Hoe is het met jullie allemaal? Hier is het heel erg druk. De afgelopen weken veel gewerkt, veel overgewerkt en echt het idee dat ik nauwelijks vrije tijd gehad heb Onze vakantie die was gepland voor de week van 25-11 t/m 2-12 gaat helaas ook niet door door de drukte We hopen nu eind januari een weekje weg te gaan. Verder gaat Robin nu steeds een stapje vooruit. Hij probeert te kruipen en begint zich af en toe ook op te trekken! Ik heb het idee dat het helmpje de boel wel een beetje vertraagt. Hij heeft namelijk nu zijn helmpje niet op omdat ie klemt (morgen gelukkig een afspraak!) en we zien m echt vooruit gaan! Vorige week is ie ook nog gewogen en gemeten. Met 10 mnd, 1 wk en 3 dagen was hij 10360 gram en 75,5 cm! Een flinke beer dus! Verder hebben we ook nog naar de intocht op tv gekeken en Robin vond het machtig interessant! Hoe hebben jullie de intocht beleefd? Op naar nog een lange week (4 dagen) en daarna hopelijk weer wat rustiger. In ieder geval ben ik rond de kerstdagen gelukkig wel vrij, dus daar kijk ik al naar uit hebben jullie al plannen voor de feestdagen?
Rolinka wat balen dat het zo druk op je werk is dat je vakantie niet door gaat. Ik hoop voor je dat het snel wat rustiger wordt en je vrij kan nemen. Wat goed dat Robin het zo goed doet. Ben benieuwd of ze morgen nog gaan meten bij hem. Hier geen sint intocht gezien gisteren, we waren in een overvolle efteling. Man oh man wat was het druk. We hebben er al ruim 2 uur over gedaan om er te komen (normaal 3 kwartier a uurtje) en het was zo druk dat we alleen maar de fata morgana en de rode neuzenshow hebben gedaan. Lang leve de acties! Voor de feestdagen nog niet echt iets concreets gepland staan. Ik ben wel met de kerst vrij en denk dat we 2e kerstdag bij zus zullen zijn. 1e kerstdag lekker met het gezinnetje. Normaal is mams ook vrij maar die is dit jaar met de oud en nieuw vrij. Dan mag ik weer werken maar heb gelukkig 2 dagdiensten dus kan lekker met het gezin oud en nieuw vieren. We gaan dan met vrienden en mams naar zus toe. Wordt vast weer gezellig. Eerst nog 2 weken werken en dan heb ik een weekje vakantie!! Heerlijk ik kijk er naar uit. We gaan ook nog een weekend weg dus komt helemaal goed. Verder doet Stijn het helemaal super. Kletst de oren van mijn hoofd, zingt de gehele dag liedjes, gaat steeds vaker op de wc plassen en wil af en toe zelfs al helemaal geen luier meer aan. Hij heeft wel nog momenten van frustratie omdat iets niet lukt (ja dat hoort er helaas ook bij) vandaag was zo'n dag. Hij ging op zijn fiets mee en doordat hij op de rem trapte (meerdere keren) kon hij niet opnieuw vaart maken en dan werd hij boos. Das dan nog maar 1 voorbeeldje. Gelukkig is het wel een lekker mannetje!
Hallo allemaal! Ik ben net lid hier en zag dit oproepje vandaar dat ik me ook even meld Mijn zoontje is 6 maanden nu. Hij is geboren na een zwangerschap van 27 weken en 4 dagen met een gewicht van 620 gram. Hij lag 4 maanden in het ziekenhuis en nu gaat het super goed! Ik geniet heel erg van hem, hij is mijn eerste kindje.
Proudmama welkom. Ik vermeld er gelijk bij dat we niet zo super actief zijn hoor. Jullie hebben wel een heftige tijd achter de rug zeg. Gelukkig dat je nu lekker kan genieten van je kleintje. Heeft hij er verder niks aan overgehouden?
Welkom Proudmama! Allemaal nog fijne feestdagen! Hier twee heerlijke dagen gehad. Lekker thuis met familie/vrienden, heerlijk gegeten, films gekeken. Echt helemaal geweldig! Wel heel veel terug gedacht aan vorig jaar. Toen liep ik hoog zwanger rond, kon helemaal niets meer vanwege al 't vocht wat ik vasthield en moest alle lekkere hapjes aan me voorbij laten gaan. Nu zijn we bezig met de voorbereiding van Robin's eerste verjaardag. Ik heb de uitnodigingen al verstuurd en versiering gekocht. Zijn cadeautje hebben we al gegegeven (we moesten toch checken of ie heel was/compleet was). We zijn uiteindelijk voor dit cadeau gegaan: bol.com | Little Tikes Driewieler 3-in-1 Blauw,Little Tikes | Speelgoed Zo bizar om te bedenken dat ie dan een jaar oud is! Hoe is het met jullie allemaal verder? Nog leuke plannen voor oud en nieuw?
Rolinka wat een verschil dan he met vorig jaar. Gelukkig heb je fijne dagen gehad. Jeetje Robin alweer bijna 1 wat gaat zo'n jaar snel he? Ik weet echt nog dat ik t zo erg vond dar stijn 1 werd. Hij was toen echt baby af. Jullie hebben wel een mooi cadeau voor hem en het weer laat t nog toe om te fietsen. Hier gezellige dagen gehad. Stijn heeft weer genoeg gekregen. Hij heeft alleen nog een beetje moeite met terug in t gareel komen vooral t slapen. Hij lag er toch wat later in en dat resulteert vaak in vroeg wakker zijn.
Hoi meiden, ik weet niet of sommigen van jullie mij nog kennen, ik kletste hier ongv een jaar geleden nog mee. Ik heb een hele tijd niet op het forum kunnen zijn vanwege wat zorgen met mijn zoontje. Inmiddels gaat het goed met hem maar hij blijkt dus KMA te hebben (nogsteeds) Zie dat dit topic niet meer super actief is, maar je weet het nooit! leuk om te zien hoe groot jullie kids ook geworden zijn. Liefs Amann
He amann ik weet nog wel wie je bent. Fijn dat je ontdekt hebt wat je kleintje heeft en dat t nu beter gaat. En ik zie dat jullie er ook alweer het eerste jaar op hebben zitten. Wat gaat de tijd snel he? Hier gaat t allemaal hartstikke lekker. Zo af en toe wel een flinke peuterpuber in huis waarvan ik altijd maar denk het is een fase en ooit gaat t over. ...
Hier helaas in een periode van slecht slapen. Robin doet een ochtendslaapje en slaapt dan de rest van de dag niet meer. Hij is gelukkig wel gezellig, maar ik heb toch de hoop dat ie alsnog een middagslaapje gaat doen, want tegen vieren is ie op van de slaap, maar op bed leggen is echt not done. Hij blijft gewoon net zolang schreeuwen tot we m eruit halen 's nachts slaapt ie ook belabberd, alleen bij ons slaapt ie goed, dus meestal ligt ie tussenin. Zijn verjaardag was wel super! We hebben het in 2 dagen gevierd en dat was, ondanks de drukte, wel te doen. Robin is ontzettend verwend met heel veel toettoetspullen, boekjes, geld, cadeaubonnen, duplo en ga zo nog maar door! Van ons heeft ie een driewieler en de nijntje babywalker gehad. De driewieler vindt ie ontzettend machtig (met name de trappers) en we zijn al een aantal keer lekker wezen wandelen. En nu weer in het nieuwe jaar. Ik heb mezelf tot doel gesteld om minstens 13,7 kg dit jaar te gaan afvallen en ga daarom morgen beginnen met hardlopen. Ach ja, het is een haalbaar doel, maar of ik het ook ga halen Welkom terug Amann! Hoewel KMA balen is, is t wel fijn om te weten wat ie heeft! Gaat het inmiddels al wat beter met hem? Kibbeling, is het peuterpuberen al over?
Rolinka wat een heerlijk ventje! En die stoere blonde haartjes...*smelt* Balen alleen van het slechte slapen. Kun je niet proberen of hij anders over kan naar 1 middagdutje? Weet niet of hij dat al red? Dit lijkt me voor hem ook wel pittig en voor jullie ook. Het klinkt alsof hij heerlijk verwend is met zijn verjaardag. En het is nog mooi weer voor zijn fiets. Daar heb je wel mazzel mee. Die peuterpuberteit....hmmmm nee helaas is deze nog niet voorbij. We hebben ook wel wat rustigere momenten hoor, maar die dwarsw buien en vooral een grote mond die blijven nog. Ik vroeg laatst aan mn zus tot wanneer duurt t? Die zei tot dat hij 3 is. Maar dan krij je de volgende fase. Dat belooft dus nog wat Verder geniet ik nog elke dag van hem.! Dat afvallen zal wel goed gaan komen. Ik ben ze ondertussen ook kwijt. Ik ben in augustus begonnen en nu ook ruim 17kg kwijt.
O, wat ga je goed met afvallen Kibbeling! Gefeliciteerd zeg, fantastisch! Ben je nog steeds met Sonja Bakker aan de gang? Gisteren voor t eerst hardgelopen en hoewel alles achteraf zeer deed, voelde ik me toch voldaan en ontspannen Vandaag een rustdag en morgen weer vol aan de bak. Pfieuw, het goede nieuws is dat je al over de helft bent van het jaar dat Stijn 3 moet worden. maar als daarna de volgende fase zich al aandient Succes! Maar het blijft geweldig om die kleintjes te zien. Robin gaat nu steeds meer kunnen en ik vind t heerlijk om naar hem te kijken als ie aan het spelen is. Dat houdt ie gerust een uurtje vol en tot nu toe speelt ie ook met al zijn speelgoed. Dat slapen blijft nog wel even vervelend. Een middagdutje weigert hij. Hij slaapt 's ochtends na zijn pap nog wel (en soms ook lang), maar daarna is het slapen over. We hebben wel geprobeerd om m dan 's ochtends wakker te houden, maar dan valt ie de hele dag niet in slaap, hoogstens een minuut of 20 op schoot. Het is dus echt aanmodderen
Rolinka ik ben idd nog bezig met sonja. Het voelt voor mij ook niet meer als "lijnen" zeg maar. Het is meer een gewoonte geworden. Kan ook eigenlijk niet anders aangezien ik al zo lang bezig ben. Jij ook wel weer goed begonnen met hard lopen. Respect hoor! Ohja al die fases..pfff de een is vermoeiender dan de andere haha Wel balen dat jullie zo aan het tobben zijn met robin zijn slaapje. Ik hoop dat hij snel weer lekker goed slaapt overdag. De nachten gaan ook niet zo tof of wel? Wij hebben met stijn een periode gehad dat hij elke keer in de nacht aan het huilen was en dit duurde best lang. Gevolg helemaal gebroken van het niet door slapen. UIteindelijk zijn we naar de homeopaat geweest en die heeft soort druppeltjes gegeven (3 stuks voor 3 dagen) en die hebben we nog 1x moeten herhalen en daarna gelukkig geen last meer gehad. Hij bleek 1 of ander stofje niet goed aan te maken waardoor hij in de nacht wakker werd en niet meer in slaap viel. Wel leuk he je uk te zien spelen en zeker als hij zich zo goed kan vermaken. Ik heb dat hier ook hoor en dan heeft hij nu ook hele verhalen als hij aan t spelen is. Helemaal geweldig. Soms ben ik hem kwijt en dan is hij op zijn kamer boekjes aan het lezen. Zo schattig!! Ohhhhhh ik heb gewoon een lekker manneke!