Gezellige mama's of aanstaande mama's Zuid-Holland

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Caroline80, 2 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saffron88

Saffron88 Actief lid

28 okt 2012
    313
    1
    0
    Regio Rotterdam
    Wat een leuke foto's!

VL en ik gaan binnenkort naar CP de Eemhof, nog even ertussenuit met zijn tweetjes voordat uk zich meldt. Ik heb er verl zin in :D Moet alleen nog iets nieuws voor in het zwembad, want mijn bikini pas ik echt niet meer... :(

Misschien dat we aan het einde van het jaar voor het eerst me zijn drietjes weg willen. Ben heel benieuwd hoe dat zal gaan, maar als ik jullie vakantiebelevenissen zo lees moet dat wel goed komen :D

Nu nog ff een uurtje pauze en dan moet ik toch echt weer verder in mijn huis... Vanavond krijg ik visite, hartstikke gezellig maar ik kan er dan niet tegen als ik het idee heb dat ik ze in een rommelig huis binnenlaat. Waarschijnlijk zie ik het veel erger dan dat zij het zien, vl lachte me al uit met mijn poetsdrang maar het is echt onbedwingbaar ;) ik moet er alleen wel steeds meer rekening mee houden dat ik niet mijn hele huis achter elkaar kan doen en dat vergeet ik af en toe nog wel eens...

Fijne dag meiden!

2. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Hahahaha saffron leuk he die nesteldrang?? Het kan nog erger worden. Idd wel opletten dat je niet teveel in een keer doet.
    Lekker hoor nog ff ertussenuit. En op vakantie.met je uk is ook onwijs leuk. Wel wat meer om mee te slepen.

Hier kleine man vandaag naar kdv gebracht kon hij even spelen en ik even het huis opruimen en schoonmaken. Gaat dan allemaal net even wat sneller als wanneer mn lieve dreumes wil helpen.
    Nog even met mams samen naar de ikea geweest en heb gewoon niks gekocht!! Daarna mn binkie opgehaald die het weer goed had gedaan.
    Na het eten mn mams en stijn naar zus gebracgt waar ze beide slapen (mams heeft oma oppasdag) en ik mag morgen weer vroeg werken. Gelukkig maar een korte ochtenddienst dus rond 12uur alweer klaar.

3. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He meiden,

Amman een hele mooie dag vandaag!

Hoe is het verder met iedereen?

Hier goed. We gawn ons zo opmaken voor een ochtendje ballorig.

4. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Hallo dames,

Hier gaat het goed, druk nu het werkende leventje weer begonnen is, vanaf morgen weer drie dagen aan de bak:(.
    Veel plezier in balorig!

ik ga straks een id kaart voor mijn kleine man aanvragen.. Pasfoto is al gebeurd..

Aman ga er lekker van genieten.. Heel veel plezier!!

5. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Amman, hoe is het gegaan? Hebben jullie een mooie dag gehad?

Hier even een baalweek :(

Ik ben voor t eerst in ong 2 jaar ongesteld geworden (pil doorslikken, zwanger, bevalling) en het lijkt wel of mijn lichaam die 2 jaar elke maand opgespaard heeft en er nu uitgooit. Ik ben al 2 dagen slapjes, beroerd, barst van de hoofdpijn, buikkrampen, rugpijn etc. etc. Ach, jullie kennen het wel.

Ben nu ook al een beetje tegen april op aan 't zien. Dan moet ik weer gaan werken en de tijd lijkt nu ineens heel hard te gaan :( Ik wil mijn mannetje nog helemaal niet missen! Word er helemaal emo van als ik er aan denk en het maalt maar en maalt maar :x

Even een weekje ellende dus :(

@Mendy, heb je die ID nodig voor het buitenland? Moet dat voor baby's ook al? Wij willen in de zomer een weekje of wat naar Frankrijk of Kroatië. Hebben we dan een ID voor hem nodig?

@Kibbeling, hoe was balorig? Ik kijk daar ook al naar uit! Lijkt me zo leuk om met mijn mannetje dat soort dingen te gaan doen!

@Saffron, hier helemaal geen nesteldrang gehad :D Wel lekker nog ff met z'n tweetjes eruit. Ik heb echt nog heel erg genoten van onze laatste vakantie samen (was het kleintje er natuurlijk al wel een beetje bij :D)

6. Saffron88

Saffron88 Actief lid

28 okt 2012
    313
    1
    0
    Regio Rotterdam
    Pff, hier ook een paar dagen dat je denkt van ja... Het moet maar! Ik heb mezelf nogal overbelast en nu last van mijn banden/bekken. Omdat ik het zaakje niet zo vertrouwde en echt kramp kreeg de VK gebeld en moet het wat rustiger aan doen. Zo min mogelijk (trap)lopen, niet tillen en niet teveel bewegen sowieso. Ik kan daar heel slecht tegen, dan zie en bedenk ik van alles wat ik nog moet en wil doen :)

@Kibbeling: Hoe was ballorig? Hebben jullie je vermaakt?

@Mendy: Gelukt met aanvragen? Ik vind het altijd zo grappig met pasfoto's van die hele kleintjes. Ze lijken er al heel snel niet meer op, maar toch zijn ze jaren geldig ;)

@Rolinka: Vervelend dat je je zo beroerd voelt! Kan me ook heel goed voorstellen dat je het moeilijk vindt om weer te gaan werken! Hoeveel dagen ga je werken? En wat voor opvang heb je dan?
    Fijn dat jij geen nesteldrang had, het is niet echt aan te raden, je blijft maar overal zooi, stof en onafgemaakte dingen zien :x

7. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    He bah rolinka ongesteld voor het eerst weer in een lange tijd, bij mij was de eerste keer ook zo ontzettend heftig.. En ik snap dat je tegen het werken opziet, dat deed ik ook heel erg, vond het verschrikkelijk.. Nu ik eenmaal alweer een tijdje aan het werk ben vind ik het wel lekker, ik ben geen thuisblijf moeder en vind het heerlijk om wat voor me zelf te doen..

En ja je hebt een identiteitsbewijs nodig als je naar het buitenland gaat.

Saffron balen zeg dat je rustig aan moet doen, sterkte en bedenk maar dat je het voor een zeer goed doel doet.. Makkelijker gezegd als gedaan ik weet het, heb ook een zeer lange tijd bedrust gehad, dat waren de verschrikkelijkste weken in de zwangerschap..

Ik heb het zo razend druk gehad op werk dat ik helemaal gesloopt ben, vanavond maar vroeg me bedje in morgen om 07.15 weer paraat staan, en dan hoop ik dat ik vanavond en of vannacht niet me bed uitgebeld wordt, heb bereikbaar.. :(

8. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He meiden,
    Rolinka wat balen van je ongi en dan ook nog zo heftig..bleghh weet idd dat het bij toen ook zo heftig was. Hoop dat je je snel weer beter voelt.
    Dat werken vond ik wel een verademing al wilde ik mn binkie eigenlijk ook.niet achterlaten. Nu scheelde t bij mij wel dat hij met zn neef in de groep kwam.

Mendy fijn.dat id aanvraag gelukt is. Wij moesten toen een nieuwe pasfotot laten maken want se eerste was niet goed volgens t systeem. Hij pakte hem niet..

Saffron balen dat je zoveel pijn hebt. Goed naar je lichaam luisteren he! En desnoods je schoonmaakwoede verspreiden en anderen je laten helpen.

Hier ballorig was helemaal geweldig. De jongens hebben zich heerlijk uitgeleefd op de trampoline en in het klimhuis. Stijn gaat steeds meer doen en dat is zo leuk om te zien. Mn oudste neefje.pakt ook echt zn handje vast en.neemt hem.overal mee naar toe. De jongste kruipt.op alles af en vind alles.prima.
    Verder hebben we nog heel veeeeeeel kleertjes uitgezocht die we gaan verkopen op de rommelmarkt as zondag. Morgen hebben ze van de organisatie open dagen (landelijk geregeld kan je als zorg instelling aan.meedoen) dus ga ik even met mams en stijn naar de molen in nieuwerkerk. Als t goed is dan is de molenaar ook aan t werk. Wel leuk om te zien. Stijngaat bij.mams logeren zodat wij.zondag naar de rommelmarkt.kunnen.om hopelijk veel te verkopen!

9. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Hier inmiddels qua gezondheid al wat beter. Ook wel fijn dat ik sinds vandaag nog maar 0,2 kg van mijn zwangerschap over heb. Moet over het algemeen nog wel wat meer kg kwijt, maar toch. Dit is in ieder geval wel fijn :)

Ik weet niet of het echt het achterlaten van Robin is. Mijn man werkt thuis en mijn sm neemt op dinsdag de zorg uit handen, dus ik hoef Robin niet naar een kdv o.i.d. te brengen. Het is meer dat ik helemaal niet weg bij hem wil. Wel een dagje uit ofzo, maar straks weer 3 dagen per week lijkt zo enorm veel! Maar goed, financieel gezien levert het natuurlijk wel wat op, dus niet werken is niet echt een optie, maar als het zou kunnen...

Veel succes met verkopen Kibbeling!

@Mendy moet je voor je werk bereikbaar zijn 's nachts? Altijd?

En Saffron, neem je rust! Heel belangrijk! Je moet ook nog even! Ik nam geen rust en lag ineens met 28 weken in het ziekenhuis ivm buikkrampen en weeenactiviteit. Gelukkig wel goedgekomen, Robin bleef uiteindelijk zitten tot 39+5, maar het was even flink schrikken!

10. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Hallo dames,

Zo ik heb ook weer weekend!! Lekker drie dagen vrij..

Nou kibbeling, heb je veel verkocht? En wat raar dat het systeem je foto niet pakte, een baby is sowieso niet te instrueren voor een foto..

Rolinka, ik snap hem helemaal, ik werk ook voor de leuke uitjes enzo.. We zouden het op 1 loon kunnen redden maar dan is er geen geld voor leuke dingen.. En zouden we heel karig moeten leven, haha niets voor mij ik houd van luxe.. :D

En ja 1 keer per maand heb ik een week achterwacht, ik kan dan ten alle tijden opgeroepen worden, maar vaak is het wel op te lossen via de telefoon.. Het verdient goed, en het valt wel mee hoe vaak ik echt naar me werk moet.. Vaak gaat het om verpleegtechnische handelingen, en dan neem ik vaak Xavi mee als ik geen oppas hebt, vinden me clienten helemaal niet erg.

11. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Rolinka.kan me voorstellen dat tmoeilijk is. Ik heb dat af en toe nog en dan is stijn toch al bijna 2. Ligt er ook wel aan wat we gaan doen. Wel fijn dat je lijf zich al way beter voelt. En die laatste 0,2kg gaat er ook wel vanaf.

Mendy lekker weekend!! Mijn.werkweek begint weer en ook een volle deze.keer... Wel fijn dat je Xavi mee kan nemen als.t moet.

Hier een goeie omzet gedraaid.op de rommelmarkt. Bijna alle zomerkleding hebben we verkocht. We gibgen gelukkig met veel minder naar huis toe. Was wel helemaal versleten ervan. Stijn had bij mn mams gelogeerd en had het super goes gedaan. Nadat we bij mams had gegeten zijn we naar huis gegaan. Stijn op bed gelegd, zelf gedouched en lekker om half 10 mn bed ingekropen.
    Vandaag weer aan de.slag.

12. Amann

Amann Actief lid

22 jun 2012
    312
    8
    18
    Vrouw
    Zuid holland
    Hoi dames
    Lief dat jullie nog aan me gedacht hebben hihi.
    Hebben een heeeele mooie trouwdag gehad!! met sneeuw en zon!
    Mijn man viel volgensmij bijna flauw toen ie me zag :D en hij was ook zoooo mooi!

13. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    dag dames,
    Mag ik me hier aanmelden ;)

Ik ben Judith moeder van 2 kinderen en ik kom uit Rotterdam :D

14. Momenteel woonachtig in Den Haag :)
    Alhoewel ik het over een paar jaar zou willen verruilen voor Bunde (in Zuid-Limburg), daar woont namelijk mijn familie. Verder missen vooral op mooie dagen een tuin, en een garage waarin mijn partner kan klussen aan de auto en ik aan projectjes voor de kinderen / werken met hout. Maar Den Haag zal ik dan zeker missen. Liefst had ik een leuk boerderijtje met tuin en ruime garage (zeg maar omgebouwde melkschuur) willen hebben op de plaats waar ons appartement nu staat (Bezuidenhout). Maar ja, dat gaat niet gebeuren, en verhuizen naar een omliggend dorp is het ook niet.
    Zelf word ik vrijdag 33, mijn zoontje 8 april 2, en mijn dochtertje word 12 oktober 1 jaar. (Is nu dus 6 maanden).

Op donderdag en af en toe op vrijdag ben ik thuis, en vind een bezoekje wel een leuke onderbreking van de dag. Op die dag heb ik geen auto, ook heb ik nog geen complete fietsuitrusting voor 2 kinderen (lijkt me ook een flinke onderneming). Openbaar vervoer alleen met 2 kids vind ik ook nog wat spannend. Dus als er nog iemand op loopafstand woont en eens een keertje wil afspreken voor een wandeling in het Haagse Hout of lekker spelen in de speeltuin (Vlaskamp of van der Wyckstraat) lijkt me dat wel gezellig.

15. Bubbels1985

Bubbels1985 Actief lid

13 sep 2012
    207
    1
    18
    Hallo allemaal,

Jullie zijn al even bezig met kletsen maar mag ik toch nog aansluiten?
    Ik ben Bubbels, 27 jaar, in aug 3 jaar getrouwd en heb een dochter van bijna 9 maanden. Ik woon nu nog even tijdelijk bij mijn zwager in (heel gezellig ;)) maar krijg volgende week de sleutel om dan terug in Waddinxveen (tussen Gouda en alphen) te gaan wonen. Ik zou het leuk vinden om mee te kletsen.
    Ik geniet enorm van het moederschap maar vind het af en toe ook wel zwaar. Mijn meisje heeft constitutioneel eczeem en mogelijk allergieen waarvoor we in de ziekenhuis molen zitten. Dus veel afspraken op mijn verlofdagen. Gelukkig is ze wel heel vrolijk en kan ik enorm van haar genieten.
    Haar eerste 'kunstje'(kusje, nou ja lippen op en van elkaar met smakgeluid) heeft ze van de week geleerd. *Trots*

16. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Welkom Judith, Roberta en Bubbels!

17. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    mag ik me ook aan sluiten

we wonen in den haag vlakbij het zuiderpark.ben 29 jaar en heb een dochtertje van 15 maanden.

18. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    bedankt voor het welkom :D

Ik ben Judith en getrouwd met Angelo.
    We hebben een dochter Giulia, zij is 4 jaar en een zoon Elio hij is 1.
    Ik werk als verzorgende in een hospice voor 24 uur per week.

We willen graag een 3e pukkie maar omdat ik zeer moeilijk zwanger raak zonder medicijnen is de vraag of dit zal gaan gebeuren....

Ik zal morgen even proberen bij te lezen!

Als jullie nog wat willen weten, vraag maar hoor!

19. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    hee Kib jij ook hier :p

20. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Welkom alle nieuwe dames, gezellig dat jullie ook mee komen kletsen..
    :D

Sjudith, wat ontzettend knap dat je dat kan in een hospice werken.. Op mijn werk overlijden er ook wel bewoners, maar zou het niet kunnen om er altijd continu mee bezig te moeten zijn..

Zo nog 1 dag vrij morgen weer aan de arbeid.. Vandaag een beladen dag, ga vandaag afscheid nemen van me tante, heeft die verschrikkelijke ziekte en nu na 3 jaar vechten is het kaarsje echt op..

Deel Deze Pagina