Gezellige mama's of aanstaande mama's Zuid-Holland

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Caroline80, 2 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    @rolinka, gigi dagostino haha leeft die nog, was er vroeger helemaal leip van..

@safron, leuk de 9maanden beurs.. ik zou idd met de meeste onzin terug komen dus slim van je om een lijstje te maken..

@anais, wij zijn ook stiekem getrouwt, zonder poespas naar waarschijnlijkheid geven we als we 5 jaar getrouwt zijn nog wel een keer een feest..

Zo ik had vandaag een luxe, pas om half 9 voor een fles komen n daarna nog geslapen tot 11uur.. Wist niet wat me overkwam..

2. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    @Saffron, Ik ben vorige week donderdag geweest en ze hadden echt hele leuke dingen! Ik heb uiteindelijk alleen een swaddleme gekocht (aan te raden!), omdat alle kleding niet in zijn maat was of niet in de juiste kleur en we verder alle spulletjes al hebben.

Onze kleine man was de enige 'gast' op onze bruiloft. Hij kon met zijn 6 weken dan wel geen ringen dragen, maar ik wilde m er zo graag bij hebben :)

@mendy, Ja, al weet ik niet echt zeker of hij er zelf stond te draaien hoor :p Ik heb wel vaker meegemaakt dat er een bepaalde dj zou draaien en dan draaide iemand anders en werden alleen zijn nummers gedraaid.

Wat een luxe idd. Hier slaapt onze kleine gem. zo'n 5,5 uur per nacht en daar ben ik al heel dankbaar voor :D

3. riantje1987

riantje1987 Bekend lid

16 mrt 2012
    664
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kom ook uit zuidholland omgeving delft
    Heb nog geen kinderen maar we zijn hard er voor bezig
    En klets graag hier mee

4. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Welkom Riantje!

5. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Welkom!
    Verder even een snelle zwaai, ben moe drukke maar leuke vakantie week achter de rug.. Dus lig lekker in me mandje!

6. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Ook even omhoog halen hoor!

Mendy, hoe was je vakantie? Zijn jullie ver weg geweest? En hoe was het om met zo'n kleintje weg te gaan? Of is ie niet mee geweest?

7. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He meiden,

Hier ook iemand die wil meekletsen. Hebben jullie nog een plekje voor een 33 jarige mama uit rotterdam met een kleine man van ruim 1,5 jaar oud??

8. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    #88 Vrouw1982, 6 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2013
    Welkom Kibbeling! Leuke forumnaam :D

9. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Rolinka dank je wel. Naam is koosnaampje voor manlief :) Ooit als grapje begonnen en nooit meer over gegaan.

10. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Welkom kibbeling! Leuk dat je hier ook komt kletsen..
    @ rolinka, we zijn een paar dagen naar centerparks geweest.. Die kleine heeft zich goed vermaakt, zwembad speeltuin enzovoort.. Het is wel een hoop gesleept, alles meenemen.. Maar goed te doen.. Nu ga ik aftellen tot september, dan gaan we lekker 10 naar turkije..

11. Amann

Amann Actief lid

22 jun 2012
    312
    8
    18
    Vrouw
    Zuid holland
    Hoi meiden!!:D
    Hier even een update,het gaat inmiddels goed met mijn kleine man.
    Met mij gaat het ook wel langzaam aan een stukje beter..t waren nogal wat klappen zo kort op elkaar.

Moet verder even kijken of ik de komende week nog actief ben hier,a.s donderdag ga ik natuurlijk al trouwen!!! :D

Liefs x

12. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Wij willen eind mei met Robin een weekje naar CP. Ik ben alleen nog niet goed uit welk park het wordt. Tot nu toe denk ik huttenheugte (of zoiets). Dat ligt bij Emmen in de buurt. Ik vind het gewoon heel moeilijk. Ik weet ook niet precies wat ik dan met Robin kan verwachten. Hij is dan bijna 6 maanden.

@Amann, fijn dat het weer wat beter gaat met jullie, zeker ook voor a.s. donderdag! Geniet heerlijk van jullie dag! Ben benieuwd hoe het geweest is!

13. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Mendy dank je wel. Welk park zijn jillie geweest? Wij gaan in juni een weekje naar heijderbos. Heb er helemaal zin in :)

Hier vandaag gezellig naar de kinderboerderij geweest. Kleine man heeft lekker met zn neefjes gespeeld. We zijn ook bezig met op t potje gaan plassen en we hebben al een paar avobdeb achter elkaar een grote plas. Helemaal trots op hem :)

14. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    @ amann, wat fijn dat het weer beter gaat.. Ga donderdag super genieten op je trouwdag..

@ rolinka, het zwembad is dan zeker een succes, Xavi vind zwemmen vanaf de eerste keer al 1 groot feest...

@ kibbeling, wij zijn bij het meerdal geweest. Wat goed dat je kleine man al een plas doet op het potje, trots ben je dan he..

Hier zit Xavi denk in een sprong, niets is goed en alles is janken of gillen.. Ben blij als het weer voorbij is..

15. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He meiden,

Rolinka Stijn was 3 maanden toen we op vakantie naar Amerika gingen dus denk dat CP zo ie zo ook wel leuk is. Maar huttenheugte is ook een leuk park.

Amann fijn dat het beter met je kleintje gaat. Oh spannend bijna trouwen!! Alvast een hele fijne dag gewenst.

Mendy is het een leuk park het meerdal? Volgens mij is dat echt 1 van de weinige parken waar ik nog niet geweest ben.
    En idd je bent heel trots op je ukkie als hij een plas op het potje doet.
    Balen dat Xavi mogelijk in een sprong zit. Vond dat nooit zo leuk, maar ja mijn uk is nu al flink aan het peuterpuberen........net zo niet leuk!!

Hier gisteren naar de kinderboerderij geweest. Even eruit met zus en neefjes samen. Kinderen hebben zich weer prima weten te vermaken. Vandaag is de kleine man naar het kdv en mag ik werken van 15-23 uur.
    Hierbij nog een spammetje van mn ventje :)

16. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Ahh, wat een mannetje! Die van ons is ook zo blond! Ook ff een foto'tje :)

Amerika, ik zou wel willen, maar ML heeft vliegangst :x En aangezien de boot een beetje lang duurt (en hij ook zeeziek is :()

@Mendy, we zijn nog niet met m wezen zwemmen. Hij heeft vorige week zijn inentingen gehad en deze week een heel drukke week. Ik hoop dus aankomende week, al moet ik eerst ff het zwembad checken. Ik wil niet meteen op babyzwemmen.

Bijgevoegde bestanden:

17. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Rolinka wat een lekker mannetje! Oh heerlijk zo klein nog :) Dir van mij is al zo lekker eigenwijs...
    Wij hadden grluk met onze reis naar amerika. Zus en gezin en mijn moeder zouden al gaan en wij eigenlijk niet. Kleine was er net en ook nog ff snel verhuisd en getrouwd. Dus niet zoveel geld.
    We mochten met hun mee hoefden we alleen de reis te betalen en de upgrade vd auto. Dus ja daar zeg je geen nee tegen :)
    Lijkt me wel vervelend als je ml niet durft te vliegen. En dan ook nog zeeziek (waat overigens hele goede pillen voor zijn, weet ik uit eigen ervaring). Dat worden dus autovakanties.

Hier een rustige dienst gehad en lekker met de meiden zitten knutselen. Daarna gezellig tv gekeken en weer naar huis. Nu lekker slapen want morgen weer vroe op.

18. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Ach wat een droppies!
    Het meerdal is leuk, leuke indoorspeeltuin leuk zwembad en veel voor de kids..
    Wat lastig rolinka een man met vliegangst.. Het is ook niet mijn grote hobby hoor, heb hele slechte oren dus stijgen en dalen is drama.. Maar dat weerhoud mij er niet van om lekker naar de zon te vliegen.

Kibbeling wat doe je voor werk?

Gisteren weer wezen zwemmen, Xavi is voor niets bang, die kruipt zo het hele babybad door zo grappig om te zien, me lekkere spekkie..

Van de week trouwens een zomerjas voor hem gekocht in maat 92 wat een reus heb ik zeg.. Mevrouw in de winkel zei al oow loopt die nog niet, hij is toch zeker al anderhalf jaar.. Toen ik zei dat die in April 1 wordt kon ze het niet geloven..

19. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Hier ook een Rotterdammer!
    20 jaar en 26 weken zwanger van de eerste.
    Ga alleen binnenkort wel verhuizen maar blijf in de buurt haha

20. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Mendy ik werk binnen een woonvoorzienibg voor verstandelijk beperkte mensen. Draai dus ook onregelmatige diensten.
    Het meerdal klinkt wel leuk idd. Wat een grote kerel is Xavi zeg. Stijn zit met zijn ruim 1,5 jaar ook in maat 92. Wel stoer dat hij nergens bang voor is.

Zonnebloem welkom! En spannend nog een paar maandjes voor je bevalling.

Hier eerst gewerkt en daarna op kinderverjaardagsvisite. Stijn vond t wel gezellig al die kinderen maar onderweg naar huis toch wel erg moe. Even bij de mac gegeten en na nog kort even spelen lekker omgekleed en baar bed gegaan. Ik hang zelf op de bank en hoop dat t snel een goede tijd is om naar bed te gaan :)

Deel Deze Pagina