek maat 92 aan en die zit gewoon net aan... Het ergste is dan nog dat als ze baby zijn je het heel erg vind en dan ineens gaat t vanzelf en denk je er niet meer over na.
Marith zit met 14 maanden al in maat 96 !! Heb weinig vergelijkingsmateriaal maar dan is ze aardig aan de maat haha
Robin hangt nu met 7 mnd tussen de 68 en 74 in. Broeken kunnen wel in 68, maar shirtjes... Hij is lekker breed van boven. En dan te bedenken dat ie bij geboorte een frummeltje was van net iets keer dan 3kg en 48 cm. Fijn dat Stijns kamertje klaar is! Hier nog steeds kluswerkzaamheden. Gisteren horretjes in de keuken en Robins kamer opgehangen. Nu onze kamer, logeerkamer en zolder nog. Dan nog de vloer in de douche. de ombouwtjes, deel trapgat en berging deur schilderen en de tuin nog. Dan is het klaar Als we he over praten hebben dan zegt Robin alleen nog waapwaapwaapwaap en rrrrrrrr de hele dag. We kunnen er geen chocola van maken, maar het klinkt wel grappig Ja Nijn, daar zitten we wel iet wat uit de buurt. We zijn nu iets meer aan het kijken richting Barcelona en er zit ook een heel groot aquarium daar in de buurt, wat ons leuk lijkt. We zijn 2 jr geleden wel in Graz en frejus geweest, echt heel leuk. Naar zo parfum-maak fabriek en van die bloemenvelden (met 35 graden ) en op de terugweg een stuk van de route van de tour de france gereden, door de bergen via Gap. Echt prachtig, zij het niet dat het toen heel hard ging regenen (echt noodweer) en de temp kelderde van + 35 graden naar 12 graden! We waren erg blij dat we de bergen uit waren!
Nijn das een flinke meid!! Stijn zit met zijn ruim 2 jaar in maat 92/98. Hij is ook niet flink of zo. Hij heeft de bouw van zijn papa, lang en dun Rolinka jullie hebben nog best veel te doen in huis als ik het zo lees. En als Robin straks gaat kruipen en lopen dan verdwijnt zijn babyvet meestal ook wel. En ik vind hem er gezond uit zien hoor Hier gisteren naar t maritiem museum geweest met zus en de kids. Ze hebben zich prima vermaakt. 's Avonds met collega's gezellig wat wezen drinken en veeeels te laat thuis gekomen Vanmorgen om 7 uur was stijn alweer wakker. Die is nu op het kdv en ik ga straks zus ophalen en dan gaan we samen naar de sauna toe. Heb er zin in
He meiden! Hoe gaat t met iedereen? Hier gaat alles goed. Stijn doet t helemaal goed, alleen eet hij momenteel wat minder maar ik zag met tanden poetsen vanavond dat onder zijn laatste kiezen door zijn gekomen. Niet raar dus dat hij minder eet. Dacht alweer van dit is een fase Verder kletst/zingt hij de oren van mn hoofd en krijgt steeds meer fantasie.met spelen. Zo leuk om te zien en horen. Ik ben zelf sinds afgelopen maandag begonnen met sonja bakker en meer bewegen. Ik breng Stijn nu op de fiets naar t kdv toe en krijg zo gelijk mn beweging. Ik had vd week geen zin en toen vroeg ik aan stijn gaan ae met de fiets of de auto? Zegt mn reddende engeltje met de fiets mama. Dus zelfs stijn sleept mama erdoorheen. Hoe gaat t verder met jullie?
Jaaaa ik leef nog Inmiddels op vakantie geweest en begonnen met een schoonmaakbaantje voor 4 uur per week om onze financiën aan te vullen. Nu dus weer in het normale ritme een beetj. Marith gaat weer een fase in namelijk van de driftbuien. Ik weet er geen raad mee. Ik kan er geen land mee bezeilen. Negeren werkt niet. Als ze aan mijn telefoon zit wat ze niet mag en ik verbied dat dan gaat ze slaan, p de grond liggen en krijsen of met dr hoofd op de grond bonken etc. Heel vervelend. Mijn man doet exact dezelfde dingen en bij hem luistert ze wel en is ze lang niet zo driftig. Heel vervelend. Wordt er ook best onzeker van. We doen exact dezelfde dingen in aanpak en toch doet ze het bij mijmveel erger.
Oh Nijn das idd een vervelende fase. Snap wel dat je onzeker wordt als ze bij jou zo reageert en bij je man niet. Schrale troost ik krijg ook meestal de.meest overdreven reactie van Stijn. Het zou bij M ook een gevoel van frustratie kunnen zijn. Ze kan nog niet goed uiten wat ze wil he. Ik weet nog dat ik dat voor mezelf het meest erge vond. Je kan niet echt uitleggen aan dr waarom het niet mag. Ik hoop dat die fase snel over is. Goed dat je een baantje.hebt gevonden voor 4 uurtjes. En lekkere vakantiebgehad? Waar zijn jullie geweest? Hier gisteren naar de havendagen geweest en Stijn vond t geweldig! Ook nog op een paar.boten geweest, in een.vrachtwagen gezeten en daarna met papa en zus en gezin naar t maritiem museum geweest. Vandaag helaas slecht weer. Hoop dat t nog opklaart.
Zo was ik weer even. Drukke tijd nog steeds met de boot. Zal aan de ene kant blij zijn als ie het water uit is haha Zijn in Zeeland geweest met de boot. In eerste instantie twee weken maar na 1 week teruggegaan omdat we gebeld werden of de boot vrij was. Eh ja hoor haha dus teruggegaan schoongemaakt en weer verhuurd. Ik denk inderdaad dat het bij haar ook een deel frustratie is dat ze iets heel graag wil maar het niet mag en niet snapt waarom. Of dat er iets niet wil wat zij denkt dat ze goed doet. Bijvoorbeeld een deksel op een bakje drukken die scheef zit maar ze snapt dan nog niet goed waarom dat bakje niet dicht wil. Wij zijn donderdag naar de Hiswa te water geweest. Ben gisteren tante geworden (om 1 uur al geboren smiddags maar we werden om 21:00 uur pas gebeld... maar goed) dus daar gaan we donderdag heen.
Nijntje wel lekker dat jullie toch nog even zelf met de boot weg konden. Dat is dan wel weer een voordeel. Gefeliciteerd tante!! Fijn he die gefrustreerde kindjes! Hier hebben we af en toe ook nog last van hoor. En geloof me die van mij kan de oren van je hoofd kletsen!
Gefeliciteerd Nijn met je neefje/nichtje! En lekker dat jullie er toch nog even uit hebben kunnen gaan! Fijn ook dat je een baantje hebt kunnen vinden! Dat scheelt dan toch weer. Hier net terug van vakantie. Het was een leuke vakantie, maar wat hebben we belabberd weer gehad! We hebben welgeteld 1 keer bij het zwembad gezeten. Toen was het weer aangenaam, maar niet heel erg warm ofzo. We hebben 2 dagen echt zwaar regen gehad en de rest was het relatief koud en heel erg bewolkt. Ik had ook graag een dagje naar het strand gegaan, maar dat zat er gewoon echt niet in. De volgende keer gaan we niet meer zo ver. Voor het weer hoeven we het toch niet te doen, blijkt wel. Dan gaan we gewoon ergens in het midden van Frankrijk aan een meer zitten ofzo. De terugreis hebben we in ene keer gedaan. Was wel pittig, maar wel te doen. Mijn man wilde niet meer overnachten. Die was het zat en wilde naar huis. Robin heeft zich echt voorbeeldig gedragen de hele reis. Ook op vakantie trouwens. We zijn heerlijk zonder problemen een aantal keer uit eten geweest en lekker wezen wandelen. Nu wachten tot oktober voor een weekendje weg (samen) en november voor waarschijnlijk nog een weekje CP. We denken dat Robin op dit moment heel erg last heeft van een sprongetje. Hij is enorm huilerig, steeds 's nachts wakker, heel aanhankelijk (als ik wegloop is het brullen geblazen). Heel zielig voor hem. Verder heeft ie ook last van 'driftbuien'. Hij is net 8 maanden, maar we vermoeden nu al dat we nog heel wat met m te stellen zullen krijgen! Verder even met jullie delen hoor: Op 2 november 2013 houdt kek mama (dat blad) een kek mama dag in Blijdorp. Voor die dag gaven ze gratis kaartjes weg, maar je kunt nu ook via hun website kaartjes bestellen voor maar 5,- per stuk! Je moet dan wel op 2/11 gaan en je bent dus een beetje afhankelijk van wat het weer doet, maar 5,- is geen geld natuurlijk. Dit is die website: Diergaarde Blijdorp - kekmamaREG Ik ga waarschijnlijk met mijn man, Robin en mijn schoonouders. Verder komen er als het goed is ook een aantal meiden van onze januariclub en hebben we daar een lunch ofzo. Dat weet ik nog allemaal niet precies. Kibbeling, hoe is het verder met Stijn? O en verder, ik ben zo blij! Toen we terugkwamen van vakantie was de tuin klaar, de logeerkamer helemaal opgeruimd en is de badkamer vloer gelegd! Ik ben zo blij met mijn schoonouders en de tuinman
Hi Dames, Ben na 6 jaar weer aangemeld vanwege mijn 2e zwangerschap! Ben 29 en kom uit Spijkenisse, heb nu dus een dochter van 6 en een mini 2.0 onderweg. Lijkt me gezellig om mee te kletsen (heb nog niet alle pagina's teruggelezen)
Rolinka zo te lezen een geslaagde vakantie! Fijn dat Robin het ook zo goed gedaan heeft, alleen erg jammer dat weer niet meewerkte. Wat leuk dat uitje blijdorp. Wij hebben een abonnement dus wij gaan zo ie zo geregeld. We gaan volgend weekend er weer heen met vrienden van ons. Lief dat je naar Stijn vraagt. Het gaat op zich goed met hem. Momenteel is alleen het avondeten weer een ramp en papa kan dan soms echt de strijd met hem aangaan terwijl je het beter kan negeren. Hij gaat morgen wennen op zijn nieuwe kdv, ben wel benieuwd hoe hij het zal doen. Vast wel goed maar is toch stiekem wel spannend. Hij gaat daar tussen de middag ook warm eten en dat scheelt thuis wel wat frustraties na een dagje kdv. Verder is hij super leuk en wordt steeds leuker hahaha ben gewoon verliefd op mn kleine mannetje! Hij kan zichzelf goed vermaken, leest op zijn manier boekjes, zint liedjes en speelt lekker. Het was gisteren zo lief, zus en gezin plus mams zijn op vakantie naar Amerika en we zaten met zus op de Skype hij allemaal kusjes geven op mn foon voor zus. Dat was zoooooo lief!!! DSNY welkom bij ons. Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Dsny, welkom! @Kibbeling, en hoe vond ie het op het nieuwe KDV? Wel lekker dat ze daar dan warm eten. Dat scheelt een hoop gedoe 's avonds! Robin eet nu voor het grootste deel met de pot mee en dat is soms echt een geregel en gedoe met mijn werk (op tijd thuis zijn) en ook met koken, want hij mag natuurlijk nog niet alles hebben. Maar, het is gelukkig echt een goede eter, dus wat dat betreft hebben wij geen zorgen. Wel zit ie in een vervelende sprong. Hij slaapt slecht, wil steeds bij mij, is heel aanhankelijk en heeft vannacht om 5 uur de boel bij elkaar gekrijsd. Uiteindelijk naar een flesje gegeven, wat gelukkig goed viel en hij weer even ging slapen. Bovenin komen twee tandjes door, dus daar zal ie wel last van hebben. Ben heel benieuwd hoe dat vanavond gaat, want ik ga een avondje uit met een vriendin. De laatste keer liep dat ook al mis vanwege ziekte van mijn man en Robin, dus hopen dat het nu wel goed gaat. Het is gelukkig in de buurt, dus als t moet, ben ik zo thuis. Leuk zeg, dat Stijn zo aan het babbelen en zingen is! Ik was afgelopen woensdag met een vriendin en haar neefje van 2,5 bij een soort ballorig en dat mannetje babbelt ook de oren van je hoofd en die was helemaal fan van Robin
Rolinka het wennen van Stijn ging eigenlijk heel goed. Alleen het afscheid nemen was in het begin wat moeizaam. Hij wilde spelen of bij mama zijn. Gelukkig hoefde hij nog niet gelijk aan tafel te gaan zitten (de rest van de kindjes zaten al aan tafel voor de cracker) maar mocht hij nog even spelen met een leidster. Het warm eten had hij geen zin in dus ook niets van op. Hij moet er ook nog wel aan wennen dat ze tussen de middag warm eten. Hij is een boterham gewend. Ik kreeg wel te horen van de leidster dat hij wel 5 dagen mag komen zo lief was hij. Ze vinden het een heerlijk mannetje. Toch wel fijn om te horen Leuk dat de kleine van je vriendin zo weg is van Robin. Stijn vind kleine kindjes ook helemaal geweldig. Balen dat Robin in een sprong zit. Gelukkig was hij met een flesje te troosten. Stijn was afgelopen nacht vanaf 4 uur aan het huilen en wilde alleen maar bij mama zijn. Uiteindelijk wist ik hem weer in slaap te krijgen, duurde helaas maar een half uurtje. Om 6 uur hebben we hem maar bij ons in bed genomen en heeft hij nog een beetje liggen dommelen/slapen. Hij wilde wel perse bij mij in mn armen liggen (dan kan ik dus niet meer slapen maar goed) en zodra ik mijn arm weg haalde begon hij heel hard te huilen. Gelukkig was hij verder vandaag wel gezellig en actief. Hij was alleen wel zo moe dat ik om 19:15 vroeg of hij naar bed wilde en dat wilde hij maar wat graag Hij was ook zo in slaap.